Citat:
Ursprungligen postat av
mikaels
Vill du se ut som en gymmupp så kör hårt.
Ser lika illa ut på tjejer.
Möjligen på en promenad, om det är en powerwalk.
Mjukisar och tights funkar på gym, och möjligen hemma, även om det är knappt. De heter ju träningstights av en anledning.
Har inget problem om folk ser mig som gymmupp ser det snarare som väldigt positivt

Finns ju inga andra tights/leggings för män :/ så är ju träningstights som gäller, och de är snyggare än vanliga leggings på tjejer tycker iaf jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
webbutvecklaren
Kör så det ryker. Var dock beredd på att bli utstirrad, iaf om bulan syns. Det gjorde det på mig när jag gick i såna tights och det var lite skämmigt, sen har det inte blivit att gått ut i affärer och mitt i stan med tights, utan endast när man joggat eller varit hemma. 😊
Men det ser riktigt nice ut på killar tycker jag! 😁
Menar du att du slutade gå i dem då pga du tyckte det var skämmigt? är just det jag är orolig för att det skall bli "obekvämt". Håller med dig helt i att de ser riktigt nice ut både på killar och tjejer
Citat:
Ursprungligen postat av
Turist i tiden
Har du problem med att folk stirrar på dig för att du går omkring i träningstights?
Avstå.
Inte så stora problem egentligen om nån stirrar på rätt sätt hehe, men inte så de blir pinsamt/obekvämt.