2021-10-21, 22:43
Medlem
EnokThuttifems avatar
Jag tycker Kapten Mat är väldigt underhållande och han kan ju laga mat. Att han kör med Kaptens uniform (Finlandsfärjorna) sticker ju ut lite. Måste bli ett sabla kem-tvättande.

Jag trodde de skulle vara seriösa i denna, men farao vad jag skrattade....
https://www.youtube.com/watch?v=MsI2...nnel=KaptenMat
Citera
2021-10-24, 13:25
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nej, jag är inte ett dugg bevandrad i finköket och det är inte Kapten Skryt heller. Killen är ett skämt med sin begagnade uniform och sin Morbergska stekhäll som han ideligen gör reklam för trots att Morberg själv behandlade honom som något han hittat i röven efter en bättre diarré. Hela personen fullkomligen lyser av hävdelsebehov och dåligt självförtroende. Han fick säkert håret tvättat flera gånger i veckan i skolans toaletter när han var barn. Sånt sitter i och slutar i att man skaffar sig en uniform på Tradera och spelar rollen av en sjöman på landpermis som dubblar som kock samtidigt.

För inte alls länge sedan stod han i en pizzeria och krängde Helldog-korvar och försökte spela rollen som Jesper nummer två med samma dryga attityd som han sett Jesper köra med.
https://www.youtube.com/watch?v=nDgqrrfWqt8

Den här killen hör hemma på Kiviks marknad, inte på finkrogen. Ser man inte det är man blind.

Jag tycker synd om dig, att uttrycka så mycket hat mot en person som försöker skapa matglädje med en egen touch är sorgligt. Jag tycker att du skall gå tillbaka till dig själv istället och försöka se vad det är du gör, hävdelsebehov var ett ord du själv använde.

Jag har tittat en del på Kapten Mat och tycker han har flera intressanta klipp, inte alls så tillgjort som många andra matlagningsprogram. Historien med Morberg visar bara hur vissa personer kan bete sig som svin, hade faktiskt en del respekt för Morberg innan detta men inte längre.

Hoppas att Kapten Mat utvecklar en egen stekhäll istället för att fortsätta promota denna. Ser fram emot många bra klipp.
Citera
2021-10-24, 17:15
Medlem
erpers avatar
Citat:
Nej, jag är inte ett dugg bevandrad i finköket och det är inte Kapten Skryt heller. Killen är ett skämt med sin begagnade uniform och sin Morbergska stekhäll som han ideligen gör reklam för trots att Morberg själv behandlade honom som något han hittat i röven efter en bättre diarré. Hela personen fullkomligen lyser av hävdelsebehov och dåligt självförtroende. Han fick säkert håret tvättat flera gånger i veckan i skolans toaletter när han var barn. Sånt sitter i och slutar i att man skaffar sig en uniform på Tradera och spelar rollen av en sjöman på landpermis som dubblar som kock samtidigt.

För inte alls länge sedan stod han i en pizzeria och krängde Helldog-korvar och försökte spela rollen som Jesper nummer två med samma dryga attityd som han sett Jesper köra med.
https://www.youtube.com/watch?v=nDgqrrfWqt8

Den här killen hör hemma på Kiviks marknad, inte på finkrogen. Ser man inte det är man blind.
Lika muppig i den här tråden som i Rasks. Du kan inte må så bra va? Även jag tycker synd om dig.
Citera
2021-10-25, 02:52
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Jag tycker synd om dig, att uttrycka så mycket hat mot en person som försöker skapa matglädje med en egen touch är sorgligt. Jag tycker att du skall gå tillbaka till dig själv istället och försöka se vad det är du gör, hävdelsebehov var ett ord du själv använde.

Jag har tittat en del på Kapten Mat och tycker han har flera intressanta klipp, inte alls så tillgjort som många andra matlagningsprogram. Historien med Morberg visar bara hur vissa personer kan bete sig som svin, hade faktiskt en del respekt för Morberg innan detta men inte längre.

Hoppas att Kapten Mat utvecklar en egen stekhäll istället för att fortsätta promota denna. Ser fram emot många bra klipp.
Tja, vad kan jag säga? Jag gillar helt enkelt inte flashiga sprättar. Jag har svårt för dryga människor. Vad vill du att jag ska göra? Ändra mina preferenser för att bättre passa dig?

Den här tråden handlar om Kapten Mat och det är honom vi diskuterar. Jag har meddelat mina åsikter om honom, du är fri att delge oss dina.

Citat:
Ursprungligen postat av erper
Lika muppig i den här tråden som i Rasks. Du kan inte må så bra va? Även jag tycker synd om dig.
Jaså, du stör dig på mig? Det var roligt att höra. Jag ska vara mån om att vara dig motvalls även framledes.
Citera
2021-10-25, 14:46
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Tja, vad kan jag säga? Jag gillar helt enkelt inte flashiga sprättar. Jag har svårt för dryga människor. Vad vill du att jag ska göra? Ändra mina preferenser för att bättre passa dig?

