2021-08-25, 19:28
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Latinas och Asiater går före i kön.

// PoK
Citera
2021-08-25, 19:37
Medlem
Pusts avatar
Om svarta kvinnor hade varit sexigast så skulle de ju knappast vara så aggressiva som de är mot eurocentriska skönhetsideal osv. Det finns en anledning till varför de blir förbannade när svarta män dejtar vita och icke-svarta kvinnor; det betyder helt enkelt att de svarta kvinnorna är körda eftersom de inte har en chans på män från någon annan rasgrupp.

Nu talar jag självfallet om renrasiga negresser. Tyra Banks och Beyoncé är inte rena negroider. I USA föredrar väl många framgångsrika svarta män att ha en mer ljushyad fru, precis som i Fresh Prince of Bel Air.
Citera
2021-08-25, 19:38
Medlem
UngCynikers avatar
Näe.
Citera
2021-08-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Latinas och Asiater går före i kön.

// PoK

Luktar inte latinas väldigt mycket skit, liknande asiater? Inte så bra hygien i de där bajsländerna
Citera
2021-08-26, 12:25
Jag dejtar just nu en modell från Kenya. Hon är skitsnygg, rolig och snart. Bra sex har vi också. Hon både luktar och smakar gott. Jag går gärna ner på henne!
Citera
2021-08-26, 13:27
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoletusEdulis
Luktar inte latinas väldigt mycket skit, liknande asiater? Inte så bra hygien i de där bajsländerna

Haha du gör bort dig... Sydamerika och Asien är bajsländer men du nämner inget om Afrika? Märker ju direkt att du varken träffat någon brud som inte kommer utanför din bondhåla. Afrikanska kvinnor luktar helvete. Asiater och Latinas är kvinnliga om du går efter kvinnor så att säga.

// PoK
Citera
2021-08-26, 14:49
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Har tänkt på detta ett tag, har alltid gillar brunetter. Men är inte svarta tjejer sexigast egentligen?
Med svarta menar jag ju inte blånegrer med feta läppar utan mer typ som denna tjej:
https://stock.adobe.com/se/images/be...wall/196092185

Eller vad tycker ni?
Nej fy fan för svarta människor. Usch!
Citera
2021-08-26, 14:50
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Negrer luktar också avföring
Citera
2021-08-27, 02:32
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Negrer luktar också avföring

Du kanske blandar ihop det lukten som kommer ur din mun.
Citera
2021-08-28, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Haha du gör bort dig... Sydamerika och Asien är bajsländer men du nämner inget om Afrika? Märker ju direkt att du varken träffat någon brud som inte kommer utanför din bondhåla. Afrikanska kvinnor luktar helvete. Asiater och Latinas är kvinnliga om du går efter kvinnor så att säga.

// PoK

Alla länder i Afrika är bajs.

Men alla svarta finns alltså i Afrika? Hört talas om t.ex afro-amerikaner?
Citera
2021-08-28, 18:02
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Alla länder i Afrika är bajs.

Men alla svarta finns alltså i Afrika? Hört talas om t.ex afro-amerikaner?

Ja jag har hört talats om dom, förstår inte varför du nämner dom när jag skrev afrikanska kvinnor, INTE afro amerikaner.

// PoK
Citera
2021-08-29, 00:47
Medlem
sfrges avatar
Om Jonas Gardell fick knåda Beyonces röv så skulle han garanterat ifrågasätta vad fan han hållit på med i alla år.

Frågan är om Beyonce räknas som negress. Eller är hon mulatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in