2021-09-08, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Ringa pressen för att någon jävla lallare har skickat en kukbild? Hennes "stjärna" har dalat men hon vägrar inse det.

Jag kan hålla med om att det hade räckt med en polisanmälan, men så har jag ju aldrig heller vikit ut mig i sociala media frivilligt heller.

Det finns ju dom som tycker att det är viktigt att fota varje mugg med vuxenvälling från Starbucks också, en sån människa vill ju garanterat ha uppmärksamhet vad som än händer i dennes liv.
Citera
2021-09-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manglad-Fitta
Hur ska du ha det egentligen? Ska man fråga först eller ska man anta att någon vill ha en nakenbild? (Man ska fråga först eller inte skicka alls, både män och kvinnor (fast män är kapabla att agera, skulle en fittbild komma utan att man vill det så finns det en knapp som heter "Block", återstår för Ellen att hitta).)

Nej det skickades uppenbarligen inte anonymt, han åkte ju dit? Vilket är bra eftersom det är ett lagbrott, men herreguuud. Det är i samma klass som feminister när dom anmäler gubbar för sexuellt ofredande för att dom håller upp dörren eller säger hej.

Jag har för övrigt aldrig skickat en kukbild till någon som inte ville få någon, och jag har skickat kanske 2 kukbilder i mitt liv till 2 tjejer. Jag förstår inte grejen med kukbilder... Tror extremt få tjejer går igång på att se en kuk.

Man ska fråga först, om man inte är absolut 100% säker på att bilden mottages väl.
Dom tjejer som har skickat till mig utan att fråga först har chansat, men haft 100% rätt i sitt antagande att jag ville ha bilderna, tjejer är rätt duktiga på att avläsa sånt, men dom HAR tagit en risk.

Kräket skickade kukbilden annonymt, men hon lyckades väl så småningom gräva fram vem den var ifrån och anmälde då om jag har förstått rätt.
Citera
2021-09-08, 23:57
Medlem
Var kuken omskuren, svart med rosa ollon?
Citera
2021-09-09, 00:17
Medlem
Så vilket brott blev dicmannen dömd för, och vad blev domen, och skadeståndet?

Eller är detta bara ännu ett i raden av 'influencerövergrepp' - alltså ett slags nutida fabel?

Dvs en saga av sedelärande karaktär, som kanske inte nödvändigtvis har hänt på riktigt men som är lika viktig iallafall - eftersom vi alla vet att den lika gärna kunde ha varit sann?
Senast redigerad av busy-signal 2021-09-09 kl. 00:20.
Citera
2021-09-09, 00:28
Medlem
Citat:
Så om jag antar att min kukbild är önskad så har jag juridisk tillåtelse att skicka en sådan bild? Om inte: Varför anmälde du inte tjejerna?

Om du antar rätt, (vilket tjejerna gjorde och därför anmälde jag dom inte)
Om du däremot antar fel och tjejerna anmäler dig så SKA du dömas för sexbrott

Är du det minsta rädd för att bli anmäld och dömd för sexbrott så skickar du inga bilder om dom inte uttryckligen frågar efter dom. (och du har den konversationen med förfrågan sparad/bevittnad)
Citera
2021-09-09, 00:42
Medlem
Jag kan verkligen inte på något sätt förstå varför man skickar en kukbild till någon man inte känner. Är det samma typ av personer som på 90-talet stod med en blottarrock bakom en björk? Känner man någon och inlett ett förhållande så kan naket vara trevligt men att bara slumpmässigt skicka iväg bilder är väl höjden av dumhet?
Citera
2021-09-09, 07:14
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Om män skulle grina till polisen varje gång dom blev utsatta för samma/liknande saker så skulle polisen behöva jobba för en gångs skull.

Kan inte påminna mig om att jag någonsin fått bilder av en slemmig vagina skickad till mig från random okänt hondjur. Måste vara nåt som ni storstadsbor pysslar med.
Citera
2021-09-09, 07:44
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Kan inte påminna mig om att jag någonsin fått bilder av en slemmig vagina skickad till mig från random okänt hondjur. Måste vara nåt som ni storstadsbor pysslar med.

Det är givetvis fria fantasier. Alla precis alla vet att det går inflation i dickpics oönskade vagina bilder är lika vanliga som enhörningar.
Citera
2021-09-09, 08:22
Medlem
Citat:
Så varför säger du emot mig när du nu säger att du håller med mitt första inlägg? D.v.s. att kvinnor anmäler för minsta lilla medan du som man kunde handla efter logik och reson. Du överlevde utan polisens hjälp och du fick inte PTSD.

Och nej man ska inte anta någonting, helt ska man inte skicka bilder alls, kanske jag som är gammalmodig men det är som att be om problem. På så många olika sätt. Det är ju först och främst väldigt förnedrande att skicka sunkiga bilder på sin kuk till en annan människa.

Men är du trög? Tjejerna han var med antog att han ville ha bilder. Det ville han, därför anmälda han inte. Hade han däremot inte haft det så hade han kunnat anmäla den personen. Precis som i fallet här, hon ville inte ha en bild på en kuk. Därför anmälde hon.

Är du seriöst hjärndöd? Det är ju det som är poängen med att anta något.
Citera
2021-09-09, 08:50
Medlem
Finns bilden någonstans?
Citera
2021-09-09, 10:10
Medlem
Citat:
Så man ska skicka kukbild först och anta att någon ville ha den, sedan hoppas att man har rätt?

Du är seriöst så jävla dum att det är lika bra att dom låser in dig redan innan du skickar dina kukbilder.

Nej, man ska ALDRIG skicka kukbilder (är det enkelt nog att förstå för dig nu?)
Citera
2021-09-09, 10:31
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Du är seriöst så jävla dum att det är lika bra att dom låser in dig redan innan du skickar dina kukbilder.

Nej, man ska ALDRIG skicka kukbilder (är det enkelt nog att förstå för dig nu?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in