Idag, 08:49
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Är inte en spade en spade?? Du och andra har använt uttrycket frekvent , så du får gärna förklara om du besitter förmågan.

Det var ju så du kommenterade mitt inlägg angående spaden ditt miffo!
Citera
Idag, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Det var ju så du kommenterade mitt inlägg angående spaden ditt miffo!
Precis och det gäller naturligtvis fortfarande som något korkat och primitivt,
men ironi är med all tydlighet inte din hemmaplan.
För det krävs det såväl tankeförmåga som läsförståelse.
Blev du ledsen den gången??
Senast redigerad av Takanashi Idag kl. 10:15.
Citera
Idag, 10:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag måste verkligen poängtera att telefonsamtalen är pricken över i:et i Dumpen arkiv. Hallongrottan #743verkar ha bra utbildning/jobb men nu fuckar Putte och hans tant det, sorry. Hade Dumpen dykt upp som en kåt 19-åring och skrivit samma sak så hade plufset fått lika mycket stånd.

Hallongrottan #743 tar ju Sara till rätten så vi får se hur det blir men vilken myndig stämma och hur auktoritär var vår idol inte här?

Jag kommer heja på Sara på av(stånd) i rätten då det kan bli jobbigt men så jävla fel att hon ska ersätta runkgubbarna med miljoner är väl omöjligt? Dumpen ska rädda barn.
En (kåt) 19-åring hade förmodligen heller inte haft ryggsäck på ”dejten”. Men det hade den gode Hallongrottan minsann.

Kul att han uppenbarligen lagt upp strategin i samtalet, först vänligt med bestämt be om avpublicering men avvakta med mutan om inte det gick vägen, han ville ju inte förlora några slantar, han hade ju redan gått back på rosen tänker jag.

Så fruktansvärt unket, en perfekt lektion i hur man inte äger sitt problem.
Citera
Idag, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
En (kåt) 19-åring hade förmodligen heller inte haft ryggsäck på ”dejten”. Men det hade den gode Hallongrottan minsann.

Kul att han uppenbarligen lagt upp strategin i samtalet, först vänligt med bestämt be om avpublicering men avvakta med mutan om inte det gick vägen, han ville ju inte förlora några slantar, han hade ju redan gått back på rosen tänker jag.

Var finns telefonsamtalet? Är det borttaget??
Citera
Idag, 11:18
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
www.dumpen.se
Citera
Idag, 11:20
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Närå
https://dumpen.se/2026/09/23/fortal-eller-telefonsamtal/
Citera
Idag, 11:30
Medlem
Citat:
Närå
https://dumpen.se/2026/09/23/fortal-eller-telefonsamtal/

Tack!
Citera
Idag, 11:38
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Tack!
Vad tycker du nu när du har lyssnat? Jävlar vad vass Sara är. Och om nu varit hora innan kan man ju knappast kalla henne det längre för hallongrottan är tät som ett troll. Det hade varit en gädda mindre publicerade av 836st och några miljoner på kontot extra för Sara. Att hon gör detta för pengar kan man ju knappast anklaga henne för.

Hon monterar ner gäddan lika brutalt som hon gjorde med #588
Citera
Idag, 11:39
Medlem
tens avatar
Citat:

Ja det är verkligen att samtalshaveri av episka mått.
Först hade han blandat ihop alla "flickvänner" och inte vetat att hon var 14, sen erkände han att han bokat hotellrum där det framgick att han skulle bo med en 14-åring MEN, uttryckte han med kraft, det var med separata sängar!
Dessutom skulle hon kalla honom för pappa.
Sjuk jävel den där, men Sara plockade ned honom i molekyler, som Sudden sa!
Nu minns alla honom för all framtid, likt 342 och 588!
Senast redigerad av ten Idag kl. 11:43.
Citera
Idag, 12:05
Medlem
Citat:

Muta i sig var nog Hallongrottan #743 enda chans men han skulle ha erbjudit ett belopp till våra vänner som visserligen kunde varit förhandlingsbar. Enligt grabbarna i andra tråden så har Hallonet hög taxerad inkomst så kanske hosta fram 27 mille för att slippa skammen?

Det är inte riktigt sant det Sara säger om att inget avpubliceras på Dumpen för det kan smyga sig in en felkod, kolla t ex "Kanelkakan" på Dumpen. Den enda publiceringen på Dumpen som drabbats av det viruset.
En rövarhistoria skrivet av en påverkad person (iofs rolig) inkom till Dumpen mitt i natten kl 03 men Sara grät en skvätt och publicerade direkt men sen berättade någon för henne att det inte är trovärdigt att en 13-åring yrvaket genast skall spöa sin pappa som blivit tagen av Dumpen för det stod det i mejlet till Sara.

Fina Sara stod verkligen på sig i telefonsamtalet med #743 och jag är imponerad av henne, helt säker på att pengar inte är hennes drivkraft.
Senast redigerad av Gipsy-tears Idag kl. 12:07.
Citera
Idag, 12:26
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
helt säker på att pengar inte är hennes drivkraft.
Hade pengar varit drivkraften hade man nog inte valt en profession som betalar sämre än att flippa burgare på donken som samtidigt kommer med risken för skyhöga böter och en enorm hotbild.

Men det är ett kul narrativ att driva bland publicerade gäddor såklart. "Swishen måste in" ger en snabb men flyktig ångestdämpande effekt hos de som själva åkt dit med fingrarna i kakburken.

Och vet du vad, det tycker jag vi unnar dem
Citera
Idag, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vad tycker du nu när du har lyssnat? Jävlar vad vass Sara är. Och om nu varit hora innan kan man ju knappast kalla henne det längre för hallongrottan är tät som ett troll. Det hade varit en gädda mindre publicerade av 836st och några miljoner på kontot extra för Sara. Att hon gör detta för pengar kan man ju knappast anklaga henne för.

Hon monterar ner gäddan lika brutalt som hon gjorde med #588
Att han är ute och cyklar är uppenbart och är ingen större utmaning att bemöta. Han sköter nedmonteringen alldeles på egen hand . Undrar hur förtalsrättegången ska gå för hans ärende liknar inte forensikerns .
En prostituerad är väl alltid prostituerad och en med mer än 30-tals ärenden i belastningsregistret är väl kriminell eller har du en annan uppfattning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in