2022-04-18, 12:03
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Hatar verkligen den feta bögen, blatten och bimbo-brudarna! Tvillingar Lizzie och Kelly däremot är ju väldigt trevliga att titta på
Citera
2022-04-18, 12:05
Medlem
Felpost.
Citera
2022-04-18, 12:07
Medlem
[quote=jevlaskitnamn|79925331]Hatar verkligen den feta bögen, blatten och bimbo-brudarna!

Jag vill inte vara oartig, men vad är detta för personer? De speglar sig hela tiden, och livet verkar handla om smink och att fokusera på sig själv. Och tänk om en nagel går av? Och jag förstår inte hur en "kille" eller vad det är, är fullt sminkad? Törs jag någonsin mera köra i trafiken?
Citera
2022-04-21, 21:38
Medlem
tastass avatar
Herrejösses vilken dynga, ett prov som går ut på att bl a skala kräftor samtidigt som man manövrerar bilen genom en "hinderbana". Tidigare säsonger har det iaf varit någorlunda realistiska prövningar de ställts inför.
Duger inte ens som lyteskomik.
Citera
2022-04-22, 02:06
Medlem
jamescarters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Herrejösses vilken dynga, ett prov som går ut på att bl a skala kräftor samtidigt som man manövrerar bilen genom en "hinderbana". Tidigare säsonger har det iaf varit någorlunda realistiska prövningar de ställts inför.
Duger inte ens som lyteskomik.

Håller helt med dig, krävs 2 händer för att skala kräftor och minst en för att köra bilen, det bevisar absolut ingenting om kunskaperna bakom ratten, riktigt lågvattenmärke till program.
Citera
2022-04-22, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamescarter
Håller helt med dig, krävs 2 händer för att skala kräftor och minst en för att köra bilen, det bevisar absolut ingenting om kunskaperna bakom ratten, riktigt lågvattenmärke till program.
Håller med hade varit bättre om de fick fickparkera kolla upp märksamheten vid mobil prat+samt en mängd vardags händelser i trafiken. Allt är ju bra en stor lekplats nu
Citera
2022-04-23, 12:44
Medlem
Gavins-Friends avatar
Skitprogram. Men någon som har Lizzie eller den andra tvillingens Instagram? ^^
Citera
2022-04-24, 16:56
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Håller med hade varit bättre om de fick fickparkera kolla upp märksamheten vid mobil prat+samt en mängd vardags händelser i trafiken. Allt är ju bra en stor lekplats nu
Håller helt med, tidigare säsonger har det ändå varit någon typ av utbildning/lärdom men nu är det totalt värdelöst. Får väl hoppas att nivån höjs.
Citera
2022-04-25, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Tvillingarna gick ju att titta på iaf.

Mmm vad heter dom till efternamn??
Citera
2022-04-27, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisersmamma
Mmm vad heter dom till efternamn??

Anders*on
Citera
2022-04-27, 19:56
Medlem
Enligt vad jag läst så fanns det en deltagare från Norrköping i Sveriges Värsta Bilförare som hette Jessica Bäckman för ca 8 år sedan(2014-säsongen), som då alltså hade begränsade körkunskaper. Har tyvärr inte sett detta själv, tror inte jag sett ett enda avsnitt.

Lite ironiskt så har hon en lika blond namne Jessica Bäckman som tävlar i bilracing. Denna Jessica har, ofta tillsammans med sin bror Andreas, tävlat i svenska STCC, Världsmästerskapet WTCC, TCR UK, TCR Germany och TCR Europe, och nu 2022-säsongen ska hon återigen tävla i TCR Germany..

OffTopic:

..där hon under gångna helgen slog till med TCR-karriärens första seger i öppningsracet på Oschersleben(där Mattias Ekström har en DTM-seger), efter att ha kört om danske pole position-innehavaren precis vid startlinjen(som i sin tur föll ner till femteplats pga en katastrofstart) och hon försvarade ledningen hela racet, under sista fem varven mot samme dansk. Ingen kunde ta sig förbi henne. Att se hennes ögon innanför visiret i ena onboard-kameran under racet hela tiden växelvis kolla framåt eller i backspeglarna för att hålla koll på dansken var riktigt roligt.

Till race 2 hade Jessica ingen kvaltid till pga tekniska problem under kvalet, och fick alltså starta 13de, allra längst bak, men hon stod för racets underhållning och körde om 8 killar och slutade på 5'te plats. Jag såg henne inte kolla speciellt mycket i backspeglarna under det racet. Typ inte alls.

Jessica ligger nu 3'a i tabellen. Nästa två race går av stapeln på Red Bull Ring 21-22 Maj, där det alltid brukar bli riktigt spännande race oavsett fordonstyp.

För den som vill se svenska kvinnor som både kan köra bil och vinna race, alla race i TCR Germany(plus huvudserien GT Masters och GT4 Germany, där tjejen Gabriela Jilkova tävlar) går att se gratis i MotorsportTV-appen(finns till AppleTV/AndroidTV/FireTV).

MotorsportTV sänder för övrigt även British GT-serien, där svenska Mia Flewitt tävlar i en McLaren, som i sin tur tog en klass-seger 2020(plus att Jessica Hawkins tog sin första seger i supportklassen TCR UK förrförra helgen), och MotorsportTV visar även ELMS-serien där tjejen Sophia Flörsch tillsammans med sin co-driver körde upp deras LMP2-bil från 10de startplats till 2a i säsongsöppningen för två veckor sedan(det var Sophia som stod för det stora hästjobbet), plus att det kör en vrålsnygg tjej-Ferrari i LMGTE-klassen med tre tjejer bakom ratten(Sarah Bovy/Michelle Gatting/Rahel Frey), som även dom stora delar av racet låg i ledning, och borde vunnit om det inte vore för extremt otur tre ggr om med safety car.

Det är väl lite kontrast till kvinnorna i Sveriges Värsta Bilförare. Personligen föredrar jag kvinnor som vet vad dom sysslar med bakom ratten. Om det är någon mer som känner så, så passa på att kolla lite på all den motorsport med kvinnor som finns och sänds gratis. Har man Viaplay's sport så sänds även Ferrari Challenge Europe där, där fransyskan Doriane Pin tagit båda segrarna i årets två första Trofeo Pirelli-race.
Citera
2022-04-28, 11:50
Medlem
Tänkte att den där Jacob skulle sluta vara så sjukt fjantig och rent av dum i huvudet, men så blev ju inte fallet, om jag var han skulle jag inte visa mig bland folk efter att programmet sänts, som TUR är jag ju inte honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in