2023-09-29, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Var det när du satt i bilen och tittade på barn som du la märket till mössorna?
Är du en gädda?

Filade du länge på det inlägget? Nu fick du till det. Eftersom det tydligen är viktigt för dig att veta så mötte jag dom på en trottoar. Dumpenloggan var iögonfallande.
Citera
2023-09-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Har du redan förträngt vad som startade den här diskussionen?

2023-09-25, 20:17 skrev du: "Definitivt inte i minoritet när det kommer till sexuellt våld. ".

Därefter ifrågasatte du, vid ett flertal tllfällen, om jag öht hade länkat till några källor och därefter underkände du källorna. Dags för dig att visa någon trovärdig källa för ditt "definitiva" ställningstagande.
Jag ska hjälpa farbror minnas vad som på riktigt startade dravlet nämligen det här inlägget:

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili
Det är en lucka i dumpenmotståndares argument. Dumpenmotståndare tjatar jämt om hur gäddorna måste få vård istället för hängas ut. Vad ska göras med pedofiler och hebefiler som vägrar söka vård?
Det är bra att vårdvägrande pedofiler och hebefiler hängs ut så allmänheten vet de är en fara och kan undvika dem.

Och ditt svar:
Diagnoserna i sig är ju inte straffbara och dessutom är folk med dessa diagnoser i minoritet när det gäller sexuellt och annat våld mot barn – så varför skulle man tvinga just dessa till vård, om de inte har begått något brott?

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Mitt svar på det här: (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Och sen en massa där du försökte komma undan att du inte har några som helst relevanta eller styrkande källor till ditt påstående.
Citera
2023-09-29, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
”Vi” haha ah juste håller man inte med om att dumpen är det bästa som hänt mänskligheten är man själv en gädda .
Säger du det, nyanser och komplexitet är inte din grej va? Vilken av dem klassar du dig som?

Däremot måste jag hålla med andra här om att din smutskastningskampanj av Patrik här är osmaklig och på eller över gränsen till förtal.
Citera
2023-09-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det vore fantastiskt roligt om någon av dessa tjejer träder fram och får honom cancellerad. Nu springer han runt och knullar tjejer i 20-årsåldern i stället. Man kan ju fråga sig hur en 25-årig tjej mår som frivilligt knullar en 58-årig alkis. Men det skiter Patrik i, han gillar ung fitta, det är sen gammalt. Dessutom är han plågsamt ointelligent.

Här har ni tex gubben med sin 22-åriga "nya kärlek".

https://stoppapressarna.se/svenskt/patrik-sjobergs-nya-karlek-ida-22/
En nästan sex år gammal artikel från seriösa blaskan nr 1. Bra jobbat. Jätterelevant att han dejtat en myndig tjej för jättelänge sen.
Citera
2023-09-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
”Vi” haha ah juste håller man inte med om att dumpen är det bästa som hänt mänskligheten är man själv en gädda .

Det är väldigt lätt att avgöra på en del användare. Sinnesjukt HAT mot Dumpen, månad efter månad = Gädda, dvs ett missfoster som borde avlivas omedelbart!
Citera
2023-09-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Hade en på jobbet som Dumpen tog för nåt år sedan och visst fan är det så, ingen glömmer!
Han skulle börja om en bit ifrån, tog väl några dagar så visste alla på nya stället.
Vilken gädda var det då?
Citera
2023-09-29, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jaså man har ändrat i programmet. Skön rivstart i alla fall. Önskar att jag kunde vara på plats men är 40 mil därifrån, ska du dit? 5000 kr var lite väl dyrt tycker jag.
Inte ändrat någonting, såg ut exakt så från början.
Skulle aldrig falla mig in att gå dit ens om jag fick betalt.
Citera
2023-09-29, 15:58
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
En nästan sex år gammal artikel från seriösa blaskan nr 1. Bra jobbat. Jätterelevant att han dejtat en myndig tjej för jättelänge sen.

Tänk djupare. Han tänder på unga tjejer, riktigt unga. Som han inte har något gemensamt med öht. Jag är 40+ och klarar inte av att vistas runt 22-åringar längre än 5 minuter. Han dejtar dom. Letar fram någon som vill bygga instagram clout eller vad som helst och utnyttjar detta för att tillfredsställa sin lust efter ung fitta. Det är inte olagligt nej, men ändå creepy.
Citera
2023-09-29, 16:01
Medlem
Citat:
Inte ändrat någonting, såg ut exakt så från början.
Skulle aldrig falla mig in att gå dit ens om jag fick betalt.

Vad är det för tråkig ton? Jag hade gärna lyssnat när Sara drar den berömda trappan om förnekelse, förstående mm. Eftersom Dumplingarna är först ut nu på söndag på Cirkus så kan man avvika efter deras framträdande. Det är nog ändå snabba 20 min om Dumpens maktfaktor i samhället. Hoppas Sara har vett nog att inte slänga upp gäddornas dicpicks.
Citera
2023-09-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vad är det för tråkig ton? Jag hade gärna lyssnat när Sara drar den berömda trappan om förnekelse, förstående mm. Eftersom Dumplingarna är först ut nu på söndag på Cirkus så kan man avvika efter deras framträdande. Det är nog ändå snabba 20 min om Dumpens maktfaktor i samhället. Hoppas Sara har vett nog att inte slänga upp gäddornas dicpicks.
Har du flyttat plötsligt eftersom du har så långt till Cirkus och din eftertraktade kavalkad av livsförändrande föreläsare? Dög inte söder om söder längre? Klandrar dig inte, skulle heller aldrig bo där. Eller skrev du fel på 40 km och 40 mil?
Citera
2023-09-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Tänk djupare. Han tänder på unga tjejer, riktigt unga. Som han inte har något gemensamt med öht. Jag är 40+ och klarar inte av att vistas runt 22-åringar längre än 5 minuter. Han dejtar dom. Letar fram någon som vill bygga instagram clout eller vad som helst och utnyttjar detta för att tillfredsställa sin lust efter ung fitta. Det är inte olagligt nej, men ändå creepy.
Skriv här istället (FB) Skvaller om höjdhopparen Patrik Sjöberg?
Citera
2023-09-29, 16:42
Medlem
Citat:
Har du flyttat plötsligt eftersom du har så långt till Cirkus och din eftertraktade kavalkad av livsförändrande föreläsare? Dög inte söder om söder längre? Klandrar dig inte, skulle heller aldrig bo där. Eller skrev du fel på 40 km och 40 mil?

Nej skrev inte fel, 40 mil stämmer men har tillgång till färdmedel. Tror det blir stående ovationer efter Dumpens nummer på Cirkus. Nästan inne i värmen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in