2026-09-20, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Vad menar du med gå på person?

Det här menar jag.

"Varför plågar du dig själv med att läsa vad Dumpen skriver om du är så känslig?"

Håll dig till sakfrågan.
Citera
2026-09-20, 12:50
Avslutad
Citat:
Jag är inte objektiv. Och ämnet är fortfarande Dumpen. Hur Dumpen skriver som påverkat honom.
Jag vill att han utvecklar vad han hade för åsikter om Dumpen. För att förstå hur han menar

Du styr medvetet över på hans eventuella känslighet och livsprioriteringar istället för att diskutera sakfrågan.
Citera
2026-09-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ja men eftersom det är Dumpen som skriver det. Så menar de väl sitt sätt att arbeta?

Varför plågar du dig själv med att läsa vad Dumpen skriver om du är så känslig?

Jag trodde att deras olika budskap var riktade till allmänheten för att skapa opinion , men det är tydligen en grov missuppfattning . Det hela är enbart till för internt bruk enligt dig.
Man får tacka ödmjukast för informationen.
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-20 kl. 12:58.
Citera
2026-09-20, 12:53
Avslutad
Citat:
Ja det är väl oundvikligt om jag vill förstå hur han tänker?

Hur han känner kring Dumpen är sakfrågan när jag diskuterar med vederbörande.

Nej, det är inte oundvikligt. Och det är inte sakfrågan.
Citera
2026-09-20, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Nej, det är inte oundvikligt. Och det är inte sakfrågan.
Efter två års käbblande undrar vederbörande fortfarande vad jag tycker om dumpen.
Imponerande slutledningsförmåga må man tycka.
Citera
2026-09-20, 14:31
Medlem
Citat:
Jag är i alla fall inte inne och slaviskt läser vad motståndare mot Dumpen kokat ihop.
Och jagar upp mig över det.

Vem är emot Dumpens mot(stånd)? Självklart vill alla att pedofiler ska sitta inne och det finns inga frågetecken där men det krävs mer än Saras fläskberg online som det stora hotet för att övertyga massorna om knullkalaset som sker i det fördolda om Sara inte får in stålar på kontot samt får fria händer.

Använd dina ögon och fråga dig själv om det är rimligt att dessa bestar rumlar runt i högstadietjejers flickrum? Vi pratar knullkontakt online och inte dessa individer som redan finns i barnets närhet.
Citera
2026-09-20, 14:36
Medlem
Citat:
Jag är i alla fall inte inne och slaviskt läser vad motståndare mot Dumpen kokat ihop.
Och jagar upp mig över det.
Jasså ? Varje gång jag skriver något längre och genomtänkt med fakta som inte är riktat till dig reagerar du negativt och ifrågasätter precis allting utan eftertanke. Det gäller dina reaktioner mot alla andra också. Lite självinsikt skulle inte skada.
Citera
2026-09-20, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Självfallet inte. Jag tror Patrik ser Dumpen som någon sorts rehabilitering från sitt avvikande tändningsmönster. Man bör ha i åtanke att han blev själv utnyttjad som barn, vilket egentligen är en perfekt grogrund för både hypersexualitet och avvikande tändningsmönster.

Har också den misstanken, det är inte direkt ovanligt att personer med sjuk sexualitet söker sig till roller som på något sätt kan kompensera för de sjuka tankarna. Ett exempel är de präster som av någon anledning ofta tänder på småpojkar.
Citera
2026-09-20, 19:08
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ja jag kan inte läsa hans tankar.
Det kan nog ingen som träffar någon personligen, det räcker med att läsa och begrunda det du läst, det kräver en viss IQ.

För övrigt ligger merparten av brottsförebyggande av unga på deras föräldrar- vårdnadshavare. De kan inte lösa allt men de kan inte heller abdikera, så om barnen söker gubbe så är de medansvariga. De ska känna sina barn och umgås med sina barn inte supa och knarka bort umgänget med dem, de är skyldiga att försöka förstå sina barn. Det är inte polis eller rättsvårdandes skyldighet, de kommer in i senare skede.

Att försöka fånga potentiella gäddor är inte effektivt, dels att männens agerande inte är givet, dels att det sättet de gör det på kan skapa ett bestående beteende.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-09-20 kl. 19:13.
Citera
2026-09-20, 19:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Jag menar förstås media inte enskilda individer på Flashback.
Forumet är ju till för att diskutera och i den här tråden handlar det om Dumpen.
Hellre fakta om Dumpen än vad du tycker om Dumpen.
Citera
2026-09-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hellre fakta om Dumpen än vad du tycker om Dumpen.
Det problematiska med fakta är att det kan tvinga en att omvärdera delar av sin inställning och det har många ingen lust med. Speciellt inte när det gäller ett så känsligt och tabubelagt ämne som dumpen tar upp.
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-20 kl. 20:35.
Citera
2026-09-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det kan nog ingen som träffar någon personligen, det räcker med att läsa och begrunda det du läst, det kräver en viss IQ.

För övrigt ligger merparten av brottsförebyggande av unga på deras föräldrar- vårdnadshavare. De kan inte lösa allt men de kan inte heller abdikera, så om barnen söker gubbe så är de medansvariga. De ska känna sina barn och umgås med sina barn inte supa och knarka bort umgänget med dem, de är skyldiga att försöka förstå sina barn. Det är inte polis eller rättsvårdandes skyldighet, de kommer in i senare skede.

Att försöka fånga potentiella gäddor är inte effektivt, dels att männens agerande inte är givet, dels att det sättet de gör det på kan skapa ett bestående beteende.

Ursäkta upprepningen men enligt gymnasietjejerna själva (Barnahus) så har det varit jämnåriga pojkar som stått för det ovälkomna sexuella i deras liv men visst finns det plats för någon av Saras tjockisar. Lovar att det blir så mycket bättre om man inte svarar när gubbarna gör sina moves online även om det känns oartigt.

Dumpen jobbar även på bra när det kommer till att omvända dessa brunstiga gamla elefanter så dessa tror att dom är heta bland tonåringar och får smak, gubbarna kommer antagligen aldrig kunna sätta på frun i 70 års åldern igen. Har med evilution att göra och Dumpen knuffar gubbarna.

Bra tv men dåligt sexliv hos många par samt att riktiga fjortisar behöver blockera dagligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in