2022-04-06, 08:51
Medlem
BeachBobs avatar
Jag försvarar inte pedofiler. Men kan vara nyttigt att argumentera båda sidor. Detta är ett utdrag vad den 14-15 åriga tjejen skrivit i chatten. Har kopierat texten ordagrant. OBS det är enbart hennes text. Tror ni någon 25-29 åring hade slutat att skriva med en sådan tjej. Bara en undran vad majoriteten av killar säger ärligt.

"Jag gillar en sak ute, men kanske inte du, vem vet. Ett riktigt roligt äventyr brukar de bli alla fall
Jag vill bli tagen bakifrån i skogen eller på nåt högt berg med utsikt. Och din 28 cm gör mig intresserad, men lite nervös. Utesex som sagt Du? Blir fn blöt nästan. På affärn Jag ser ju va du vill Men kom igen, lite fantasier Jag vill ju skriva..älskar de, blir blöt av det
Ok fantasier blir till verklighet skriver du Slickar du mig? Ok att va utomhus har jag förstått
Du gillar bakifrån skrev du, jag med Suger gärna och djupt
Är vi på rätt spår? Nåt annat? Vill inte att bara mina fantasier ska bli verklighet
Kommer du va med på mina grejer som jag skrev ovanför
Asså jag blir så blöt Mer Slickar du mig? Älskar det Jag blir blöt, du kåt
Alltså onanerar nu å du skriver om skolarbete
Alltså jag har aldrig sugit en så stor men jag ska svälja den helt jag svär
Ta mig hårt eller mjukt, som du vill Venne faktiskt.....Aldrig provat men ska inte säga nej för det Nåt du gillar? Där bak? Jag suger dig långt ner i halsen
Lova mig, ta och visa mig alla ställningar
Du måste va fett mer erfaren än mig.
Lova, visa mig allt, vi kan testa, funkar det inte så gör det inte. Gör det de så får jag testa"
Citera
2022-04-06, 09:11
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
(inlägg förkortat) Han nämner i chatten att hans polare alltid "backar upp honom" också. Jo det märktes ju på senaste hemmafesten där hans boys drog ett spännband runt halsen på honom och turades om att slå honom med tillhyggen.
Finns det uppgifter om vad motivet var till det?
Citera
2022-04-06, 09:15
Medlem
Kära flashbackare 🙂

Har lagt upp två bildrutor längst ner, under chatloggen på Dumpen, där det tydligt att hon är född 070725, således är hon 14.
Orsaken till varför vi valde att konfrontera Tweedy var för att bekräfta hans identitet, för komplettering av polisanmälan där en 12 och en 13-årig bussresenär* blivit kontaktade av honom i sexuellt syfte.

Vi lägger sällan upp hela materialet då det stundtals kan röra sig om 150-200 bilder.
Citera
2022-04-06, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Om även 29-åriga män som jagar småtjejer i byxmyndig ålder ska hängas ut så känns det som Dumpen är på väg att flytta målstolparna för verksamheten. Säkert många som tycker det är bra, och kanske är det en förutsättning för att fortsätta leverera till publiken. Men när flyttas gränsen nästa gång? Till slut kan de ju gå på äldre män som i deras ögon har alldeles för unga partners. Då är Dumpen på väg i en mer moralistisk riktning.

Tycker de ska hålla sig till kärnverksamheten och solklara fall där gäddan är ute efter barn i icke byxmyndig ålder.

Sen kan man tycka Tweedy är hur vidrig som helst ändå såklart.

Patrik själv hade väl en tjej som var väldigt mycket yngre. Eller har jag fel ?

Dolph Lundgren ligger risigt till.. Jag med. Men jag är ingen kändis 😄
Citera
2022-04-06, 09:30
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Kära flashbackare 🙂

Har lagt upp två bildrutor längst ner, under chatloggen på Dumpen, där det tydligt att hon är född 070725, således är hon 14.
Orsaken till varför vi valde att konfrontera Tweedy var för att bekräfta hans identitet, för komplettering av polisanmälan där en 12 och en 13-årig bussresenär* blivit kontaktade av honom i sexuellt syfte.

Vi lägger sällan upp hela materialet då det stundtals kan röra sig om 150-200 bilder.

