Citat:
Ursprungligen postat av
PoPlolitot
Hur hade du gömt dina saker?
De var dåligt vakuumförpackade (fanns en spricka i skyddsplasten, så en hund hade snappat upp det direkt. Tur då att, som jag skrev, det knappt finns narkotikahundar i Sverige, och de flesta håller till vid Sverige-Darnmark-gränsen respektive i Gbg och Sthlm), men jag hade brutit upp en ganska rejäl golvlist (10-12 cm hög, ett par cm bred, 3-3,5 m lång) där jag hade gömt ungefär 200 g röka, 150 g tjack, 175 tabletter ecstacy och kanske hundra kartor alprazolam från Galenika. Allt var enkelt att få in där förutom rökat, då jag var tvungen att öppna upp de båda heggena och dela kakorna på mitten respektive på bredden för att de skulle få plats, men det gick.
När allt var klart skruvade jag tillbaka listen. Detta var 3-4 år sedan när jag bodde i Svartedalen, så jag tror inte jag löper någon större risk att berätta det här. Cred till Gbg-snutarna Magnus och Claes som var både reko och faktiskt undvek att riva ned precis allt. Nu tror jag inte att de läser här, men om de gör det så tror jag ändå bara de hade skrattat åt det hela.