2026-09-23, 16:07
Medlem
Jag förstår fortfarande inte hur noshörningarna på Dumpen fullständigt sopar banan med högstadie- och gymnasiekillar när det kommer till ragg med tonåringar? Hur är det möjligt att en vanlig tjej, kanske lite plugghäst i låt säga 9:an plötsligt blir kontaktad av tjockisen Orvar 60 år äldre online och blir direkt blixtförälskad?

Känns som att Prutt-Sara fått styra sanningen för fritt här men har även lite ros och det är att showen med dessa bisarra scenarion är fruktansvärt roliga. Efter vad jag hört så skulle Sara kunna driva vilket multinationellt företag som helst (går inte i god för det).
Citera
2026-09-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Jag har gått i tankarna att förkovra mig som du föreslog. Men jag har en fundering. Var i processen är det man förlorar sitt jobb och börjar kalla Sara för hora?

Du kanske ska göra slag i saken , istället för att gå i tankar. Kunskaper är alltid bra för en persons utveckling som t.ex. "från sadist till humanist".
Du har rätt, jag kanske ska använda det mer polerade ordet prostituerad. Lite mer finess menar du??
Hon har ju själv berättat om detta. Menar du att det inte stämmer??
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-23 kl. 19:25.
Citera
2026-09-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja precis.
Hur kan man vara så arg på en barnrättskämpe?

Det är ingen som är arg på barnrättskämpar men det är ett litet problem när jämnåriga pojkar står för den förkrossande majoriteten av övergreppen och drottningen inom detta område inte vill prata om det? Spöstraff i högstadiet föreslår jag.

Självklart vill alla ha bra tv och påsättaren ska vara skallige, lite mage typ Ove 57 från Skövde som bär keps dagen till ära. Kom igen, vad är sannolikheten att en riktig fjortis skulle svara honom på knullkontakt online?

Dumpens scenarion är inte trovärdiga men visst ställer jag upp på puddingens lagändring men jag tror vi måste sänka straffmyndighetsålder till 4 år för att komma till bukt med problemen, fängelsehålor utomlands för snuskgubbar att ruttna i är givetvis välkomna. Inte Estland utan vi snackar billiga Afrika.
Citera
2026-09-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Att en barnrättskämpe får er att explodera.
Kan du utveckla explodera och barnrättskämpe så att läsarna förstår, annars blir det bara tomma ord om man inte ger det ett innehåll.
Självklart bara om du besitter förmågan annars kan du avstå.
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-23 kl. 20:12.
Citera
2026-09-23, 20:50
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Sektmedlemmar har ju lärt oss att kalla en spade för en spade, så vad är felet??

Monumental trångsynthet och okunskap!
Omg!
Citera
2026-09-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Monumental trångsynthet och okunskap!
Omg!
Är inte en spade en spade?? Du och andra har använt uttrycket frekvent , så du får gärna förklara om du besitter förmågan.
Citera
2026-09-23, 23:17
Medlem
Jag måste verkligen poängtera att telefonsamtalen är pricken över i:et i Dumpen arkiv. Hallongrottan #743verkar ha bra utbildning/jobb men nu fuckar Putte och hans tant det, sorry. Hade Dumpen dykt upp som en kåt 19-åring och skrivit samma sak så hade plufset fått lika mycket stånd.

Hallongrottan #743 tar ju Sara till rätten så vi får se hur det blir men vilken myndig stämma och hur auktoritär var vår idol inte här?

Jag kommer heja på Sara på av(stånd) i rätten då det kan bli jobbigt men så jävla fel att hon ska ersätta runkgubbarna med miljoner är väl omöjligt? Dumpen ska rädda barn.
Citera
2026-09-24, 08:49
Medlem
tens avatar
Citat:
Är inte en spade en spade?? Du och andra har använt uttrycket frekvent , så du får gärna förklara om du besitter förmågan.

Det var ju så du kommenterade mitt inlägg angående spaden ditt miffo!
Citera
2026-09-24, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Det var ju så du kommenterade mitt inlägg angående spaden ditt miffo!
Precis och det gäller naturligtvis fortfarande som något korkat och primitivt,
men ironi är med all tydlighet inte din hemmaplan.
För det krävs det såväl tankeförmåga som läsförståelse.
Blev du ledsen den gången??
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-24 kl. 10:15.
Citera
2026-09-24, 10:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag måste verkligen poängtera att telefonsamtalen är pricken över i:et i Dumpen arkiv. Hallongrottan #743verkar ha bra utbildning/jobb men nu fuckar Putte och hans tant det, sorry. Hade Dumpen dykt upp som en kåt 19-åring och skrivit samma sak så hade plufset fått lika mycket stånd.

Hallongrottan #743 tar ju Sara till rätten så vi får se hur det blir men vilken myndig stämma och hur auktoritär var vår idol inte här?

Jag kommer heja på Sara på av(stånd) i rätten då det kan bli jobbigt men så jävla fel att hon ska ersätta runkgubbarna med miljoner är väl omöjligt? Dumpen ska rädda barn.
En (kåt) 19-åring hade förmodligen heller inte haft ryggsäck på ”dejten”. Men det hade den gode Hallongrottan minsann.

Kul att han uppenbarligen lagt upp strategin i samtalet, först vänligt med bestämt be om avpublicering men avvakta med mutan om inte det gick vägen, han ville ju inte förlora några slantar, han hade ju redan gått back på rosen tänker jag.

Så fruktansvärt unket, en perfekt lektion i hur man inte äger sitt problem.
Citera
2026-09-24, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
En (kåt) 19-åring hade förmodligen heller inte haft ryggsäck på ”dejten”. Men det hade den gode Hallongrottan minsann.

Kul att han uppenbarligen lagt upp strategin i samtalet, först vänligt med bestämt be om avpublicering men avvakta med mutan om inte det gick vägen, han ville ju inte förlora några slantar, han hade ju redan gått back på rosen tänker jag.

Så fruktansvärt unket, en perfekt lektion i hur man inte äger sitt problem.
Var finns telefonsamtalet? Är det borttaget??
Citera
2026-09-24, 11:18
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Var finns telefonsamtalet? Är det borttaget??
www.dumpen.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in