Den här tråden handlar om Kapten Mat och det är honom vi diskuterar. Jag har meddelat mina åsikter om honom, du är fri att delge oss dina.

Jaså, du stör dig på mig? Det var roligt att höra. Jag ska vara mån om att vara dig motvalls även framledes.

Håller med. Kapten mat är otroligt störande. Hittade klippet när han kör Harakari pizzan och hoffa äter där, den drygheten är inte att leka med som kapten mat utsätter hoffa för som kämpar med pizzan.
Han verkar väldigt fake. Skulle inte förvåna mig om han kört en jävla massa Blanco och sms lån för sitt leverne.
Citera
2022-03-04, 07:41
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Håller med. Kapten mat är otroligt störande. Hittade klippet när han kör Harakari pizzan och hoffa äter där, den drygheten är inte att leka med som kapten mat utsätter hoffa för som kämpar med pizzan.
Han verkar väldigt fake. Skulle inte förvåna mig om han kört en jävla massa Blanco och sms lån för sitt leverne.

Hoffa tar det, inga problem. Han lade ju ändå ut klippet själv.

Kapten Mat verkar ha jobbat som krögare i större delen av sitt liv och har nog någon krona eller två på banken redan. Med sitt boende och snygga ”kamerakvinna” så är han nog inte helt misslyckad i sin karriär tidigare.
Citera
2022-04-10, 17:49
Medlem
Gillar killen, blir alltid hungrig när man ser hans videos.

Avsnittet med Morberg är bra, men snacket om att han blev "rövknullad" och tillrättavisad av "alfahannen" Morberg är nog det löjligaste jag läst. Om det är någon som gör bort sig i det klippet är det Morberg själv med sin sedvanliga översittarattityd. Nu gillar jag Morberg och vet att det mesta är skådespeleri även om det verkar råda konsensus bland YouTube-kommentarerna att han beter sig svinigt mot kaptenen.
Citera
2022-05-07, 19:18
Medlem
calmsolutions avatar
Är nere i mina gamla hemtrakter på Sveriges framsida just nu och har fått höra lite skvaller…

Enligt uppgift från denna källa så är inte kaptenens kamerakvinna den mest trogna partnern man kan ha, men detta är fortfarande skvaller. Skvallret kommer från en person som jag vet ingår i deras närhet men jag är bara ytligt bekant med personen så vi får ta det för vad det är.

Skulle vara tråkigt om det blev en fnurra där då jag verkligen gillar Kapten Mat och tycker att kamerakvinnan gör ett bra jobb.
Citera
2022-05-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Är nere i mina gamla hemtrakter på Sveriges framsida just nu och har fått höra lite skvaller…

Enligt uppgift från denna källa så är inte kaptenens kamerakvinna den mest trogna partnern man kan ha, men detta är fortfarande skvaller. Skvallret kommer från en person som jag vet ingår i deras närhet men jag är bara ytligt bekant med personen så vi får ta det för vad det är.

Skulle vara tråkigt om det blev en fnurra där då jag verkligen gillar Kapten Mat och tycker att kamerakvinnan gör ett bra jobb.

Är hon Snygg ?
Finns bild ?

Ålder ?
Familj? Gift ?

Fram med mysig info om henne.
Glöm inte bilder
Citera
2022-05-13, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmakocken
Är hon Snygg ?
Finns bild ?

Ålder ?
Familj? Gift ?

Fram med mysig info om henne.
Glöm inte bilder

Hon heter A**a Be*gelsd*rff och är enhetschef på försäkringskassan i Borås.
54 år gammal och gift med "Kapten Mat"

Här är en video med henne där man ser hennes ansikte. Helt ok, lite milf varning.

https://www.youtube.com/watch?v=7bppeoWxWoY
Citera
2022-05-14, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YTERPORPETAVIRP
Hon heter A**a Be*gelsd*rff och är enhetschef på försäkringskassan i Borås.
54 år gammal och gift med "Kapten Mat"

Här är en video med henne där man ser hennes ansikte. Helt ok, lite milf varning.

https://www.youtube.com/watch?v=7bppeoWxWoY

Tackar helt klart fin Milf , mkt påsättbar.

Liknar mkt Johanna Möller, fast snyggare och inte lika läskig, på ett sexigt vis
Citera
2022-05-14, 02:08
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Jag har sett att Kapten Mat har förkläde i vissa videor, men hur kan han undvika att få fett- och matfläckar både på kavajen och ärmerna när bara har sin vanliga kaptenskläder? Borde bli fullständigt nersprutad såsom det skvätter från hällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in