2025-04-05, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Förvisso , men heller inte ok att springa hem till folk eller till deras arbetsplats.

om det kan få stopp på deras beteende så tycker jag det är mer än okej
Citera
2025-04-05, 08:38
Medlem
EnZachriss avatar
Citat:
Svaret på den frågan vet alla även S&P.
Du kan ju fortsätta med att utforska det som alla vet. Lycka till

Berätta, för jag tror inte jag vet? Varför skulle någon egentligen vilja hänge sig åt självdestruktivitet på den nivån.

Låt oss ta en mindre tabubelagd perversion på frammarsch, hanrejens njutning i den egna förnedringen. Varför, när det så uppenbart är vidrigt och sjukt. När det går emot naturen.
Citera
2025-04-05, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnZachris
Berätta, för jag tror inte jag vet? Varför skulle någon egentligen vilja hänge sig åt självdestruktivitet på den nivån.

Låt oss ta en mindre tabubelagd perversion på frammarsch, hanrejens njutning i den egna förnedringen. Varför, när det så uppenbart är vidrigt och sjukt. När det går emot naturen.

Du får väl fortsätta att utforska mysteriet
Citera
2025-04-05, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Rent juridiskt hur klarar dumpen att driva sidan utan bli stämda?

Vad går gränsen mellan ”Kränkande Fotografering” och ”Ofredande”.

Tror tyvärr dom kommer torska på Raketmannen. Känns som han kommer driva på som bara den. Inte så han bara pratar skit ligger lite regler i vad han säger.

Tex att dom har inte rätt att filma i butiken eller på hans arbetsplats. Butiken är offentlig men ändå privat och dom är där för honom endast.

Tror dom gör bort sig lite och behöver lugna ner sig lite så dom kan fortsätta jaga.

Vad ska han göra?
Dom filmade inne i butiken utan att han sa att det var otillåtet, det var först när dom lämnat butiken han sprang efter och sa att det är otillåtet att filma där 😅

Han kunde ha tillrättavisat fiskaren direkt i så fall om det var absolut otillåtet att filma

Dumpens ansvarige utgivare är stämd och ska upp i en förtalsrättegång i maj
Citera
2025-04-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
om det kan få stopp på deras beteende så tycker jag det är mer än okej

Allt är ok för dig tydligen.
Citera
2025-04-05, 09:10
Medlem
Citat:
Rent juridiskt hur klarar dumpen att driva sidan utan bli stämda?

Vad går gränsen mellan ”Kränkande Fotografering” och ”Ofredande”.

Tror tyvärr dom kommer torska på Raketmannen. Känns som han kommer driva på som bara den. Inte så han bara pratar skit ligger lite regler i vad han säger.

Tex att dom har inte rätt att filma i butiken eller på hans arbetsplats. Butiken är offentlig men ändå privat och dom är där för honom endast.

Tror dom gör bort sig lite och behöver lugna ner sig lite så dom kan fortsätta jaga.

Ett fyllo gav Sara utgivningsbevis eller så särade hon på benen.
Citera
2025-04-05, 09:18
Medlem
Citat:
Allt är ok för dig tydligen.

Men att besöka någons hem eller arbetsplats för konfrontation är inte så jävla farligt, det har många journalister gjort genom åren
Citera
2025-04-05, 09:24
Medlem
Citat:
Vad ska han göra?
Dom filmade inne i butiken utan att han sa att det var otillåtet, det var först när dom lämnat butiken han sprang efter och sa att det är otillåtet att filma där 😅

Han kunde ha tillrättavisat fiskaren direkt i så fall om det var absolut otillåtet att filma

Dumpens ansvarige utgivare är stämd och ska upp i en förtalsrättegång i maj

Nä förstår tänkte med på det.

Alltså jag är bara genuint intresserad hur sånt här fungerar då det känns som dumpen drar sina rättigheter till sin absolut spets.

Så det är intressant att se vad man kan göra i namnet av journalistik.

Tror att just sån här stigmatisering av journalistik hjälper med och tror om det hade varit andra typer av stories eller förövare hade det varit slut för länge sen.

Men ingen vill försvara ett äckel för de är ändå själv förhållet att dom kommer i den situationen som dom kommer i.
Citera
2025-04-05, 09:27
Medlem
Citat:
Ett fyllo gav Sara utgivningsbevis eller så särade hon på benen.

Jo men et utgivningsbevis ger ju inte en diplomat status.

Finns ändå regler och lagar och följas

Tycker det är inte är intressant i rent juridiskt sätt när det kommer till journalistik. Jag tror personligen att hade det handlat om annat hade dom varit sönder stämda och Sara hade inte haft kvar sitt utgivningsbevis.

Men i med att det finns en ”dom för skylla sig själv” grund i allt så klarar dom sig med mycket. Och dom som ifrågasätter blir pedofil älskare. Och vem vill klassas som det?
Citera
2025-04-05, 09:38
Medlem
Citat:
Jo men et utgivningsbevis ger ju inte en diplomat status.

Finns ändå regler och lagar och följas

Tycker det är inte är intressant i rent juridiskt sätt när det kommer till journalistik. Jag tror personligen att hade det handlat om annat hade dom varit sönder stämda och Sara hade inte haft kvar sitt utgivningsbevis.

Men i med att det finns en ”dom för skylla sig själv” grund i allt så klarar dom sig med mycket. Och dom som ifrågasätter blir pedofil älskare. Och vem vill klassas som det?

Precis
Citera
2025-04-05, 09:41
Medlem
Citat:
Men att besöka någons hem eller arbetsplats för konfrontation är inte så jävla farligt, det har många journalister gjort genom åren

Vad är den verkliga anledningen till konfrontationen menar du.? Såväl S&P som dumplingar hävdar alla att det ultimata beviset på förestående väldtäkt är att gäddan kom till platsen
Citera
2025-04-05, 09:48
Medlem
Citat:
Vad är den verkliga anledningen till konfrontationen menar du.? Såväl S&P som dumplingar hävdar alla att det ultimata beviset på förestående väldtäkt är att gäddan kom till platsen

-att uppmärksamma hur vanligt det är med vuxna som agerar sexuellt mot barn
-att förhindra och försvåra för gäddor att nå fram till riktiga barn och försöka förmå dom att söka hjälp
-Samt att nå ut till gäddornas eventuella offer och ge dom upprättelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in