2024-02-03, 02:21
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyoga
Ja...i min vrld stmmer pstendet. Att vara med i P spret r inte illa. Och han r suvern i momentet Ett r p 10-15 sekunder i Eftermiddag i P3.

Att vara med i P spret r inte illa. r det inte hur man PRESTERAR som har betydelse? N tydligen r man automatiskt bildad bara om man r med i ett frgesportprogram.
Citera
2024-02-03, 11:02
Medlem
Tone schunnesson r en vnsterextremist (vnster r de vl allihop dock), pminner om kakan och borde inte vara med i public service tills de har med en lika lngt till hger (dvs. motsatsen till ACAB, "mrda alla vita" osv) pminner hon inte om en tjock transa, tnker p Lasse Flickman i drag i yngre dagar.. https://www.afterdark.se/afterdark-story
Gillar programmet i vrigt dock men Tones spydigheter och "spaningar" om internetfenomen r sjukt trkiga, fr att inte tala om amies prat om oknda rap-negrer hit och dit, nr hon inte kan prata om Beyonc eller antirasism/woke ytterligare ett avsnitt..
Citera
2024-02-03, 12:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Tone schunnesson r en vnsterextremist (vnster r de vl allihop dock), pminner om kakan och borde inte vara med i public service tills de har med en lika lngt till hger (dvs. motsatsen till ACAB, "mrda alla vita" osv) pminner hon inte om en tjock transa, tnker p Lasse Flickman i drag i yngre dagar.. https://www.afterdark.se/afterdark-story
Gillar programmet i vrigt dock men Tones spydigheter och "spaningar" om internetfenomen r sjukt trkiga, fr att inte tala om amies prat om oknda rap-negrer hit och dit, nr hon inte kan prata om Beyonc eller antirasism/woke ytterligare ett avsnitt..
Och att dom 2 tjejerna fr hllas beror ju p utver svts agenda att homot Garplind inte heller kan och vill stta grnser och tvinga dom ut ur sina no-go-zoner fr han knner sig trygg av tanken p att omges av stereotypa unga kvinnors intressen, varvat med vidsom som ska erhllas genom faghags i Marie Gransson och Gsta Ekmans ex s det r fel p hans kvinnosyn

Emil och Messiah rddar programmet och trots att dom befinner sig i sin innehllszon s lyckas dom variera sig iaf, ven om jag frstr att ifrn tjejernas tjejperspektiv s byter killarna bara ut till nya svenska kndisar varje vecka p samma stt som dom gr, men det manliga perspektivet skiljer sig i att dom dissar dom svenska kndisarna, tjejerna placerar bara sina tjejfrebilder i underlge & offerroll som vanligt varfr jag tnker sitta hr och hata p dom varje vecka som hmnd
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-03 kl. 12:53.
Citera
2024-02-16, 22:41
Medlem
Moa Wallin gr sig s jvla bra som panelmedlem
Citera
2024-02-17, 00:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepperot
Moa Wallin gr sig s jvla bra som panelmedlem
Fast jag r besviken p att man inte hade med nr Gert Wingrd ppnade munnen, svi hade ftt hrt p vilket stt hans ton ndrats, bara fr att han r ansvarig fr bygget och befinner sig p plats s har inte tonen ndrats, ndrats frn vad?
Citera
2024-02-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Ami fick prata konstant om Beyonce och hennes hudfrg i flera minuter men Jerka fick inte samma santalstid verhuvudtaget.
Hur kunde programledaren ens tycka att detta program var bra.

Jag retade mig s mycket p Ami och hennes svengelska. Kunde inte ta in ngot av det hon sa pga det. Kan de ta in ngon lite mindre onaturlig person tack.
Hade velat hra mer av Jerka.

Gissar att Ami identifierar sig med Beyonce, tror att hon r Beyonce.
Citera
2024-03-01, 23:27
Medlem
Crapmagics avatar
Kan svansfringen Elis sluta vara finkulturell tack, ett enda stort namedroppande s att man tappar bort sig p 1 sekund, knns som att han tror att hans tal r poesi, jag tnker aldrig ge upp hoppet om en begriplig tagning
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-01 kl. 23:30.
Citera
2024-03-08, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
Programledaren som jag glmt namnet p igen mobbade Emil Person fr att han ville gra en spaningsfljetong om Go kvll Inger, samtidigt som han inte har ngra invndningar med Amis fljetong av vithetshat varje vecka :P

Men ikvll ska hon byta spr tydligen och gnlla om att mn r som kvinnor

Den narcissistiske dren frgar i K kollen "respekterar du mig"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-08 kl. 23:05.
Citera
2024-03-15, 23:09
Medlem
Crapmagics avatar
Hahahaha Samanda Ekman tycker att Junior r Lars Lerins first lady, varfr var hon sdr nedltande?

N, vad tyckte ni om rden som hon kom med? applicerbara?

Det var den grsligaste trjan jag stt p lnge i tv som Samanda trtt p sig
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-15 kl. 23:44.
Citera
2024-03-16, 16:05
Medlem
Madgetts avatar
Emil Perssons spaningar r helt vrdelsa. Frment roliga klipp frn Go'kvll, TV4, Aftonbladet TV osv som man ska sitta och fnissa t. De flesta andra frsker tminstone att vara lite fyndiga och intressanta.
Citera
2024-03-29, 01:46
Medlem
Frsta gngen inatt jag rkade se skiten, vem r paddan/skningen som sitter och putar med munnen och frsker vara charmig?
Jag sg klart men var skygglappar p allts.
Citera
2024-03-29, 23:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Frsta gngen inatt jag rkade se skiten, vem r paddan som sitter och putar med munnen och frsker vara charmig?
Jag sg klart men var skygglappar p allts.
Pratar du om Monteverde byr nu?

Han r verkligen en himbo iaf, bara spola frbi hans finkultur pretentisa kkkenmdding,
Elis tillbakavisar mitt pstende med att tydligen identifiera sig med Peter Siepen i detta avsnitt
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-29 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in