2022-05-08, 00:09
Medlem
Abelssuns avatar
Tråkigare program får man leta efter.
Citera
2022-05-12, 20:56
Medlem
XtraXs avatar
Kom in nu sista kvarten när det r paus i hockeyn, vad fan är det för äcklig bög med vattenskalle. Ser ju inte klok ut.
Citera
2022-05-12, 22:44
Medlem
Man kan få hybris när de inte kan göra en enkel kontroll före körning. Vet inte hur man kollar oljan och vilka färger som broms och backljus har. Nej plocka av dårarna körkortet och låt de starta om utbildningen,
Det skrämmande är att hur många sådana som dessa det finns ute på vägarna. Alla kan missa något det är lätt att veta men även en vanlig färd till affären på en väg man kört på hur många gånger som helst kan hända en olycka de flesta vet det. Med tyvärr inte alla
Citera
2022-05-14, 06:37
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Tråkigare program får man leta efter.
Ja, verkligen. En stor del av roliga med de gamla programmen (enligt mig) var just de griniga pk-programledarna och Alsings lustiga kommentarer. Alsing verkar ersatts med en wannabe-hen (fruktansvärt jobbig att lyssna på) och fältligan tycks tämligen ointresserad av några slags konfrontationer överhuvudtaget. Bättre än ingen ny säsong, absolut, men inte sådär jättespännande.
Senast redigerad av avc 2022-05-14 kl. 06:39.
Citera
2022-05-19, 20:38
Medlem
G.Silverbanes avatar
För mycket bögar, fjollor och blatteri...
Senast redigerad av G.Silverbane 2022-05-19 kl. 20:40.
Citera
2022-05-19, 20:38
Medlem
picapicans avatar
Vilka IQ-befriade bimbos och bögar!
Citera
2022-05-20, 00:59
Medlem
Killarna, de två knubbiga, kvinnliga. Ja ni vet vilka, de skulle kunna vara nån jävla häxa i en Mad Max film.
När jag ser dessa två "honmän" eller "mänhon" och tänker på killar i deras ålder i Ukraina...
Vad skulle dessa två tillföra med om Sverige skulle bli attackerad?
Blogga?
Troligtvis skulle de gnälla sig ur alla åtaganden.. "jag har extrem migrän"
Glöm inte när ett land serverar allt och tillmötesgår allt samt tvingas tala med barn som om de vore vuxna..
Då födds svaga män. Män som inte vet sin roll i samhället. Män blir lite mer som flickor då.
Fakta, forskning 100% bekräftat.
Citera
2022-05-20, 01:06
Medlem
Hade varit "kul" om någon i produktionen, kunde läcka lite information......

I dagens avsnitt fick Y och hans farsa lämna programmet. Jag hörde att Pernilla sa, att hon åkt med Y. Så hon vet att han är en bra förare.......... Betyder det då att deltagarna får någon form av utbildning, under programmets gång?

Att programmet är uppgjort, tänker jag är (hoppas) självklart. Annars borde hela programmet vara ett fall för bängen. INGEN som fått sitt körkort tillbaka, borde ha fått det. Vilket gäller för resterande stjärnorna också..............
Om detta program är uppgjort (sannolikt). Så säger det en hel del om deltagarna. Att de är så jävla korkade att vilja vara med, trots att de i nationell tv på bästa sändningstid, görs till fullständigt åtlöje! Det måste vara schysst lön..... Så det väger upp att vara med...... Det måste vara uppgjort, annars hade bängen stått och dragit in körkortet på plats.........
Citera
2022-05-20, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Killarna, de två knubbiga, kvinnliga. Ja ni vet vilka, de skulle kunna vara nån jävla häxa i en Mad Max film.
När jag ser dessa två "honmän" eller "mänhon" och tänker på killar i deras ålder i Ukraina...
Vad skulle dessa två tillföra med om Sverige skulle bli attackerad?
Blogga?
Troligtvis skulle de gnälla sig ur alla åtaganden.. "jag har extrem migrän"
Glöm inte när ett land serverar allt och tillmötesgår allt samt tvingas tala med barn som om de vore vuxna..
Då födds svaga män. Män som inte vet sin roll i samhället. Män blir lite mer som flickor då.
Fakta, forskning 100% bekräftat.

Glöm för allt i världen inte att naglarna och fransarna är i fara!! 🙃🤪😁
Citera
2022-05-20, 08:26
Medlem
Abelssuns avatar
Snubben i smink och läppstift, herregud, en transa? Bimbobruden i rävpäls och den andra med läpparna, årets uppsättning är bland det mest pinsamma som visats på TV4.
Citera
2022-05-20, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80500
Glöm för allt i världen inte att naglarna och fransarna är i fara!! 🙃🤪😁

Ha exakt!! 😆🥳
Citera
2022-05-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Snubben i smink och läppstift, herregud, en transa? Bimbobruden i rävpäls och den andra med läpparna, årets uppsättning är bland det mest pinsamma som visats på TV4.
Ja hens fikparkern var under all kritik vet han hur man använder back spelar till. Annat än att sminka sig i
Man blir mörkrädd. Kan väl säga att om jag var med i programmet hade jag säkert lekt lite jag med för att få se vad som skulle hända. Gam tanta med barn barn är häftig känsla av att hon kan köra riktigt bra klade både terräng körning och fick parkera, lika bra som en normal bilist. Bibo tjejerna och bögen tycker jag att körkortet skulle dras in för, och att det fick öva med en gammal
240ellr en gammal Saab utan någon hjälpande teknik. För de är en katastrof ute i trafiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in