2022-01-03, 22:47
Medlem
nån som vet ghosts riktiga namn? kanske vi kan få fram hans senatse dom
Citera
2022-01-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
kör? ingen har dött sen dessa två i orten som är namn värda att tillägga i allafall
eller menar du han är körare, ja det är 99% av alla kriminella idag, alla kör
Ja typ det han är springis elnåt ja vet inte hörde nått sånt att han va skytt åt shottaz
Citera
2022-01-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Så Ghost sitter för grovt vapenbrott? Många i FLG som sitter nu. Piraten är han ute? Inte hört eller sett honom på ett bra tag.

aa de flersta är dömda 2-3 år för grova vapen brott, så de är inte ute förs nästa år och årdet efter de för vissa, dock svensken lär sitta längre så, men tror inte att han kommer dömmas för försök till mord utan förberedelse till mord.

Piraten tror jag är ute, men han är ju rätt bra på gömma sig så fort alla fösvinner han kommer nog fram när de dax.
Citera
2022-01-04, 00:03
Medlem
Citat:
aa de flersta är dömda 2-3 år för grova vapen brott, så de är inte ute förs nästa år och årdet efter de för vissa, dock svensken lär sitta längre så, men tror inte att han kommer dömmas för försök till mord utan förberedelse till mord.

Piraten tror jag är ute, men han är ju rätt bra på gömma sig så fort alla fösvinner han kommer nog fram när de dax.
Förklarar varför det varit lugnt i området sen denna skjutning. Konstigt dock varför Yasin inte uppdaterat något på Instagram, han brukar vara snabb med att lägga ut när han muckat
Citera
2022-01-04, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Förklarar varför det varit lugnt i området sen denna skjutning. Konstigt dock varför Yasin inte uppdaterat något på Instagram, han brukar vara snabb med att lägga ut när han muckat

Är det bara han som är ute gör han nog bäst i att hålla låg profil tills han får lite uppbackning, för själv är han väl en jävla fegis?
Citera
2022-01-04, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Är det bara han som är ute gör han nog bäst i att hålla låg profil tills han får lite uppbackning, för själv är han väl en jävla fegis?

nää de har fler ute men inga av de större namnen som han umgicks med, de sitter eller är döda
och ja han är en tönt från sandviken, de första gången han upplever the real hoodz
Citera
2022-01-04, 00:24
Medlem
Citat:

Har inte piraten åkt hem till mamma i Gävle? Han sitter väl och suttar på hennes pattar nu.
Citera
2022-01-04, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Har inte piraten åkt hem till mamma i Gävle? Han sitter väl och suttar på hennes pattar nu.

har hört att han snodde guld och pengar ifrån sin familj och de hatar honnom
Citera
2022-01-04, 02:45
Medlem
Citat:
har hört att han snodde guld och pengar ifrån sin familj och de hatar honnom

Antagligen. Han stal pengar, guld och t.o.m. sin morsas socialbidrag (har jag för mig) innan han drog till Sthlm. En liten jävla råtta.
Citera
2022-01-04, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Antagligen. Han stal pengar, guld och t.o.m. sin morsas socialbidrag (har jag för mig) innan han drog till Sthlm. En liten jävla råtta.

skrev ju precis det :P
Citera
2022-01-04, 03:15
Medlem
Citat:
skrev ju precis det :P

Jo, uttryckte mig lite dumt. Skulle bara lägga till det där om socialbidraget.
Citera
2022-01-05, 01:06
Medlem
Citat:
det har de absolut inte sluta ljud. Farre och kaptenen har blodsband..
Dom e fett lika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in