2026-02-23, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Dom swishar väl ganska löpande eller har jag missat något, har väl aldrig varit ett problem?

Sen har hon väl påbörjat det finska grejset?

Jo men i vanliga fall kommer pengarna in hos kassör Patrik Sjöberg vilket känns tryggt för tanterna, vem som sitter bakom spakarna på kontot för behandlingen vet man inte. Fråga den snåle tanten Meggie här i tråden, hon ville så in i helvete godhetssignalera men hade åsikter om betalningsmetoden för Saras behandling och dom övriga tanterna låter likadant.
Citera
2026-02-23, 14:14
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo men i vanliga fall kommer pengarna in hos kassör Patrik Sjöberg vilket känns tryggt för tanterna, vem som sitter bakom spakarna på kontot för behandlingen vet man inte. Fråga den snåle tanten Meggie här i tråden, hon ville så in i helvete godhetssignalera men hade åsikter om betalningsmetoden för Saras behandling och dom övriga tanterna låter likadant.
Ja men jag hänger inte med, har det börja ifrågasättas att swisha?

.. då vet dom ändå inte om att mycket används privat heller antar jag.
Citera
2026-02-23, 14:15
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

Känns Patrik med 1.8 miljoner i skulder trygg som kassör, kanske inte ändå känns lika säkert som att swisha till Torsten Flinck.
Citera
2026-02-23, 14:37
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Nu antar du saker igen.

Det faktum att du går på krogen är för du ska starta bråk, annars hade du inte gått dit.

1) Pedofiler tycker 13 år alldeles för gammalt
2) Du antar saker
3) Börja tänk steget längre och skilj på saker och ting
4) Vi är en rättsstat
5) Låt säga en harmlös man (hebefil) övertalas att gå någonstans, so?

Denna man kan vara hur ofarlig som helst, låt säga han har 3-4 barns om tappar sin far och får en skrämmande mycket sämre uppväxt.

Då är alltså dessa 3-4 barn mindre värda än det fiktiva och antaganden?

Förvånar mig inte att sdröstare och Dumpen går hand-i-hand...
Vad tror du är anledningen till att gäddorna tar sig till mötesplatsen där barnet väntar?
Du får gissa fritt men kan inte komma med något förslag då det bara skulle se väldigt dumt ut.
Gäddorna skriver vad de vill göra med barnet, skickar kukbilder och runkvideos.
De ger sig iväg till mötesplatsen. Vad har gäddan för planer med barnet?
Du får gissa fritt.
Citera
2026-02-23, 14:54
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad tror du är anledningen till att gäddorna tar sig till mötesplatsen där barnet väntar?
Du får gissa fritt men kan inte komma med något förslag då det bara skulle se väldigt dumt ut.
Gäddorna skriver vad de vill göra med barnet, skickar kukbilder och runkvideos.
De ger sig iväg till mötesplatsen. Vad har gäddan för planer med barnet?
Du får gissa fritt.

Ja dom vill träffa Patrik Sjöberg naturligtvis
Citera
2026-02-23, 15:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja dom vill träffa Patrik Sjöberg naturligtvis
Ja, och kanske få en autograf och en bild tillsammans med världsmästaren/Dumpen att visa för familj, vänner och bekanta.
Senast redigerad av MeggieCleary 2026-02-23 kl. 15:20.
Citera
2026-02-23, 15:14
Medlem
Citat:
Känns Patrik med 1.8 miljoner i skulder trygg som kassör, kanske inte ändå känns lika säkert som att swisha till Torsten Flinck.

Citat:
Ja men jag hänger inte med, har det börja ifrågasättas att swisha?

.. då vet dom ändå inte om att mycket används privat heller antar jag.

Det går inte att swisha till Saras behandling i Finland utan man måste registrera sitt kortnummer vilket flera av sektmedlemmarna motsätter sig. Jag är jävligt orolig över att vi faller på mållinjen så snälla lita på att pengarna förvaltas som det ska dvs raka vägen in i finska statskassan och inte till nån B-kändis krognota.

https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen?attribution_id=sl%3Af06cdf50-082d-4629-8e20-2382 f24a8ded&lang=en_US&ts=1762840849&utm_campaign =fp_sharesheet&utm_medium=customer&utm_source=copy _link
Citera
2026-02-23, 15:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Det går inte att swisha till Saras behandling i Finland utan man måste registrera sitt kortnummer vilket flera av sektmedlemmarna motsätter sig. Jag är jävligt orolig över att vi faller på mållinjen så snälla lita på att pengarna förvaltas som det ska dvs raka vägen in i finska statskassan och inte till nån B-kändis krognota.

Men hon har väl påbörjat den redan? Om inte ser det väl mörkt ut. Har för mig hon visade massa räkningar modell stora. (x hundra lax)
Senast redigerad av rallykalle69 2026-02-23 kl. 15:21.
Citera
2026-02-23, 16:07
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, och kanske få en autograf och en bild tillsammans med världsmästaren/Dumpen att visa för familj, vänner och bekanta.

Ja några Gäddor verkade ju uppriktigt mena att dom gjorde det för att träffa Patrik, en kändis är ju en kändis.
Citera
2026-02-23, 16:40
Medlem
Citat:

https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen?attribution_id=sl%3Af06cdf50-082d-4629-8e20-2382 f24a8ded&lang=en_US&ts=1762840849&utm_campaign =fp_sharesheet&utm_medium=customer&utm_source=copy _link

Enhertu är ju till för bröstcancer, S har ju rövcancer. Att bränna en miljon på att "chansa" tycker
jag låter lite väl häftigt.
Att svensk vård inte vill ge henne Enhertu-behandlig är ganska logiskt.
Citera
2026-02-23, 16:44
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Det är bra att du styr upp det här Gipsy så det går bra för Sara. Alla Gäddor i tråden kan lägga 1000kr var.

Tänk alla lådvinskärringar betalar nästan 1 Mille för Pruttisen och hon får sin vård i Finland.

En månad senare är hon död.

SD och lådvinstanterna får ha begravningsceremoni som en avliden kunglighet, alla bölar i flera veckor. Som när Kim IL Sung dog. Kommer bli riktig komedi
Citera
2026-02-23, 17:12
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Enhertu är ju till för bröstcancer, S har ju rövcancer. Att bränna en miljon på att "chansa" tycker
jag låter lite väl häftigt.
Att svensk vård inte vill ge henne Enhertu-behandlig är ganska logiskt.
Men wtf.. allt det här ståhejet för något som inte nödvändigtvis ens räddar livet då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in