2022-07-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Har ju vart en jävla massa skottlossningar o sprängningar runt dem trakterna så jo och kommer smälla garanterat också nu i sommar. Många som har pris på sig med mycket fiender eftersom det är så många olika sidor.
hur startade allt och varför många område inblandade?
Citera
2022-07-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
hur startade allt och varför många område inblandade?
Finns det någon tråd om kriget i söderort? Då kan vi ta det där istället blir lite offtopic i denna tråd tänker jag
Citera
2022-07-02, 21:49
Medlem
Citat:
Finns det någon tråd om kriget i söderort? Då kan vi ta det där istället blir lite offtopic i denna tråd tänker jag
vi kan skapa en men vet ej om det här vid akutella brott eller organiserad brottslighet
Citera
2022-07-02, 21:53
Medlem
Citat:
(FB) Gängkriget I södra stockholm
Citera
2022-07-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Är inte Gambino närmare Shubbarligan eller T3 än DP om vi tänker på samma person.

Dumle är inte nära Hjulstabarnen eller yngre generationen utan han väntar nog på de äldre grabbarna som t.ex. Musse.

DP är för hetsiga, de borde satsa mer på att rekrytera och organisera i framtiden. Det har ju varit Shottaz största styrka, att göra pengar och organisera.

Har ingen riktig koll på Gambino. Han jag tänker på är ju utomsocknes - från Malmö - så ska man se var han har sin bas ska man nog leta rätt på var i Sthlm han har släkt. Annars försöker han nog hålla ryggen fri.
Citera
2022-07-02, 22:00
Medlem
Är det någon som vet vilken sida fup finns på? Har letat men hittar inte
Citera
2022-07-03, 10:50
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Har ingen riktig koll på Gambino. Han jag tänker på är ju utomsocknes - från Malmö - så ska man se var han har sin bas ska man nog leta rätt på var i Sthlm han har släkt. Annars försöker han nog hålla ryggen fri.

Då är det inte samma Gambino vi tänker på.

Men Malmöarna kan köra de såg vi ju med Abbz.
Citera
2022-07-03, 11:22
Medlem
Citat:

Eftersom jag och Refraktor garanterat tänker på samma Gambino blir man lite nyfiken på vem du har i åtanke? Nyss nämnde Gambino är mycket riktigt från Malmö (eller Somalia, beroende på hur man ser på saken), fast har varit i Stockholm en del de senaste sju(?) åren.
Citera
2022-07-03, 11:52
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Eftersom jag och Refraktor garanterat tänker på samma Gambino blir man lite nyfiken på vem du har i åtanke? Nyss nämnde Gambino är mycket riktigt från Malmö (eller Somalia, beroende på hur man ser på saken), fast har varit i Stockholm en del de senaste sju(?) åren.

Den jag tänker på är Biggie Jukes vän Gambino som får shoutouts i flertalet av hans tidigare verk.

Den Gambino är nära 6ickest och Shubbarligan samt T3.

Men kan också vara så att Gambino/6ickest är samma person då de ofta nämns i samma sammanhang samt att jag hör för mig att 6ickest hette något med Gambino på Instagram, men det är osäkert.

6ickest är alltså en av Jukes bröder.
Citera
2022-07-03, 13:08
Medlem
Citat:
Den jag tänker på är Biggie Jukes vän Gambino som får shoutouts i flertalet av hans tidigare verk.

Men kan också vara så att Gambino/6ickest är samma person då de ofta nämns i samma sammanhang samt att jag hör för mig att 6ickest hette något med Gambino på Instagram, men det är osäkert.

.
Senast redigerad av Mrgg2021 2022-07-03 kl. 13:10.
Citera
2022-07-03, 13:09
Medlem
Citat:

.
Citera
2022-07-03, 13:21
Medlem
Citat:

Gambino o 6ickest är båda biggie juke yngre bröder de 2 olika personer sen de har en till bror jiggz också 6ickest torskade för vapenbrott något år sedan typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in