de styr tillsammans, men Hood och Navy sitter ju, så just nu nu vet jag faktiskt inte de för kalt för att vara ute för lyssna på vad som händer, tensta byn är dött på vintern
de styr tillsammans, men Hood och Navy sitter ju, så just nu nu vet jag faktiskt inte de för kalt för att vara ute för lyssna på vad som händer, tensta byn är dött på vintern
om du menar Azad kurden så tror jag han är neutral, men som sagt folk har vart neutrala för och sen ändå hoppat in i denna förpestade konflikt. kan ej svara på din fråga
om du menar Azad kurden så tror jag han är neutral, men som sagt folk har vart neutrala för och sen ändå hoppat in i denna förpestade konflikt. kan ej svara på din fråga
kör? ingen har dött sen dessa två i orten som är namn värda att tillägga i allafall
eller menar du han är körare, ja det är 99% av alla kriminella idag, alla kör
kör? ingen har dött sen dessa två i orten som är namn värda att tillägga i allafall
eller menar du han är körare, ja det är 99% av alla kriminella idag, alla kör
Så Ghost sitter för grovt vapenbrott? Många i FLG som sitter nu. Piraten är han ute? Inte hört eller sett honom på ett bra tag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!