2023-10-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Som jag ser det är det ingen mening att låta gäddorna prata. Dom kommer enbart komma med en massa lögner och bortförklaringar. Kan nästan garantera att ingen gädda kommer svara ärligt och uppriktigt varför dom tänder på barn. Men det är enbart min uppfattning.

Kan hålla med, men det känns nästan som att deras personliga vendetta har tagit överhanden så pass att utgångspunkten hela tiden svävar utifrån de själva med barnen som bete. Jag tror de är ytterst beroende av jagandet.

Ja jag fattar att de med all rätt har personliga anknytningar till det med tanke på vad de varit med om, men de vill inte höra och faktiskt råda de till att få hjälp, bara att kötta.
Senast redigerad av nextlife 2023-10-28 kl. 10:40.
Citera
2023-10-28, 13:05
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
De har upprepade gånger sagt det i podden, men exakta avsnitt vet jag inte. Jag kan tycka att det är en sympatisk princip. Men de har inte blurrat endast KinkyBrian, utan allas nakenbilder, så lagen måste ha sprungit ikapp dem.

Okej. Sista jag kollade (har inte ens sett alla gäddor än) var inte alla blurrade, tyvärr, .
Citera
2023-10-28, 13:09
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Som jag ser det är det ingen mening att låta gäddorna prata. Dom kommer enbart komma med en massa lögner och bortförklaringar. Kan nästan garantera att ingen gädda kommer svara ärligt och uppriktigt varför dom tänder på barn. Men det är enbart min uppfattning.
Jag tror inte alla en tänder på barn per se, utan de gillar tanken på en ung person de kan manipulera och utnyttja. Makt, få låtsas vara någon viktig utan att bli genomskådade, vilket en normalbegåvad vuxen kvinna skulle gjort omgående. Sexuellt någon de kan göra vad de vill med, då ungen är oerfaren.
Citera
2023-10-28, 13:12
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Har också lagt märke till detta bland mycket annat. Extremt tydligt. De skulle inte bry sig för fem öre över att någon utav gäddorna faktiskt vill öppna upp sig och prata om det. De hade bara huggt, huggt och åter huggt. Sedan är de ju otroligt internetberoende. De uppdaterar sig överallt, hela tiden, non stop. Bekräftelse, bekräftelse och åter bekräftelse.
Ursäkta mig men varför skule de bry sig om gäddorna? De förtjänar ingen sympati. Om man lyssnat på en del samtal Sara haft med dem över telefon tycker jag hon är för medkännande och trevlig mot de vidriga männen.
Citera
2023-10-28, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag tror inte alla en tänder på barn per se, utan de gillar tanken på en ung person de kan manipulera och utnyttja. Makt, få låtsas vara någon viktig utan att bli genomskådade, vilket en normalbegåvad vuxen kvinna skulle gjort omgående. Sexuellt någon de kan göra vad de vill med, då ungen är oerfaren.
Det stämmer nog ganska bra på dom männen som bär varselväst eller dito jacka.
Citera
2023-10-28, 14:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ja, Sara har själv sagt att Gäddornas ev förklaringar bara är lögner.
Citera
2023-10-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursäkta mig men varför skule de bry sig om gäddorna? De förtjänar ingen sympati. Om man lyssnat på en del samtal Sara haft med dem över telefon tycker jag hon är för medkännande och trevlig mot de vidriga männen.

Missförstå inte mitt inlägg och tro jag menar ”bry sig om.”

Fuck’em.
Citera
2023-10-28, 17:12
Medlem
Har vi en vinnare till Årets Guldgädda i Bajs-Hank? Eller blir det TikTok-Janne som tar hem priset?! Eller kommer det nån raket så här på slutet av året?! Spänningen är olidlig!
Citera
2023-10-28, 17:27
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Har vi en vinnare till Årets Guldgädda i Bajs-Hank? Eller blir det TikTok-Janne som tar hem priset?! Eller kommer det nån raket så här på slutet av året?! Spänningen är olidlig!

Jag håller ändå TikTok-Janne som betydligt vassare än Bajs-hank. Förmodligen den bästa konfrontationen i Dumpens historia. Jag har tittat många gånger och är fortfarande fascinerad över att konfrontationen går ut live på gäddans egen tiktok. Därför är den unik.

Bajs-Hank är mer 110% ångest som nog alla skulle känna i samma sits. Även om det smartaste varit att springa därifrån.
Citera
2023-10-28, 17:44
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Hon skiter nog i gäddorna men eftersom man måste hitta ett sätt att få dom att sluta så måste man prata med dom och för att dom inte ska lägga på telefon så måste man ha en viss artighet
Citera
2023-10-28, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

BajsHank slår ALLT!
TikTokJanne är en bra Icebreaker på fest om man ska förklara hur en dumpenkonfrontation kan vara rolig.

BajsHank kräver liksom lite inlevelse och tid och förklaring med shitpicen, Hanks ansiktsuttryck, minspel och spottloskningar.
Citera
2023-10-28, 17:52
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Missförstå inte mitt inlägg och tro jag menar ”bry sig om.”

Fuck’em.

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Hon skiter nog i gäddorna men eftersom man måste hitta ett sätt att få dom att sluta så måste man prata med dom och för att dom inte ska lägga på telefon så måste man ha en viss artighet
Haha, jag fattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in