2022-04-28, 11:55
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Håller helt med, tidigare säsonger har det ändå varit någon typ av utbildning/lärdom men nu är det totalt värdelöst. Får väl hoppas att nivån höjs.

Såg tio minuter av programmet när den äldre gubben fick åka hem men har sett det tidigare när Adam ledde det.
Hur kan ens någon av dessa personer i första steget ens fått ett körkort?
Hur kan en kontrollant ge tillbaka ett körkort till någon av dessa personer efter att ha sett dem köra?

Jag hoppas att allt man ser i programmet bara är tillgjort för annars hoppas jag aldrig att möta någon av dessa personer på vägarna. Inte fan blir de bättre på att köra efter veckor av träning heller som jag märkt av i tidigare säsonger.
Citera
2022-04-28, 11:59
Medlem
Irene/David och Pirjo/Birgitta är ju störtsköna och de enda som verkar något sånär seriösa
Citera
2022-04-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie2006
Irene/David och Pirjo/Birgitta är ju störtsköna och de enda som verkar något sånär seriösa
Hoppas att det är ett spel för gallerierna och att dessa personer bara gör sig till. Kanske är det som jag sa i ett annat inlägg proffs förare som är buss lastbil förare.
Kanske till och med trafik lärare fan vet tror att man måste kunna köra bil bra för att kunna köra så dåligt.
Jag kanske har fel men det är en tanke!!!??
Citera
2022-04-29, 12:25
Medlem
Inkommers avatar
Hade kunnat vara ganska roligt program men den där jävla bögen som sitter och kommenterar med sin fjolliga stockholmsdialekt gör att det inte går att se skiten.
Citera
2022-04-29, 12:58
Medlem
Så patetiskt att hela svensk media håller på att bli totalt impregnerat av alla dessa bögar/fjollor.

Otroligt jobbigt att lyssna på och de tillför absolut ingenting.

Hur kommer det sig att invandrare i Sverige är så överrepresenterade som antingen bögar/fjollor eller gangsters?
Citera
2022-05-05, 13:37
Medlem
Förstå den kille som har eller kommer få Chantal som flickvän.. Haha inte för att vara den som är den.. MEN Herregud så idiotisk människa, börjar undra om hon bara spelar så dum eller om hon faktiskt är så dum som hon låter och ser ut.. Det här är pinsamt för henne och hennes familj precis som med flera andra i programmet. En pensionär går ut som första vinnare bland alla? Oh lord! Jag menar deras familj och vänner måste ju skämmas enormt när man ser deras beteende i svensk TV..
Saken är ju att det inte ens är roligt längre då nivån på förarna är lika med handikapp.
Citera
2022-05-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Förstå den kille som har eller kommer få Chantal som flickvän.. Haha inte för att vara den som är den.. MEN Herregud så idiotisk människa, börjar undra om hon bara spelar så dum eller om hon faktiskt är så dum som hon låter och ser ut.. Det här är pinsamt för henne och hennes familj precis som med flera andra i programmet. En pensionär går ut som första vinnare bland alla? Oh lord! Jag menar deras familj och vänner måste ju skämmas enormt när man ser deras beteende i svensk TV..
Saken är ju att det inte ens är roligt längre då nivån på förarna är lika med handikapp.
Håller med dig tror till och med att Mats i Köping skulle vara så mycket bättre bil förare än dessa nollor.
Men utsätt de för normala utmaningar som väntar i trafiken, för så många som har körkort som kör i trafiken skulle behöva läxas upp i dagens samhälle och få börja på en trafikskola igen
Citera
2022-05-05, 20:54
Medlem
T-Paxs avatar
Är Gry och Pernilla släkt? De är lika som två bär. Exakt likadana munnar osv.
Citera
2022-05-05, 20:58
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Jag tror fan inte dessa deltagare är så kassa.
De kör nog såhär dåligt bara för att de är med i tv o massa kameraman runt i kring.

För annars blir det ju inget program av det hela eller har jag fel?
.
Citera
2022-05-05, 21:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Jag tror fan inte dessa deltagare är så kassa.
De kör nog såhär dåligt bara för att de är med i tv o massa kameraman runt i kring.

För annars blir det ju inget program av det hela eller har jag fel?
.

Självklart är det så. Alla spelar ju bara. Som du säger skulle det inte bli "underhållning" annars. Hatar detta programmet av hela mitt hjärta
Citera
2022-05-06, 00:03
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Självklart är det så. Alla spelar ju bara. Som du säger skulle det inte bli "underhållning" annars. Hatar detta programmet av hela mitt hjärta

Exakt som Böda Camping, Ullared , Tv-Teamet letar säkert efter linslusar som vill synas och höras i tv. De gör väl in för att hitta dessa dårar . Återigen det blir inge tv annars för svenska folket .
Ex tänker bara på Systrarna ifrån Hofors i Ullared. Nör de grillade inomhus. Han där Åke som upprepar allt 100 ggr i bara går runt och äter.

Böda camping där folk måste visa hur en egen specialanpassad mugghållare vid diskbänk fungerar eller grilltips 🤗😂😂😂😂
Citera
2022-05-07, 15:12
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou

Hon verkar ha en webshop där hon säljer kläder hemma sig själv enligt Ratsit/Instagram. Men ja, hon låter rätt blåst men med hennes utseende så kommer hon långt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in