2021-09-09, 11:46
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Jag vet varken vem kukmannen eller Ellen är, men hon gjorde rätt och han är fullständigt dum i huvet och kan gott ta en anmälan för sexuella trakasserier och en dom som sexualförbrytare.

Tänk med det stora huvudet, det lilla tar dåliga beslut

Fast det kan väl inte räknas som trakasserier om det var en engångsförteelse?
Citera
2021-09-09, 12:18
Medlem
Citat:
Man ska fråga först, om man inte är absolut 100% säker på att bilden mottages väl.
Dom tjejer som har skickat till mig utan att fråga först har chansat, men haft 100% rätt i sitt antagande att jag ville ha bilderna, tjejer är rätt duktiga på att avläsa sånt, men dom HAR tagit en risk.

Kräket skickade kukbilden annonymt, men hon lyckades väl så småningom gräva fram vem den var ifrån och anmälde då om jag har förstått rätt.

Du går fortfarande runt och travar i dina påstående. Antingen ska man fråga, eller inte. Det finns inga ”mellanting” om man ska leva i en feministisk värld.

Då hade inte kvinnor kunnat ”spela med och senare anmält för våldtäkt” och senare hävdat att de var så rädda men de sa inte ja.

Killen chansade precis som tjejerna gjorde, otur.
Citera
2021-09-09, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manglad-Fitta
Så man ska skicka kukbild först och anta att någon ville ha den, sedan hoppas att man har rätt?

Det kan du, och ville inte personen ha den så lär du bli varse det.
Citera
2021-09-09, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Du går fortfarande runt och travar i dina påstående. Antingen ska man fråga, eller inte. Det finns inga ”mellanting” om man ska leva i en feministisk värld.

Då hade inte kvinnor kunnat ”spela med och senare anmält för våldtäkt” och senare hävdat att de var så rädda men de sa inte ja.

Killen chansade precis som tjejerna gjorde, otur.

Så jävla svårt är det inte att förstå poängen. Om man har en närmare relation till en person så kan man anta utan att explicit fråga. Det är givetvis inte 100% korrekt och om det nu ska vara så så bör man väl fråga först. Antar man bara så är det större risk för missförstånd och det är ju rätt trist. Känner man inte en person men skickar en kukbild så är man bara utvecklingsstörd.
Citera
2021-09-09, 14:22
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Du är seriöst så jävla dum att det är lika bra att dom låser in dig redan innan du skickar dina kukbilder.

Nej, man ska ALDRIG skicka kukbilder (är det enkelt nog att förstå för dig nu?)

Finns väl inget manligare än att visa kuken utan att skämmas? Jag undrar om Ellen gjort det hon gjorde om hon hade vetat att hon inte skulle få vara med i kvällspressen.
Citera
2021-09-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Så jävla svårt är det inte att förstå poängen. Om man har en närmare relation till en person så kan man anta utan att explicit fråga. Det är givetvis inte 100% korrekt och om det nu ska vara så så bör man väl fråga först. Antar man bara så är det större risk för missförstånd och det är ju rätt trist. Känner man inte en person men skickar en kukbild så är man bara utvecklingsstörd.

Teoretiskt så håller jag med dig men det är inte så lagstiftningen fungerar längre.

Numera skulle man egentligen behöva ett verbelt ja även om man är man och fru, för vem vet, hon kanske bara ställer upp på sexet men egentligen är hon inte så sugen men orkar/vill inte/annan anledning ta förklaringar.
Citera
2021-09-09, 14:28
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Fast det kan väl inte räknas som trakasserier om det var en engångsförteelse?

Sexuellt ofredande
Citera
2021-09-09, 17:46
Medlem
Citat:
Jag vet varken vem kukmannen eller Ellen är, men hon gjorde rätt och han är fullständigt dum i huvet och kan gott ta en anmälan för sexuella trakasserier och en dom som sexualförbrytare.

Tänk med det stora huvudet, det lilla tar dåliga beslut

Jaja nu va det ju bara något sliddjur som fick bilden på kuken. Ingen skada skedd.
Hoppas hon fick tuktning och skarp tillsägelse av sin man för utbrottet.
Citera
2021-09-09, 18:12
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Kan inte påminna mig om att jag någonsin fått bilder av en slemmig vagina skickad till mig från random okänt hondjur. Måste vara nåt som ni storstadsbor pysslar med.

Jag har fått några även om jag bor i en mindre stad. Ett par var trevliga fast de flesta kändes så där.
Anmälde inte utan försökte bita ihop och gå vidare.
Citera
2021-09-09, 18:50
Medlem
Larasofts avatar
Vad är en penisman, finns motsatsen? Är det Anders Borg som luftat "vapnet"?
Citera
2021-09-09, 19:09
Medlem
Förmodligen någon random kåt snubbe bara..

Beteendet kan liknas vid traditionell blottning på stan. Vi snackar urminnes tider nu.

Nuförtiden hänger dessa blottare på internet och skickar sina bilder till främmande kvinnor. Bara att blockera och ignorera dom.

Skickar dom till barn så ska det anmälas till polisen.
Citera
2021-09-09, 19:12
Medlem
Hundvisslarens avatar
Finns penismannens kukbild i FUP:en, tro? Fyndig rubriksättning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in