2021-08-31, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haman143
Abshir sköt "torpeden" och numera avhopparen polacken Bartek från Skärholmen, klippte hans springpojke Micke. Abshir tillhörde ett kriminellt nätverk från Nynäshamn som hette "Södra Sidan"

Det märkliga är att direkt efter mordet så ringer Abshir upp killen från Östberga nätverket som dömdes mordet på tunisiern Adam från Vårby.

Milutin juggen barteks vapendragare som dömdes för ett tag sen för våldtäkt på en kille var utanför restaurangen i Skogås och sköt Salvatore i foten.

Skogås fuppen är komedi på hög nivå. Rekommenderar starkt att läsa den!
Har du länk till FUP?
Citera
2021-08-31, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stickupcrew
Vad jag hört så ska Svensken, Abdi och två till från FLG (Playz och nån mer) velat klippa Sixty från DP iförrgår (Skottlossning Tensta) men ingen dog.

DP gör hämnd den natten och gillrar fälla för att fånga Svensken och Abdi. De sätts ner på knä och klipps i huvudet uppifrån.

Min gissning är att Svensken kommer dö närsom och att det efter de bara innebär mer krig från FLG sidas. Ghost & Sharaf kanske ger sig in.

Det som är kvar av DP sitter anhållna hörde jag så FLG har en fördel med styrka just nu om de inte behöver slåss mot HH också.

Vissa härinne har ju katastrofala jävla historier. Vart fan får ni allt ifrån.

Om detta stämmer hur lyckas Alpo och Micke svensken försätta sig i den situationen. På en innergård dessutom på DP-territorium.

Har de varit på jakt under kvällen/natten för att till slut hamna på den gården och bli omringade. Eller har de blivit lurade dit men hur tänker man då om brottsplatsen. Eller har de blivit fångade och förda till gården?

Vilka är dessa åtta som har blivit gripna? Är Sixty en av dom? Sixty har väl för övrigt ett eller två mord på sitt samvete som han inte dömts för?
Citera
2021-08-31, 08:16
Medlem
Vet någon vilka dessa är?

(FB) Hjulsta/Stockholm 2021-08-12: Grovt vapenbrott, fem personer gripna
Citera
2021-08-31, 08:16
Bannlyst
Om jag beställde torped och klantidiotpajaserna som accepterar jobbet ger sig ut med .22 mot mina rivaler, skulle jag skicka andra att tömma 7,62 mellan ögonbrynen på klantidiotpajaserna.
Hur i helvete tänker de som kör med .22?
Citera
2021-08-31, 08:19
Medlem
Vill bara säga att ja, det är dyrt med nuvarande svenska lyxhotellstandard att sätta en kriminell i fängelse.

Men alternativen har inte fungerat så bra. Vi ser hur den organiserade kriminaliteten växer samt att det inte var så vettigt lägga all behjärtansvärd fokus på gärningsmannen och glömma bort offren.

Jag håller med om livstids fängelse (aldrig komma ut igen) om man mördar eller försöker mörda någon och bevisen är tillräckliga för dom. Om det är en utlänning som nyligen kommit till Sverige så ska den domen avtjänas i hemlandet.

Livstids fängelse finns inte för att straffa någon, utan för att skydda oss andra från att bli offer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
jag menar att han medverkar i bilder och musik videos innan han blev bannad dessa foto jag syftade på va innan 2016 t.o.m, alpo åkte på en 2 års volta pga att polisen fånga honom med en halv automat pistol i älvsjö station början av 2018

(FB) Man hade K-pist i jackan vid Älvsjö station
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Har du länk till FUP?

(FB) Skottlossning i Skogås söder om Stockholm - två personer beskjutna 26/4-14

Sök där, du hittar direkt!
Citera
2021-08-31, 08:43
Medlem
Kan detta ha något med dessa skjutningar att göra eller skulle han bara visa upp nya leksaken men råkade sätta en i sig själv?
Citat:
Under natten mot tisdag kom det in en skottskadad man till en akutmottagning i Stockholms län.

Mannen har blivit skjuten i handen. Polisen håller på att utreda om händelsen kan kopplas till förra nattens skjutningar, då minst fyra skottlossningar ägde rum i Stockholm.
Skottskadad man uppsökte sjukvård
Citera
2021-08-31, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Om detta stämmer hur lyckas Alpo och Micke svensken försätta sig i den situationen. På en innergård dessutom på DP-territorium.

Har de varit på jakt under kvällen/natten för att till slut hamna på den gården och bli omringade. Eller har de blivit lurade dit men hur tänker man då om brottsplatsen. Eller har de blivit fångade och förda till gården?

Vilka är dessa åtta som har blivit gripna? Är Sixty en av dom? Sixty har väl för övrigt ett eller två mord på sitt samvete som han inte dömts för?

Ingen aning vilka exakt som e gripna för vet inga namn men hörde att det var majoriteten av alla som är kvar från DP. Så jag antar väl typ att Sixty är det också då.

Jag tror de antingen blivit lurade dit eller bara jagats ikapp typ. Man kan ju bara spekulera, det enda jag är säker på är att Svensken troligtvis kommer dö.
Citera
2021-08-31, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stickupcrew
Ingen aning vilka exakt som e gripna för vet inga namn men hörde att det var majoriteten av alla som är kvar från DP. Så jag antar väl typ att Sixty är det också då.

Jag tror de antingen blivit lurade dit eller bara jagats ikapp typ. Man kan ju bara spekulera, det enda jag är säker på är att Svensken troligtvis kommer dö.

Har hört samma rykten från samma källa som visste att den ena var död långt innan det kom ut.

Skjuten i huvudet. Mycket svårt skadad. Att han vaknat upp och pratat ska vara rena fantasier. Kan det vara rykten polisen släpper ut för att se hur misstänkta reagerar?
Citera
2021-08-31, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har hört samma rykten från samma källa som visste att den ena var död långt innan det kom ut.

Skjuten i huvudet. Mycket svårt skadad. Att han vaknat upp och pratat ska vara rena fantasier. Kan det vara rykten polisen släpper ut för att se hur misstänkta reagerar?
Han är stabill nu, är aktiv på snap.. ah
Citera
2021-08-31, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Han är stabill nu, är aktiv på snap.. ah

omöjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto