2021-08-30, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becknare
Ena personen som sköts igår är avliden.
Kan med all sannolikhet säga att båda är 100% är döda. Båda personerna var redan döda när polisen kom dit
Citera
2021-08-30, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Fått till mig att jafar byn ska ha blivit skjuten i benet men vet själv inte om de finns någon sanning i de , borde ha blivit en större nyhet snabbare nyhet isåfall tänker jag , någon mer som hört samma sak?

HH's instakonto påstod det igår, men posten plockades ned efter en stund.
Kan ha varit en varning.
Nån påstår att han skall befinna sig i Ghana.
Citera
2021-08-30, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Även om det blir ett dubbelmord till slut kommer det nog att behandlas som en marginell händelse av media.
Dubbelmordet någon kilometer därifrån för 2 veckor sedan fick lite uppmärksamhet i ett dygn sen var det glömt så det är ingen vågad gissning.
Citera
2021-08-30, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
HH's instakonto påstod det igår, men posten plockades ned efter en stund.
Kan ha varit en varning.
Nån påstår att han skall befinna sig i Ghana.
Nej det är inte JB som skjutits i benet, han är i Ghana med Farre.
Citera
2021-08-30, 10:24
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Fått till mig att jafar byn ska ha blivit skjuten i benet men vet själv inte om de finns någon sanning i de , borde ha blivit en större nyhet snabbare nyhet isåfall tänker jag , någon mer som hört samma sak?

Varför skulle det ha blivit en större nyhet?
Citera
2021-08-30, 10:25
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Dubbelmordet någon kilometer därifrån för 2 veckor sedan fick lite uppmärksamhet i ett dygn sen var det glömt så det är ingen vågad gissning.

Ja det sjuka är ju att det faktiskt behövs fler polismord eller att fler oskyldiga dödas, för att något faktiskt ska hända nu.
Citera
2021-08-30, 10:35
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det står i Aftonbladet att det varit 4 olika skjutningar. Den första var väl i Tensta men dom här övriga rör bara till det i huvudet på mig.

Två personer är livshotande skadade. Det låter som om dom inte kommer att överleva.

Det har varit 4 olika. Denna i tråden (Hjulsta) sen även i Tensta, Bredäng och Hägersten.
Citera
2021-08-30, 10:39
Medlem
brigades avatar
Stockholm har verkligen tagit över helt sedan några år tillbaka. Det går inte ens jämföra längre med andra delar av landet.. Mycket orolig tid i huvudstaden.
Citera
2021-08-30, 10:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
På de bilder jag sett tycker jag det ser ut som det hänt på en lekplats om dock belägen på en innergård. Kanske media tycker det blir lite väl dramatiskt att kalla det lekplats.
Citera
2021-08-30, 10:42
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Varför skulle det ha blivit en större nyhet?

För att han är en av Sverige mest streamade rappare kanske?
Citera
2021-08-30, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hijodejuan
De flesta skjutningar är pga personliga konflikter, inte för att utöka revir eller något annat. (Enligt den professor som intervjuades i Agenda igår)

Över "horor" eller "förolämpningar" eller "sunni vs shia"?
Citera
2021-08-30, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Kan man inte bara dra in ditt körkort eller så borde du åtminstone kunna få lite böter? Du har säkert kört för fort någon gång.

Al Capone åkte dit för skattebrott var det väl .....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in