Jag försvarar inte pedofiler. Men kan vara nyttigt att argumentera båda sidor. Detta är ett utdrag vad den 14-15 åriga tjejen skrivit i chatten. Har kopierat texten ordagrant. OBS det är enbart hennes text. Tror ni någon 25-29 åring hade slutat att skriva med en sådan tjej. Bara en undran vad majoriteten av killar säger ärligt.
"Jag gillar en sak ute, men kanske inte du, vem vet. Ett riktigt roligt äventyr brukar de bli alla fall
Jag vill bli tagen bakifrån i skogen eller på nåt högt berg med utsikt. Och din 28 cm gör mig intresserad, men lite nervös. Utesex som sagt Du? Blir fn blöt nästan. På affärn Jag ser ju va du vill Men kom igen, lite fantasier Jag vill ju skriva..älskar de, blir blöt av det
Ok fantasier blir till verklighet skriver du Slickar du mig? Ok att va utomhus har jag förstått
Du gillar bakifrån skrev du, jag med Suger gärna och djupt
Är vi på rätt spår? Nåt annat? Vill inte att bara mina fantasier ska bli verklighet
Kommer du va med på mina grejer som jag skrev ovanför
Asså jag blir så blöt Mer Slickar du mig? Älskar det Jag blir blöt, du kåt
Alltså onanerar nu å du skriver om skolarbete
Alltså jag har aldrig sugit en så stor men jag ska svälja den helt jag svär
Ta mig hårt eller mjukt, som du vill Venne faktiskt.....Aldrig provat men ska inte säga nej för det Nåt du gillar? Där bak? Jag suger dig långt ner i halsen
Lova mig, ta och visa mig alla ställningar
Du måste va fett mer erfaren än mig.
Lova, visa mig allt, vi kan testa, funkar det inte så gör det inte. Gör det de så får jag testa"
"Jag gillar en sak ute, men kanske inte du, vem vet. Ett riktigt roligt äventyr brukar de bli alla fall
Jag vill bli tagen bakifrån i skogen eller på nåt högt berg med utsikt. Och din 28 cm gör mig intresserad, men lite nervös. Utesex som sagt Du? Blir fn blöt nästan. På affärn Jag ser ju va du vill Men kom igen, lite fantasier Jag vill ju skriva..älskar de, blir blöt av det
Ok fantasier blir till verklighet skriver du Slickar du mig? Ok att va utomhus har jag förstått
Du gillar bakifrån skrev du, jag med Suger gärna och djupt
Är vi på rätt spår? Nåt annat? Vill inte att bara mina fantasier ska bli verklighet
Kommer du va med på mina grejer som jag skrev ovanför
Asså jag blir så blöt Mer Slickar du mig? Älskar det Jag blir blöt, du kåt
Alltså onanerar nu å du skriver om skolarbete
Alltså jag har aldrig sugit en så stor men jag ska svälja den helt jag svär
Ta mig hårt eller mjukt, som du vill Venne faktiskt.....Aldrig provat men ska inte säga nej för det Nåt du gillar? Där bak? Jag suger dig långt ner i halsen
Lova mig, ta och visa mig alla ställningar
Du måste va fett mer erfaren än mig.
Lova, visa mig allt, vi kan testa, funkar det inte så gör det inte. Gör det de så får jag testa"