Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Du har uppenbarligen inte kollat Dumpen live på Youtube där Patrik berättar om ringmuskeln och gör reklam för något laxeringsmedel Sara använder för att få ut sina elefantskitar. Dumpenfolket bad om kommentarerna men det är med kärlekt ska du veta.
Jag har inte bett om att få höra historier om när Sara sitter och skiter längs E4:an men jag får skiten serverad i ansiktet när jag kollar Dumpens Youtubekanal i dubbel bemärkelse. Jag kan ta det. Lugna dig lite vännen!
Hela Dumpen går ut på att få känna sig bättre på den skit man känner för sig själv, mina fisar är inte på Saras nivå. Samma med gäddorna, man spanar på 25 åringar men man är inte lika illa som gäddorna, det är hela konceptet.
Kan förstå Patrik, fler än Patrik har signalerat fel på hans styvfar, kan inte hindra och kan låta honom ha ett förakt för de som suktar efter barn. Men Dumpens handlande är fel, i hans fall har ett hat utvecklats och det hade kunnat gå så för honom att han själv börjat sukta efter barn. Så är det, och det bör Dumpen ha i bakhuvudet. Patrik har kunnat vara en gädda och ha haft självmordstankar i sitt huvud.