2021-09-10, 09:29
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocker111
Jag ser att många frågar om vem som klippte Maslah, det var Farre och Indiana och det var även dom som portade 3MST från Rinkeby.
Farre följer och följs av flera andra kriminella, vad kan vi utläsa av detta? Bl.a. Manolo från Bredäng/Bandidos, Taha från Gottsunda och den relativt nymuckade mördaren Hailu från Dalen. Sen la han upp en bild med våldtäktsmannen Nenad från Fittja. E det någon av dessa som han kanske kan bygga upp en allians med?
Bara för någon följer någon annan på instagram är det inget tecken på "allianser". Det här är inga småbarn som leker allan på instagram
Citera
2021-09-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
menar du att klivaren är ledare nu?

Folk trodde att han ville lämna mitten 2020?

Farre är definitivt inte klivaren, det e dessutom ett namn som författaren valt till den aktuella personen. Farre har alltid varit ledaren, tidigare så var det han tillsammans med Indiana. Jag tror inte att Farre vill lämna gatan på så sätt att han släpper hämnden, dock så tror jag att han blivit äldre och inte är så intresserad av att vara i Rinkeby 24/7 utan kan sköta sina ärenden från distans.
Citera
2021-09-10, 15:35
Medlem
Ilyas Noor Ahmed, 27 (medborgare i Storbritannien)

Är Kawala och artisten ille freeway samma person?
Citera
2021-09-10, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ilyas Noor Ahmed, 27 (medborgare i Storbritannien)

Är Kawala och artisten ille freeway samma person?

Nej det där e två helt olika personer
Citera
2021-09-10, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Nej det där e två helt olika personer

Ok, tänkte på UK kopplingen
Citera
2021-09-11, 11:36
Medlem
-GGs avatar
Är det samma Mikhal som blev skjuten i benet i Kallhäll samma dag som den där 16-åringen blev skjuten till döds ute i Sollentuna sommaren 2019? Och samma dag som den där rapparen och hans hund blev ihjälskjutna i Blackeberg.
Mikhal, som lade upp någon video där han och en annan var på en fest och hånade ett annat gäng.
Jag vet om att folk skrev då att han var halvturk/svensk.
Citera
2021-09-12, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Är det samma Mikhal som blev skjuten i benet i Kallhäll samma dag som den där 16-åringen blev skjuten till döds ute i Sollentuna sommaren 2019? Och samma dag som den där rapparen och hans hund blev ihjälskjutna i Blackeberg.
Mikhal, som lade upp någon video där han och en annan var på en fest och hånade ett annat gäng.
Jag vet om att folk skrev då att han var halvturk/svensk.

Det är väl oklart vem som blev skjuten i benet.
BO här heter
M*ka*l T*nc*r
*=i*=i *=u *=e

Kallas för "Svensken" och medlem i FLG enl. tråden. Det kan nog tänkas att de tycker det är kul att håna sina rivaler.

Edit: Han är halvturk/halvsvensk.
Senast redigerad av Yax 2021-09-12 kl. 01:55. Anledning: tillägg
Citera
2021-09-12, 01:57
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Det är väl oklart vem som blev skjuten i benet.
BO här heter
M*ka*l T*nc*r
*=i*=i *=u *=e

Kallas för "Svensken" och medlem i FLG enl. tråden. Det kan nog tänkas att de tycker det är kul att håna sina rivaler.

Ja, jag känner igen efternamnet från händelserna i Kallhäll/den våldsamma dagen med tre skjutningar varav två var dödsskjutningar, så jag tror att det är samma kille.
Det sades då att han var medlem i FLG.

Är han hjärndöd eller en slags grönsak? Vet du?
Citera
2021-09-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ja, jag känner igen efternamnet från händelserna i Kallhäll/den våldsamma dagen med tre skjutningar varav två var dödsskjutningar, så jag tror att det är samma kille.
Det sades då att han var medlem i FLG.

Är han hjärndöd eller en slags grönsak? Vet du?
Jag tror du är hjärndöd, eftersom du kommer med påhittade saker! Du leker att du kan mycket!
Citera
2021-09-12, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Jag tror du är hjärndöd, eftersom du kommer med påhittade saker! Du leker att du kan mycket!
Är det ingen här som vet hur det går med m1cke? Fortfarande resperator eller vaknat och pratbar?
Citera
2021-09-13, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Någon som lyssnade på senaste avsnittet i P3 Krim där de intervjuar Khaled som också nämns i boken tills alla dör det är väl fifty som de syftar på som lämnade shottaz

Han som blev såld av Merhawi till DP?

Det finns en bild med Farre, Ayye och en person i mitten. Är det Fifty? Vet du vilken bild jag menar?
Citera
2021-09-13, 09:13
Medlem
Det var intressant hur Farre skrev ”vila i frid nu min vän” till Alpo. Dessa grabbar vet att döden väntar runt hörnet och lever därefter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in