Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Det fetade, jag vet inte om det behövs källa, jag undrar mest hur det har med saken att göra.
Jag var naturligtvis många steg före där men visst. Det pratas vitt och brett inom dumpen om riktiga barn och hur de ska skyddas från övergrepp och hur illa de far av detta. Inte minst används det som ett argument när riktiga människor drivs till att ta livet av sig som en slags motvikt.
Men detta görs utan några riktiga barn för om än ganska utjatat nu så finns inga riktiga barn inom dumpen det är påhittat alltihop från A till B.
Text efter text inte sällan signerade av diverse anonyma överlevare rullas ut på dumpens hemsida, den ena historien bättre än den andra. Vi som följt Detta ett tag i bakgrunden har ju sedan länge förstått att det mesta av detta är också påhittat och skrivet av dumpen själva med olika medarbetare. För så här är det också att det finns ingen utomstående som kunnat verifiera dumpens material de har redigerat och vinklat detta på många sätt, det är en fars. Att dumpen sedan hävdar motsatsen är en annan femma, det bästa uttrycket jag kan komma på är att, de skyr eller har aldrig skytt några medel.
långt utlägg men det var mest som en slags fakta att riktiga barn som utsetts för övergrepp skämdes inte när det skedde och det vanligaste är att de tyckt att det varit skönt och att de fått orgasm det finns utredningar på det även om det är ytterligare mer komplext än jag orkar skriva här. Men skamen kommer framförallt genom att vuxna påpekar och påpekat för dem att det är fel. Sedan gälle inte det alla fall men det är det vanligaste.
Så ska det dissekeras på ena sidan staketet så kan vi göra det på andra också när dumpen skriker att riktiga barn tar livet av sig, ja det händer men absolut inte fören vuxenvärlden har påpekat för dem att det var fel. Och definitivt inte hos dumpen för ja där finns ju inga barn.
Sådant här nämns aldrig ett ord om från dumpen, wonder why
Och Sjöberg och Nilsson hade högst sannolikt skyllt på något annat om de inte haft just detta på tallriken. De är sådana personligheter och många med dem. Det är alltid någon annans fel att man misslyckats med att hitta sin plats i livet.