2022-03-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Att de går ut med adderad information om tidigare uthängda menar du säger vad?

Det säger att deras enda mål med det här skojeriet är uppmärksamhet och Swish pengar. De som blivit uthängda är redan neutraliserade och behöver inte ”skvallras” om mer. Men såklart eftersom målet inte är att ”skydda barn” som inte ens existerar så mjölkar man varje gädda så mycket man kan. Swisha på min vän så kanske du får lite mer skvaller!
Citera
2022-03-12, 17:23
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Det säger att deras enda mål med det här skojeriet är uppmärksamhet och Swish pengar. De som blivit uthängda är redan neutraliserade och behöver inte ”skvallras” om mer. Men såklart eftersom målet inte är att ”skydda barn” som inte ens existerar så mjölkar man varje gädda så mycket man kan. Swisha på min vän så kanske du får lite mer skvaller!

Den slutsatsen säger att du inte arbetar med analytiska metoder till vare sig vardags eller fest.
Citera
2022-03-12, 17:36
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananasplitt222
tänk om någon skulle chatta med dom här i någon annans namn. Och bestämma träff med den andra typ där han brukar vara någon dag.

Så kommer dom och kör upp en filmkamera i ansiktet på en och börjar ställa massa frågor om det och man fattar ingenting.
Det skickas ju en jäkla massa foton innan gäddorna blir fångade, just för att verifiera vem det är som skriver.
Citera
2022-03-12, 17:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilket patetiskt avslut på chatten med den här senaste... "Snälla publicera inte snälla, jag ber, jag tar hjälp, snälla, 'själp' mig inte, så korkat gjort, rädda min familj från förnedringen, snälla"
Citera
2022-03-12, 17:43
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Senaste poddavsnittet med bland annat lite intressant skvaller om tidigare uthängda:

https://open.spotify.com/episode/5tNO2nGkHQtkbcn7w1Wi2W?si=A1dEfpvaTtSWQYIQsb29yA

Tack för länken Lava. Jag har helt missat podden på Spotify.
Tack
Citera
2022-03-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det skickas ju en jäkla massa foton innan gäddorna blir fångade, just för att verifiera vem det är som skriver.

okej, ja dom verkar ju i alla fall erkänna, så dom lär ju ha chattat.

Tänkte bara på hur man skulle reagera om man vart omringad av dom där utan att man hade
chattat med dom.
Citera
2022-03-12, 17:50
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Vilket patetiskt avslut på chatten med den här senaste... "Snälla publicera inte snälla, jag ber, jag tar hjälp, snälla, 'själp' mig inte, så korkat gjort, rädda min familj från förnedringen, snälla"

Att be någon annan ta ansvar för familjen/partnern man själv svikit är extremt provocerande. En gemensam nämnare mellan alla illojala vidriga svin är att de aldrig någonsin ångrar sig eller får ett samvete förrän de åker fast. Trovärdighet noll. Egoistiska empatistörda slemsvampar.
Citera
2022-03-12, 17:52
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Hur många tjejer i 12-14 års åldern tror ni i verkligheten vill ha sex med äldre män som dumpens gäddor i 30-70 års åldern? Jag tror nästan ingen. Kanske någon tjej i spannet 13-14 år chattar sex med gubbar. Men att sedan gå därifrån till att träffa en gubbe/pedofil för att ha sex med, måste väl ändå vara extremt ovanligt. Alltså så förekommer sådana här möten bara inom dumpens sfär. Visst de får napp dumpen men frågan är om inte rätt många gäddor talar sanning om att de aldrig gjort sådana här träffar innan För att i verkligheten så finns det inga flickor under 15 år som dyker upp för att träffa en gammal gubbe?

Tror aldrig det har hänt på riktigt. När de säger att det är första gången, så är det nog första gången.

Man säljer en berättelse att dessa heroiska knarkare gör landet bättre. Egentligen bidrar de endast med förnedrings-tv och hämndporr - samtidigt som de berikar sig själva. Hur många miljoner har de dragit in nu?
Citera
2022-03-12, 18:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananasplitt222
okej, ja dom verkar ju i alla fall erkänna, så dom lär ju ha chattat.

Tänkte bara på hur man skulle reagera om man vart omringad av dom där utan att man hade
chattat med dom.

Då frågar man vad det är som har hänt.
Om dom inte har en förklaring utan fortsätter så ringer man polisen.
Citera
2022-03-12, 18:03
Medlem
N0IItoleranss avatar
Härligt! Ännu en gädda som ber på sina små vidriga peddoben i chatten att slippa undan. Han har tur att det inte var ett barn jag kände o jag o några till som dök upp. Detta är det mest humana sätt att sätta dit dom
Citera
2022-03-12, 18:04
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

LOL också att peddot inte kan stava till stjälp.
Citera
2022-03-12, 18:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Tror aldrig det har hänt på riktigt. När de säger att det är första gången, så är det nog första gången.

Man säljer en berättelse att dessa heroiska knarkare gör landet bättre. Egentligen bidrar de endast med förnedrings-tv och hämndporr - samtidigt som de berikar sig själva. Hur många miljoner har de dragit in nu?

Vad skulle Gäddorna annars säja?
- Det här är inte första gången....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in