2026-09-20, 20:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ursäkta upprepningen men enligt gymnasietjejerna själva (Barnahus) så har det varit jämnåriga pojkar som stått för det ovälkomna sexuella i deras liv men visst finns det plats för någon av Saras tjockisar. Lovar att det blir så mycket bättre om man inte svarar när gubbarna gör sina moves online även om det känns oartigt.

Dumpen jobbar även på bra när det kommer till att omvända dessa brunstiga gamla elefanter så dessa tror att dom är heta bland tonåringar och får smak, gubbarna kommer antagligen aldrig kunna sätta på frun i 70 års åldern igen. Har med evilution att göra och Dumpen knuffar gubbarna.

Bra tv men dåligt sexliv hos många par samt att riktiga fjortisar behöver blockera dagligen.
Det är nog så att gubbarna går under radarn, flickorna blir kränkta av de jämnåriga men gubbarna håller de tyst om, de vill inte gå miste om i deras ögon; läckerbitarna. De vill inte förgöra framtida njutning med att outa dem, de vet vad de får och inga pojkar kan ersätta det.
Citera
2026-09-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är nog så att gubbarna går under radarn, flickorna blir kränkta av de jämnåriga men gubbarna håller de tyst om, de vill inte gå miste om i deras ögon; läckerbitarna. De vill inte förgöra framtida njutning med att outa dem, de vet vad de får och inga pojkar kan ersätta det.

Jag förstår fortfarande inte hur fete Baloo äldre än farfar knuffar undan grabbarna i högstadiet? Jag tycker att Sara hur underbar hon än är fotogenisk och allt det där är skyldig oss en förklaring för som det är för tillfället tolkar jag det som ren lögn.

Alla förstår nånstans att så här knullas det givetvis inte i Sverige men Sara har fin skylt. Hon ska enligt uppgift syssla med välgörenhet.

Älskar när Dumpen släpper sig på nytt och en sån groteskt ful sak kallas snygg i sexchatten av upprunkarna och kastas ut i etern, blir rikskändis mm. Man undrar lite hur snacket går på Dumpens interna hemliga möten.
Citera
2026-09-21, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaJavlaTragist123
Har också den misstanken, det är inte direkt ovanligt att personer med sjuk sexualitet söker sig till roller som på något sätt kan kompensera för de sjuka tankarna. Ett exempel är de präster som av någon anledning ofta tänder på småpojkar.

Precis. Konkret och bra exempel. Jag tror också att Patrik bär på mycket självhat som han ger uttryck för genom att förnedra och hänga ut "gäddorna" till allmän beskådan. Gäddorna är hans gelikar och dom bär på samma avvikande tändningsmönster.
Citera
2026-09-21, 01:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Precis. Konkret och bra exempel. Jag tror också att Patrik bär på mycket självhat som han ger uttryck för genom att förnedra och hänga ut "gäddorna" till allmän beskådan. Gäddorna är hans gelikar och dom bär på samma avvikande tändningsmönster.
Ger man honom en utvald mix med droger och alkohol blå piller, så kommer han nog agera som en gädda.
Citera
2026-09-21, 01:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag förstår fortfarande inte hur fete Baloo äldre än farfar knuffar undan grabbarna i högstadiet? Jag tycker att Sara hur underbar hon än är fotogenisk och allt det där är skyldig oss en förklaring för som det är för tillfället tolkar jag det som ren lögn.

Alla förstår nånstans att så här knullas det givetvis inte i Sverige men Sara har fin skylt. Hon ska enligt uppgift syssla med välgörenhet.

Älskar när Dumpen släpper sig på nytt och en sån groteskt ful sak kallas snygg i sexchatten av upprunkarna och kastas ut i etern, blir rikskändis mm. Man undrar lite hur snacket går på Dumpens interna hemliga möten.
Det där med att vara trevlig mot kunder ingår när man jobbar i servicebranschen, det kan Sara och det ger dricks. Detta har hon tagit med in i sitt nya affärsområde, hon vet vad hon gör. Sara har specialutbildning för fiskarna på de hemliga mötena om hur man hittar dem som går att charma. I detta har hon mångårig expertkunskap i utifrån tidigare arbetserfarenhet.
Citera
2026-09-21, 13:39
Medlem
Citat:
Det där med att vara trevlig mot kunder ingår när man jobbar i servicebranschen, det kan Sara och det ger dricks. Detta har hon tagit med in i sitt nya affärsområde, hon vet vad hon gör. Sara har specialutbildning för fiskarna på de hemliga mötena om hur man hittar dem som går att charma. I detta har hon mångårig expertkunskap i utifrån tidigare arbetserfarenhet.

Det verkar vara kompetent folk anställda i Saras fiskskola för visst är Dumpens tjänstefolk fenomenalt duktiga på att få det att resa sig i brallan hos byfånar. Jag tror inte det är så svårt egentligen utan det räcker med en AI-bild på en fjortis, konto typ "KåtaAlicia13", svarar direkt och är tillmötesgående, självklart boende i samma håla som gäddan då händer det grejer.

