• 5
  • 6
2021-08-29, 19:25
Citat:
Ursprungligen postat av BoletusEdulis
Herregud, är det där en riktig människa? Ser ut som en karikatyr

Man ska inte döma boken efter omslaget, men är det en tillfällighet att världens kanske fulaste kvinna i historien startade den mest hysteriska häxjakten på män i mannaminne?
Citera
2021-08-29, 19:29
Medlem
Hon på bilden var ju verkligen inget speciellt. Var det det bästa exemplet du kunde hitta?

För att svara på frågan. Svarta tjejer kan vara grymt sexiga ja, men "sexigast" vet jag inte. Tycker inte man kan generalisera på det sättet. Det finns sexiga tjejer ur alla etniciteter.
Citera
2021-08-29, 19:31
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Fattar inte hur det är positivt att knulla negrer? Släcker du i rummet ser du dem inte?
Fattar inte varför såna som du ens finns kvar. Ni borde väl ha klivit in i den moderna världen nu, kan tyckas.

Det är ett smörgåsbord där ute. Vackra kvinnor med olika hudtoner. Kvinnor med mörk hy har oftast väldigt vackra, stora ögon. Huden kan vara len som sammet, håret är ofta helt otroligt.
Gäller så klart inte alla, som att alla bleka inte ser lika ut, men jag har träffat riktiga hetingar från olika länder, öster och söderut.
Citera
2021-08-29, 19:35
Medlem
Dofternas avatar
Jajemänsan! Jag har djungelfeber.
Citera
2021-08-29, 19:38
Medlem
Nä, tycker att många verkar vara golddiggers.
Plus att de är väldigt själviska när de tar upp all plats på gångvägar och mejar ned folk med sina barnvagnar.
Otrevligt!! Osexigt!!
Citera
2021-08-29, 20:43
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Nä, tycker att många verkar vara golddiggers.
Plus att de är väldigt själviska när de tar upp all plats på gångvägar och mejar ned folk med sina barnvagnar.
Otrevligt!! Osexigt!!
Ja men det är väl inget nytt att niggers beter sig illa och är allmänt aggressiva? Majoriteten av niggers jag ser dagligen har gula ögon. Vad tror ni det beror på? Jo de röker givetvis på varje dag. Men att just drogerna skulle bidra till deras beteende tror jag inte, det sitter i blodet.
Citera
2021-08-30, 00:21
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Ser många svenska män med svarta kvinnor dagligen så det där är inget ovanligt.
Citera
2021-08-30, 02:45
Medlem
RedRights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoletusEdulis
Har tänkt på detta ett tag, har alltid gillar brunetter. Men är inte svarta tjejer sexigast egentligen?
Med svarta menar jag ju inte blånegrer med feta läppar utan mer typ som denna tjej:
https://stock.adobe.com/se/images/be...wall/196092185

Eller vad tycker ni?

Svar: NEJ!

PS. Du är äcklig. Ds
Citera
2021-08-30, 08:36
Bannlyst
Du försöker göra det till en färg, medan hjärtat kan läsa medan raderna.

Det finns många underbart snygga brunetter, på samma sätt som det finns heta blondiner.

Svart eller vit spelar ingen roll. Ska jag vara lite svepande, är svarta kvinnor mer krävande och klagar mer på mannen i familjen.

Men det är bara min erfarenhet.
Senast redigerad av Bensindriven 2021-08-30 kl. 08:39.
Citera
2021-08-30, 09:46
Medlem
nullums avatar
Svaret är nej.
Citera
2021-08-30, 09:54
Medlem
Ghastens avatar
Finns mulatter som kan se sexiga ut. Men slår aldrig vita sexiga kvinnor. Tur alla gillar olika.
Citera
2021-09-01, 13:13
Det finns många Afrikanska kvinnor som är både vackra och sexiga. Sexigast? Det går ju inte att säga.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in