2026-08-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Som vanligt. När argumenten tryter kommer personangreppen.

Varför skriver du något när du inte kan utveckla vad du menar?

Är det för svårt att bemöta min frågeställning?
Copy Cat igen. När folk har tröttnat på ditt okunniga skit spelar du ut argument tryter kortet.
Vi har sett det hur många gånger som helst.
Du har inga adekvata frågeställningar utan bara en massa lösa fantasier och antaganden utan substans.
Att du uppfattar sanningar som personangrepp står för dig och är helt och hållet ditt problem.
Citera
2026-08-24, 21:31
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Frågan är varför det spelar någon roll?

Angående frågeställningen.

Du verkar tycka det är orättvist att gäddor blir utnyttjade i något som inte är sannolikt.
Förstår jag dig rätt då?

Vad spelar det för roll egentligen? Är de mindre pedofiler för det?
Om du tänker efter, om det inte finns någon bil att stjäla så stjäls ingen bil. Ska man tipsa en tjuvaktig person att det finns en olåst Porsche på Patriksgatan, sedan står Patrik där och klämmer fram, du är här att stjäla en lyxbil. Och slänger upp filmen på sin hemsida. Hur duktig och bra är han då, har han bidragit med något nyttigt?
Citera
2026-08-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Copy Cat igen. När folk har tröttnat på ditt okunniga skit spelar du ut argument tryter kortet.
Vi har sett det hur många gånger som helst.
Du har inga adekvata frågeställningar utan bara en massa lösa fantasier och antaganden utan substans.

Vem bedömer det då? Ganska fegt sätt att inte svara på frågan.
Du kan ju bara debattera men de som stryker dig medhårs.
Fattar inte varför du ens är på Flashback när du är allergisk mot mothugg.
Citera
2026-08-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om du tänker efter, om det inte finns någon bil att stjäla så stjäls ingen bil. Ska man tipsa en tjuvaktig person att det finns en olåst Porsche på Patriksgatan, sedan står Patrik där och klämmer fram, du är här att stjäla en lyxbil. Och slänger upp filmen på sin hemsida. Hur duktig och bra är han då, har han bidragit med något nyttigt?

Svara på frågorna istället för att måla upp ett helt nytt scenario.

Det är ju precis det här jag frågar.

Du verkar tycka det är orättvist att gäddor blir utnyttjade i något som inte är sannolikt.
Förstår jag dig rätt då?

Citera
2026-08-24, 21:45
Medlem
Citat:
Kallar du ditt okunniga skit för mothugg?? Jag tror, jag antar, jag har hört , du verkar etc. "Tack för kaffet"
Du har aldrig någonsin svarat på någon fråga . så kasta inte sten i glashus.
Använd tiden till att läsa rapporter från de organisationer som jag nämnde , sen kanske du kan komma med adekvata frågor och för en gångs skull med något som helst seriöst innehållande någon substans överhuvudtaget.
Citera
2026-08-24, 21:46
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Fast du är mer en machetes, inte med en pennkniv.
Citera
2026-08-24, 21:53
Medlem
Citat:
Kallar du ditt okunniga skit för mothugg?? Jag tror, jag antar, jag har hört , du verkar etc. "Tack för kaffet"
Du har aldrig någonsin svarat på någon fråga . så kasta inte sten i glashus.
Använd tiden till att läsa rapporter från de organisationer som jag nämnde , sen kanske du kan komma med adekvata frågor och för en gångs skull med något som helst seriöst innehållande någon substans överhuvudtaget.

Men du förlitar ju dig själv på bro science.
Visst tyckte du det fattades någon rapport då du gav dig ut på nätet och låtsades vara gädda?

Har du växt ifrån det idag eller?
Citera
2026-08-24, 21:57
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Svara på frågorna istället för att måla upp ett helt nytt scenario.

Det är ju precis det här jag frågar.

Förstår jag dig rätt då?

Vadå utnyttjade, de blir anklagade, och det kan vara onödigt för det är inte hugget i sten att de skulle ge sig på barn. Om du går omkring med en Machetes, inte bra, men ska man anklaga dig för mord bara så där.

Om de trots allt är pedofiler så är detta inte olagligt, det är att utföra omnämnda sexuella aktiviteter som är olagligt, vare sig de är pedofiler eller inte.
Citera
2026-08-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Vadå utnyttjade, de blir anklagade, och det kan vara onödigt för det är inte hugget i sten att de skulle ge sig på barn. Om du går omkring med en Machetes, inte bra, men ska man anklaga dig för mord bara så där.

Om de trots allt är pedofiler så är detta inte olagligt, det är att utföra omnämnda sexuella aktiviteter som är olagligt, vare sig de är pedofiler eller inte.

Ja de blir anklagade och det tycker du är orättvist?
Finns inte många tveksamheter vad de skulle göra med tanke på hur loggarna brukar se ut.

Angående ditt exempel så är det brott mot knivlagen.
Citera
2026-08-24, 22:02
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Visst tyckte du det fattades någon rapport då du gav dig ut på nätet och låtsades vara gädda?

Du skull behöva göra denna undersökning själv, men akta dig så det inte är Dumpen, för 49 av 50 är fiskare.
Citera
2026-08-24, 22:03
Medlem
Citat:

Absolut inte . En nagel i ögat för den okunnige och faktaresistente .
Bortse från mitt wallraffande som speglade verkligheten samt bekräftades via forskningen och fokusera på rapporterna från de nämnda organisationerna för att höja ditt kunskapsnivå några steg.
Är deras rapporter för svårlästa och besvärliga?
Citera
2026-08-24, 22:08
Medlem
Citat:
Absolut inte . En nagel i ögat för den okunnige och faktaresistente .
Bortse från mitt wallraffande som speglade verkligheten samt bekräftades via forskningen och fokusera på rapporterna från de nämnda organisationerna för att höja ditt kunskapsnivå några steg.
Är deras rapporter för svårlästa och besvärliga?

Menar du på allvar att ditt wallraffande har något vetenskapligt värde?

Om jag förstår dig rätt så gjorde du först wallraffandet. Sedan började du titta på rapporter från diverse organisationer. Varför var inte följden tvärtom. Alltså att du började med rapporterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in