Måste ändå ge Sara att hon verkligen försöker få till en förändring vilket jag respekterar henne för. Det är bättre att hon gör det här än att fortsätta med deltidsjobbet som flaggviftare vid mållinjen på gokartbanan för barn (det har hon själv sagt). A-kändis är stumpan numera och nästan hela Sverige älskar henne.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-09-21 kl. 13:44.
Citera
2026-09-21, 15:49
Medlem
Personligen tycker jag att dumpen och liknande verksamheter borde förbjudas, MEN att polisen får utökade möjlighet att fiska efter pedofiler. Inte att aktivt ta första kontakt utan att med fejkade konton vistas i miljöer där pedofiler söker kontakt och agera utredande eller till och med provocerande när en person tar kontakt med dessa fejkade konton.

AI skulle implementeras här så vi slipper lägga resurser på att ha en massa poliser som sköter chattarna initialt.

Sen vet jag inte exakt lagstiftning kring detta generellt, men det ska vara straffbart att komma med sexuella anspelningar mot minderåriga som har uppgett att att dom är under laglig ålder. Och straffet ska vara hårt!

Så för att sammanfatta, förbjud verksamheter som dumpen efter att lagstiftningen ändrats så att polisen kan utföra motsvarande istället.
Citera
2026-09-21, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaJavlaTragist123
Personligen tycker jag att dumpen och liknande verksamheter borde förbjudas, MEN att polisen får utökade möjlighet att fiska efter pedofiler. Inte att aktivt ta första kontakt utan att med fejkade konton vistas i miljöer där pedofiler söker kontakt och agera utredande eller till och med provocerande när en person tar kontakt med dessa fejkade konton.

AI skulle implementeras här så vi slipper lägga resurser på att ha en massa poliser som sköter chattarna initialt.

Sen vet jag inte exakt lagstiftning kring detta generellt, men det ska vara straffbart att komma med sexuella anspelningar mot minderåriga som har uppgett att att dom är under laglig ålder. Och straffet ska vara hårt!

Så för att sammanfatta, förbjud verksamheter som dumpen efter att lagstiftningen ändrats så att polisen kan utföra motsvarande istället.
Om myndigheterna sköter det hela skulle rättssäkerheten upprätthållas och inga uthängningar publiceras. Det skulle orsaka enorma trauman och abstinensbesvär hos sektmedlemmarna,, som skulle missta sin njutning. Hellre det än privata folkdomstolar och medborgargarden.
Ai testas i USA som bygger på ett antal nyckelord för att snabbare kunna identifiera presumtiva förövare och groomers och precis som du sa , skulle det avlasta polisens resurser.
Principen är densamma som redan används för att identifiera presumtiva terrorister och våldsbenägna personer .
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-21 kl. 17:12.
Citera
2026-09-21, 18:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Om myndigheterna sköter det hela skulle rättssäkerheten upprätthållas och inga uthängningar publiceras. Det skulle orsaka enorma trauman och abstinensbesvär hos sektmedlemmarna,, som skulle missta sin njutning. Hellre det än privata folkdomstolar och medborgargarden.
Ai testas i USA som bygger på ett antal nyckelord för att snabbare kunna identifiera presumtiva förövare och groomers och precis som du sa , skulle det avlasta polisens resurser.
Principen är densamma som redan används för att identifiera presumtiva terrorister och våldsbenägna personer .
Sara har visat att hon är fantastisk på AI, att simulera barnporr med AI är hon anmäld för, detta har hon hanterat sedan stenåldern. Hon har säkerligen investerat i simulering av barnen också. Det är därför de fångar alla som finns på marknaden.

Med AI så kan kanske 50 fiskare växla upp så det motsvarar 50 000 fiskare, det är därför de lyckas så bra. Påståendet att det går 1 fiskare på 50 000 verkliga barn är lögn, det är tvärt om, det är snarare en gädda på 50 000 simulerade barn. Det är vad jag tror.
Citera
2026-09-21, 18:21
Medlem
Dumpen är bra. Påminner om amerikanska SOSA som jag följer.

Citat:
Combating online child sex abuse and exploitation in all its forms

Citat:
SOSA combats sex abuse at every stage — before it happens, while a perpetrator is actively offending, and after harm has already taken place.

här kan man läsa mer.
Citera
2026-09-21, 20:09
Medlem
Citat:
Sara har visat att hon är fantastisk på AI, att simulera barnporr med AI är hon anmäld för, detta har hon hanterat sedan stenåldern. Hon har säkerligen investerat i simulering av barnen också. Det är därför de fångar alla som finns på marknaden.

Med AI så kan kanske 50 fiskare växla upp så det motsvarar 50 000 fiskare, det är därför de lyckas så bra. Påståendet att det går 1 fiskare på 50 000 verkliga barn är lögn, det är tvärt om, det är snarare en gädda på 50 000 simulerade barn. Det är vad jag tror.

AI kan bita Dumpen i röven för om AI kan runka 100 efterblivna kukar samtidigt så tar Dumpens hingstar slut rekordsnabbt, det skulle kunna bli en explosion tillfälligt (som innan valet) med tjockisar på Dumpen men för mycket av det goda gör folk mätta. T om jag som beundrar Sara tröttnar på dessa korta videos med män som behöver BH och har mycket låg IQ.

Showen kommer ta slut, Sara kommer ligga där i Puttes bäddsoffa, fisa, vrida på sig när runkgubbarna gått upp i rök och fundera på var hennes marknad tagit vägen. Man kan konfrontera folk med p-bot iofs för att klara dagen.

Två runkgubbar/veckan håller Dumpen över ytan ett tag till.
Citera
Igår, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Dumpen är bra. Påminner om amerikanska SOSA som jag följer.

här kan man läsa mer.
Kan du utveckla på vilket sätt dumpen är bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in