Citat:
Ursprungligen postat av
Stickupcrew
Vad jag hört så ska Svensken, Abdi och två till från FLG (Playz och nån mer) velat klippa Sixty från DP iförrgår (Skottlossning Tensta) men ingen dog.
DP gör hämnd den natten och gillrar fälla för att fånga Svensken och Abdi. De sätts ner på knä och klipps i huvudet uppifrån.
Min gissning är att Svensken kommer dö närsom och att det efter de bara innebär mer krig från FLG sidas. Ghost & Sharaf kanske ger sig in.
Det som är kvar av DP sitter anhållna hörde jag så FLG har en fördel med styrka just nu om de inte behöver slåss mot HH också.
Vissa härinne har ju katastrofala jävla historier. Vart fan får ni allt ifrån.
Om detta stämmer hur lyckas Alpo och Micke svensken försätta sig i den situationen. På en innergård dessutom på DP-territorium.
Har de varit på jakt under kvällen/natten för att till slut hamna på den gården och bli omringade. Eller har de blivit lurade dit men hur tänker man då om brottsplatsen. Eller har de blivit fångade och förda till gården?
Vilka är dessa åtta som har blivit gripna? Är Sixty en av dom? Sixty har väl för övrigt ett eller två mord på sitt samvete som han inte dömts för?