• 2
  • 3
2021-09-02, 14:29
Medlem
Juggernawts avatar
Träningskläder (inklusive sk. mjukisbyxor) har man på sig när man tränar eller är på väg till/från träning och möjligtvis hemmavid.
Citera
2021-09-02, 14:31
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Tights på män är det absolut fulaste som finns! Att du ens överväger att ha det till vardags borde få dig inspärrad. Du måste vara singel?

Haha, ja fy fan får dirty vibbar här.
Citera
2021-09-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Iaf. enligt mig är det något av de absolut snyggaste en kvinna kan ha riktigt sexigt. Men på män är det inte så snyggt kanske dock inget jag bryr mig om.

Okej. ja men bara du trivs själv och du får väl ta reda på vad det ger för utdelning.
Citera
2021-09-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Var förbi XXL nu på förmiddagen och köpte två par så snuskgubbar som du kan få eran upplevelse. Skiter i vad ni tycker helt enkelt, och ja jag älskar stilen känns tom lite sexigt

Lol orka ens fundera över bögar, är ju 2021 så vem bryr sig om homosexuella liksom.

Tack för ett seriöst svar , blir premiär för de nya tightsen ikväll så får jag se hur det känns och om jag fick några konstiga blickar eller annat.

Ja vadå jag sa ju att du skulle rocka dom om du vill. Vill man va en skinkryttare får man det.
Citera
2021-09-22, 18:32
Medlem
brianmolkos avatar
Orka bry sig, orka bli diskriminerad för man är kille

Tjerna går ju omring i hösäcksbyxorjeans, vad har ni killar er nu när de har såna ?

förresten kanske eran balle är hård hela tiden

Träningsmupp ja gärna
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här