Är han medveten om hon inte fyllt 15 så är det ju inget snack om den saken. Men ska ni välja ut information att publicera så kan det vara bra att åtminstone fokusera på en sån viktig sak i sammanhanget där just åldern på fiskaren är tydlig. Då slipper folk ifrågasätta och störa sig i onödan.
Citera
2022-04-06, 09:35
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Kära flashbackare 🙂

Då är hon 14 år och 8 månader.
Citera
2022-04-06, 09:42
Medlem
Lysturkens avatar
Viktigt meddelande!

Viktigt meddelande!

Gällivare-pedofilen har flyttat från Gällivare. Men han har inte kommit särskilt långt. Han är nu skriven på en adress några mil söder om storstaden. Spännande nog är det hela fem personer över 16 år som är folkbokförda på orten, och alla har samma efternamn. Ändå har han "aktivt valt att inte visa sin utdelningsadress". Blir med andra ord en svår nöt att knäcka för den som vill ha tag på honom.

Skulle dock avråda från ett oannonserat besök. Såna där människor har alltid jaktvapen och är inte rädda för att använda dem.

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/
Senast redigerad av Lysturken 2022-04-06 kl. 09:56.
Citera
2022-04-06, 09:51
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Du kanske kan börja med att läsa några av mina tidigare inlägg i tråden och googla en del av texten jag citerade så hittar du källan.
Lögnen har aldrig varit viktigare för svensken så se till att du har Dumpens app nedladdad för att inte missa viktiga uppdateringar om fisket...

Var hittar man den appen ? och vad heter den ?
Citera
2022-04-06, 11:02
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Blanda inte ihop moral med lag nu. Det finns icke brottsliga förehavanden som är moraliskt förkastliga. Så mycket fattar du också.

Spelar fortfarande ingen roll om vetenskapen skulle bekräfta att män i alla åldrar kan reagera sexuellt av bilder på icke byxmyndiga flickor. Moralen är intersubjektivt samstämmig i varje samhälle den hjälper till att forma, d.v.s. vi står djävulskt enade mot sexuella aktiviteter med barn. Att pedofila ritualer sen påstås ha varit accepterat i antikens Grekland förändrar inte den moral som dominerar idag. Så vill du knulla småpojkar får du helt enkelt uppfinna tidsmaskinen.

Sexuella aktiviteter med barn ger sannolikt men för livet. Där är forskningen precis lika enig. I den verklighet vi lever är det ett faktum. Att barnen inte skulle ha tagit skada av den antika verkligheten går inte att bekräfta.

Läs t.ex. följande:
https://www.ntnu.no/ojs/index.php/etikk_i_praksis/article/view/1718

Det är en synnerligen objektivt skriven forskningsartikel i ämnet. Den berör måhända mer den strikta pedofilin än hebefilin, men resonemangen går att överföra på tonåringar också. Det faktum att samhället idag starkt fördömer sexuella aktiviteter med minderåriga förstärker så småningom de negativa effekterna på det barn som blir manipulerat till sådan aktivitet. En dag inser barnet att det varit ett offer för det värsta tänkbara och den dagen kommer att förändra henne i grunden.

Om du sen väljer att argumentera för sexuella aktiviteter med barn utifrån rent biomedicinsk forskning om hur män svarar på visuellt stimuli, kan du räkna med att rätteligen bli utpekad som pedofilkramare. Föraktad. Det är nämligen ett synsätt som kräver sin empatistörning.

Som oftast ett mycket bra inlägg från Lysturken!
Önskar att jag själv skulle finna orden.
Citera
2022-04-06, 11:05
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Då är hon 14 år och 8 månader.

Är det ok då?
Citera
2022-04-06, 11:18
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Är det ok då?

Kanske med en kille som är i samma ålder.
Jag har söner i ca 30 års-åldern.
Skulle kännas märkligt om dom träffade flickor på 14-15.
Citera
2022-04-06, 11:19
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Patrik själv hade väl en tjej som var väldigt mycket yngre. Eller har jag fel ?

Dolph Lundgren ligger risigt till.. Jag med. Men jag är ingen kändis 😄

De har varit över 20 ändå. Gubbsjukt, men det är hans problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in