2022-04-09, 01:50
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Precis, därför menar jag att Lamotte bör ansluta till pedofiljaktsplutonen omgående. Han är utbildad journalist och dessutom känd för sina djärva reportage.

Han har hängt på nån gång men för min del kan han gärna hänga på fler gånger.
Citera
2022-04-09, 01:51
Medlem
Citat:
Precis, därför menar jag att Lamotte bör ansluta till pedofiljaktsplutonen omgående. Han är utbildad journalist och dessutom känd för sina djärva reportage.

Okej men det var inte riktigt den kompetensen jag tänkte på främst. Det är väl inte "djärva reportage" jag tycker behövs.
Citera
2022-04-09, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Kära flashbackare 🙂

.

Hej Sara! (alla vet inte att du är offentlighär i tråden)

När tar du/ni er an förorten? Vi stödjer er på alla sätt (jag har faktiskt swishat, kan swisha mer)

Fet svenne, lätt utvecklingsstörd har vi sett men Allah akbar undviker ni? Kommer vi få se er konfrontera Achmed i Tensta? - Det känns faktiskt inte så. Känslan är att Achmed i Bergsjön aldrig kommer behöva se er kamera?

Bevisa gärna att jag har fel. (Era städare i tråden är hemska)
Citera
2022-04-09, 02:01
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hej Sara! (alla vet inte att du är offentlighär i tråden)

När tar du/ni er an förorten? Vi stödjer er på alla sätt (jag har faktiskt swishat, kan swisha mer)

Fet svenne, lätt utvecklingsstörd har vi sett men Allah akbar undviker ni? Kommer vi få se er konfrontera Achmed i Tensta? - Det känns faktiskt inte så. Känslan är att Achmed i Bergsjön aldrig kommer behöva se er kamera?

Bevisa gärna att jag har fel. (Era städare i tråden är hemska)

Speciellt när anfallsstyrkan skall in i förorten så krävs Joakim Lamotte.
Citera
2022-04-09, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Stödjer du dumpen på alla sätt? Vilket skämt.

Jag har swishat. Lamotte fick ett större belopp då han är mer konsekvent och tuff person. All respekt till honom. Jag har alltid gillat Lamotte.

Dumpen.se är mer pk. Kan ju inte finnas nån här som tro att Sara/Patrik vågar konfrontera klaner/gängkriminella i förorten
Citera
2022-04-09, 02:30
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av System76
Jag kan förklara det fetmarkerade och hur allt hänger ihop.

Var drar vi gränsen när det kommer till att framföra ett fordon säkert?

Om du är trött i huvudet för att det har varit en tung dag på jobbet, är det straffbart idag att sätta sig bakom ratten och köra hem fastän det kan jämföras med att dra i sig 2st starköl?

Vad exakt testade Sara positivt för? Amfetamin? Cannabis? Heroin? Benso? Alkohol?

Var hon påverkad av amfetamin så är det inte ens säkert att hon framförde fordonet sämre än vad hon är kapabel som nykter. Stridspiloter kallar metamina (amfetamin) för "go pills".

Finns en jävla massa grader i detta helvete och sätta sig onykter bakom ratten är inte ok. Däremot så är det nog väldigt få som gör det med avsikten att köra över någon.

Jag har tex gått mot röd gubbe sena kvällar på väg hem från krogen. Ska det också jämföras med en pedofil/hebefil som har för avsikt att förgripa sig på ett barn?

Det är inte helt omöjligt att man missar att en bil kommer och pga att jag går mot röd gubbe så väjer föraren och kör in i närmsta stolpe.

Min poäng är att dom flesta ser att gå mot röd gubbe en sen kväll i fyllan anses vara väldigt milt, men tänker man efter så kan det vara lika allvarligt som att man sätter sig onykter bakom ratten.

Sara har fått stå sitt kast och ingen for illa av att hon satte sig onykter bakom ratten. Men du kan ge dig fan på att om dessa pedofiler/hebefiler inte mött upp med Patrik eller Sara utan istället bestämt träff med ett barn så hade barnet garanterat farit väldigt illa.

Jag misstänker att varken Sara eller Patrik behöver några droger idag för att hålla sina inre demoner i schack, paniken i gäddornas ögon och hur dessa spån ödelagt sina egna liv istället för ett barns räcker gott och väl för att kunna sova bättre om nätterna.

Jävligt osmakligt att jämföra en drograttfylla med övergrepp på barn.

Bilar är farliga och barn har inget ute i trafiken att göra lika lite som vuxna människor har något med barn och deras sexualitet att göra.

Men man måste ha egna ungar som man älskar över allt annat på denna jord eller såpass mycket empati för andra människor för att kunna förstå det.

Därav så kan man bara konstatera att något inte står rätt till i skallen på er.

Men det är bara fortsätta med att göra pedofilerna/hebefiler en björntjänst. Folk läser i den här tråden och väljer att inte skriva i den. Men kan lova er att det formligen kokar i många av oss när man läser hur jävla illa ställt det är med vissa.

