Har tänkt på detta ett tag, har alltid gillar brunetter. Men är inte svarta tjejer sexigast egentligen?
Med svarta menar jag ju inte blånegrer med feta läppar utan mer typ som denna tjej: https://stock.adobe.com/se/images/be...wall/196092185
Inte dom som jag listade om man googla dom. På imdb så ser dom inte så snygga ut det kan jag hålla med om. Oavsett så är det inte så intressant för mig om jag inte skulle träffa någon med härlig personlighet, vilket känns extremt långt ifrån. Dessutom så är alla svarta eller halvisar för BLM så där dör det direkt då dom lever i en helt annan verklighet än mig.
Inte dom som jag listade om man googla dom. På imdb så ser dom inte så snygga ut det kan jag hålla med om. Oavsett så är det inte så intressant för mig om jag inte skulle träffa någon med härlig personlighet, vilket känns extremt långt ifrån. Dessutom så är alla svarta eller halvisar för BLM så där dör det direkt då dom lever i en helt annan verklighet än mig.
Jag kan hålla med om Porsha Williams. Inte så snygg men hon ser varken ut som en gorilla eller som att hon äter botox till frukost.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!