Citat:
Jag är gammal nog att inte bry mig så mycket om vad andra tycker om min klädsel. Är det jobb klär jag mig propert (myndighet), men annars är det mjukt och stretchigt som gäller. Sonen i övre tonåren klär sig gärna i löpartights när som helst.
Generellt så tycker jag att var och en får skämmas för sig själv, så att säga. Den enda gången jag skulle få för mig att kommentera din klädsel på ett negativt sätt vore om du försökte dig på en fotsafari iklädd fläskkotlettskostym. Men alla är ju inte så ointresserade av andras klädsel, såklart.
Generellt så tycker jag att var och en får skämmas för sig själv, så att säga. Den enda gången jag skulle få för mig att kommentera din klädsel på ett negativt sätt vore om du försökte dig på en fotsafari iklädd fläskkotlettskostym. Men alla är ju inte så ointresserade av andras klädsel, såklart.
Låter bra det, har lagt märke till att det finns en del yngre killar i typ 20 årsåldern som verkar gå i tights till vardags så verkar ju vara accepterat i den åldersgruppen iaf.
Jo det är ju så man skall egentligen skita i vad alla tycker men i verkligheten är det ju inte alltid så tyvärr

Citat:
Jag som man använder bara tights när jag löptränar eller cyklar utomhus i kyla. Framför allt känner jag mig som en blottare när hela paketet syns klart och tydligt, men när man springer eller sitter på en cykel svischar man förbi så snabbt att folk inte hinner titta så noga. Tycker ett par träningsbyxor av bra kvalitet är ett mycket bättre alternativ för att strosa runt i vardagen. Känns som att folk som går i träningstights till vardags har ett lite väl stort behov av uppmärksamhet och vill "visa upp" sig. Men om det inte stör dig är det väl bara att köra på!
Har ingen FB dase utan mer average
så tror inte det är något problem för mig iaf plus tröjan, t-shirt eller vad man nu har i övrigt ofta går ned tillräckligt långt för att dölja en del.Som sagt om folk tycker jag är en gymmupp ser jag snarare som en komplimang.
Citat:
Ja absolut, nästa gång jag ser en man med det i min lokala matbutik ska jag ge honom en go dask på stjärten för det är väl så man vill bli behandlad om man har på sig såna till vardags? Seriöst, vart tog självrespekten vägen. Gymmupp sa någon, tyckte det summerade det hela ganska bra. Eller kanske skinkryttare?
Ja visst gör det kan säkert bli spännande för dig.....
, men intressant med din syn på saken är väl lite sånt jag också funderat över vid tvekan om idén...

om en man går runt i träningstights och kort t-shirt i affärer, tunnelbana, m.m. Det är liksom att man som tjej kan tänka: ”Hey, jag behöver inte se ditt paket när jag är på väg till jobbet..”
, blir premiär för de nya tightsen ikväll så får jag se hur det känns och om jag fick några konstiga blickar eller annat.