Citat:
Ursprungligen postat av
Manglad-Fitta
Hur ska du ha det egentligen? Ska man fråga först eller ska man anta att någon vill ha en nakenbild? (Man ska fråga först eller inte skicka alls, både män och kvinnor (fast män är kapabla att agera, skulle en fittbild komma utan att man vill det så finns det en knapp som heter "Block", återstår för Ellen att hitta).)
Nej det skickades uppenbarligen inte anonymt, han åkte ju dit? Vilket är bra eftersom det är ett lagbrott, men herreguuud. Det är i samma klass som feminister när dom anmäler gubbar för sexuellt ofredande för att dom håller upp dörren eller säger hej.
Jag har för övrigt aldrig skickat en kukbild till någon som inte ville få någon, och jag har skickat kanske 2 kukbilder i mitt liv till 2 tjejer. Jag förstår inte grejen med kukbilder... Tror extremt få tjejer går igång på att se en kuk.
Man ska fråga först, om man inte är absolut 100% säker på att bilden mottages väl.
Dom tjejer som har skickat till mig utan att fråga först har chansat, men haft 100% rätt i sitt antagande att jag ville ha bilderna, tjejer är rätt duktiga på att avläsa sånt, men dom HAR tagit en risk.
Kräket skickade kukbilden annonymt, men hon lyckades väl så småningom gräva fram vem den var ifrån och anmälde då om jag har förstått rätt.