Mord kan förlåtas, övergrepp på ett barn kan aldrig förlåtas och man är felknullad om man tror något annat.

Att köra rattonykter är väldigt annorlunda från att gå mot röd gubbe. För det första är det olagligt och straffbart. För det andra innebär det att man direkt riskerar andra trafikanters liv och hälsa, och det med en kraftigt förhöjd risk, vilket gå mot röd gubbe knappast kan sägas vara. (Hur många människor dör i trafiken pga trafikolyckor som orsakats av att förare behövt väja för fotgängare som har gått mot röd gubbe, och därefter kört på någon annan? Nej, det händer väl inte så värst ofta. De som dödas av rattfyllon är desto fler.)

Även om sexualbrott och rattonykterhet är väldigt olika sorters brott så finns likheter på så vis att det är brott som utförs med en likgiltighet och vårdslöshet inför andra människors liv och hälsa, och som faktiskt skadar människor för livet och ibland dödar. Rattonykterhet är inte något trivialt skitbrott som ska viftas bort, och jag tycker inte att jämförelser med övergrepp på barn är smaklöst. Rattfylla dödar barn också.
Senast redigerad av anomalign 2022-04-09 kl. 02:35.
Citera
2022-04-09, 02:50
Medlem
Citat:
Speciellt när anfallsstyrkan skall in i förorten så krävs Joakim Lamotte.

Skulle vara med back up fr Insatsstyrkan annars vågar inte Dumpen sig ut i förorten. Det är ju sanningen.

Patriks nyvaxade BMW rullar inte in i Bergsjön utan skydd. Därför väljer han lätta mål dvs utvecklingsstörd svenne. Patrik skulle pissa på sig i Bergsjön om han lurpassade på Achmed. Achmed skulle slå tillbaka hårdhänt.

Därför är Lamotte så mycket tuffare och förtjänar respekt.
Citera
2022-04-09, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Är det ok då?

På gränsen enligt Flashback. Självklart är det inte ok hade inte vart ok om Personen var 15 heller men vissa tror ju att så länge hon är 15 så är det grönt ljus för äckliga gubbar även om det inte är avsikten med själva lagstiftningen.
Citera
2022-04-09, 03:07
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av System76
Nej det har hon inte.

Dessa människor förstår inte och kan inte se skillnad på att sätta sig bakom ratten drogpåverkad pga en trasig uppväxt med allt vad det innebär mot att begå ett övergrepp på ett barn med vetskapen om hur fel det är.

Det är något som inte riktigt lirar som det ska i skallen på dessa. Lovar dig att dessa sitter som frågetecken när din mamma får alla lyckönskningar i världen och pepp för hennes livsval iom dumpen.se.

Håller tummarna för att din mamma finner ro en dag i sig själv (om hon inte redan gjort det). Det förtjänar hon, Patrick, du och alla offer genom tiderna.

Idioterna greppar efter halmstrån för att dom vet innerst inne att det är kört och lekstugan är det slut med.

Rör inte mama.
Hon gör ett strålande jobb få människor skulle göra.

Du verkar inte förstå hur människor fungerar.
Vi skadar inte våra barn. Vi tar hand om dem.
Citera
2022-04-09, 06:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Just den biten gnisslar jag tänder över .... Fuck va irriterande det är. Hon har lyckats städa bort pundarjargongen till 99% men ibland så slinker den igenom
Nja, snarare det omvända, random kvinna på gatan hade skött sig bättre än Sara. Jag tycker hon sabbar konfrontationerna rejält. Bu eller bä om själva Dumpens metoder, men med den de valt hade de vunnit på att ha en lugn och sansad kvinna vid Patriks sida - en sådan hade kunnat "nå fram" på ett helt annat sätt och på ett annat plan. Saras beteende förkortar med all säkerhet tiden de har "gäddan" i sitt nät...
Citera
2022-04-09, 07:02
Medlem
Gällivaregubben verkar ha flyttat från sina föräldrar nu och dolt sin adress på mrkoll och ratsit.

DavidSes helt borta från ratsit? Har han fått skyddad identitet pga alla hot?

Läraren är nere på 170 fbvänner nu
Citera
2022-04-09, 07:16
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nja, snarare det omvända, random kvinna på gatan hade skött sig bättre än Sara. Jag tycker hon sabbar konfrontationerna rejält. Bu eller bä om själva Dumpens metoder, men med den de valt hade de vunnit på att ha en lugn och sansad kvinna vid Patriks sida - en sådan hade kunnat "nå fram" på ett helt annat sätt och på ett annat plan. Saras beteende förkortar med all säkerhet tiden de har "gäddan" i sitt nät...

Ja det är naturligtvis sant, hon avbryter och ironiserar och blir högljudd. ställer en fråga och när inte svaret matchar vad hon bestämt att det ska vara så bjäfsar hon. väldigt okonstruktivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in