2022-02-19, 19:02
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Inte får chansen?
Han får inte chans att röra barnen men i övrigt kan han leva som alla andra, arbeta och sova.

Oj... Antar att du står till arbetsmarknadens förfogande?

Litet tips för CV kan vara att ta bort att du är traktens pedofil!

Nä, ungarna i området kommer säkert inte att bli utsläppta, dom får väl spela dataspel istället. För pedofiler våldtar alla dom ser!

Sen kommer Moder Svea få betala personskydd för lokala pedofilen!

Undrar hur mycket Dumpens arbete kostat samhället hittills?
Citera
2022-02-19, 19:04
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Jaja, det blir nog bra ska du se. Det är tatueringar och knytblusar hit och dit i ditt inlägg. Är du säker på att du själv inte sitter inspärrad?
Är man så korkad så man behöver extra träning för att ta körkort ska man inte ha det. Men det är ju klart. somalier får ju köra bil. Så skulle vara orättvist om dina skyddslingar inte fick det.

Gällande det fetmarkerade. Var inte orolig. Jag har haft internet sedan 1995 och surfat efter nakna damer ... ehhmm, en hel del (för att uttrycka mig milt), jag har aldrig av "misstag" hamnat på någon olaglig sida. Nyss hemkommen från Srebrenica skaffade jag modem och internet med nåt som hette Algonet. Det första sajt som jag någonsin besökte var Playboy.com.
Det måste varit i september .. nej, oktober kanske. Jag skulle kunna skriva spaltmetrar om detta, men det är inte trådens ämne.

Hittar dina skyddslingar nån "olaglig porr" så har dom aktivt försökt att hitta just det. Tänk på det.

Eftersom du uppenbarligen inte kan diskutera sakligt så ser jag ingen anledning att besvara ditt inlägg vidare eftersom du har bestämt dig för att vägra förstå.
Citera
2022-02-19, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Testa att läsa en bok som inte handlar om Tv-spel, fiske och jakt, t.ex. kris- och traumapsykologi. Det du oroar dig för är helt enkelt extremt sällsynt.

Har läst mer psykologi än genomsnittet törs jag nog säga, om du också hade gjort det skulle du veta att efter såna här händelser är det inte bara att "skaka av sig skiten", eller vad du nu skrev i ditt förra jättesmarta inlägg 😘
Citera
2022-02-19, 19:19
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Har läst mer psykologi än genomsnittet törs jag nog säga, om du också hade gjort det skulle du veta att efter såna här händelser är det inte bara att "skaka av sig skiten", eller vad du nu skrev i ditt förra jättesmarta inlägg 😘

Din kommentar visar att du dels inte tillgodosett dig dina psykologistudier samt att du sannolikt behöver förnya dina kunskaper inom kris- och traumapsykologi. Tolka inte in något som inte står, jag skrev inte att det var lätt utan att i stort sett alla hyvlar av sig lorten, sanerar sig och går vidare efter att det uppdagats att partnern var en förklädd mardröm. Det är helt enkelt mycket ovanligt att människor tar livet av sig för att partnern visade sig vara något ohyggligt, och det finns inget skäl att tro att Dumpen skulle ändra statistiken. Däremot genomgår människor som själva utsatts för fysiska övergrepp svåra trauman, som är betydligt svårare att ta sig ur, tex barn som utsätts för sexuella övergrepp, där är självmord mer vanligt förekommande.
Citera
2022-02-19, 19:19
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Jag tycker att allmänheten i detta läge bör formulera anmälan för mord alt. vållande till annans död.
Att Sara borde, kunde eller tom förutsåg konsekvenser kan eller skulle kunna bevisas med de kommentar hon själv skrivit alternativt låtit publicera på sin sajt.

https://lagen.nu/begrepp/V%C3%A5llande_till_annans_d%C3%B6d
Den som tillfogar en annan person kroppsskada, sjukdom eller smärta eller försätter honom i vanmakt eller något annat sådant tillstånd, döms för misshandel till fängelse.

Något eller några brott vill jag påstå att hon gjort sig skyldig till, och kanske även hennes medhjälpare. Häkta henne! Vad anser ni?

Trams! Den som tog livet av sig var knarkare och hade åkt in och ut från psyket.

Vad är det som säger att det var uthängningen som gjorde att han avslutade livet?
Citera
2022-02-19, 19:22
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oj... Antar att du står till arbetsmarknadens förfogande?

Litet tips för CV kan vara att ta bort att du är traktens pedofil!

Nä, ungarna i området kommer säkert inte att bli utsläppta, dom får väl spela dataspel istället. För pedofiler våldtar alla dom ser!

Sen kommer Moder Svea få betala personskydd för lokala pedofilen!

Undrar hur mycket Dumpens arbete kostat samhället hittills?

Man kan arbeta på Samhall med tillsyn av arbetsledare.
Dom utför städjobb på många olika platser.
Arbete är bra för människan. För mycket fritid/dötid ger utrymme för grubblerier vilket kan leda till ohälsosamma tankar och beteende.
Citera
2022-02-19, 19:23
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Folk hängs ut och anhöriga blir påhoppade. Även oskyldiga har misstänkts. Givetvis har Dumpen en skuld in det.

Ja, Dumpen kan uppnå sitt syfte utan att hänga ut på det här sättet.

Men det är en show, det vet du va?

Show? De gör väl så där för att lagen är torftig. Jag såg att Sara som står bakom dumpen ihop med Patrik jämförde det med att det var inte ok att köra 100 km på en 50 km-väg, men det är helt ok att grooma barn.

Rättssystemet tycks ha havererat, kapitulerat inför pedofilerna.
Citera
2022-02-19, 19:24
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yussuf
Trams! Den som tog livet av sig var knarkare och hade åkt in och ut från psyket. Vad är det som säger att det var uthängningen som gjorde att han avslutade livet?

Uthängningeen kan sannolikt vara den sista droppen i en bägare fylld med skit. Drogerna hintar om att mannen i fråga var en klassisk självmedicinerare för sin psykiska ohälsa, en psykisk ohälsa som kan grundas i både det ena och det andra. Omättade lustar som tarvar minderåriga kan säkert slita på den mentala hälsan över tid.
Citera
2022-02-19, 19:28
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Det är inte någon leverantör som släckt dumpen!

Som de själva skrivit på deras hemsida så har sidan blivit enormt populär men 1000-tals läsare varje dag. Därav att vissa inte klarar av att besöka sidan. Dumpen.se ska få bättre servrar under nästa vecka så förhoppningsvis blir det bättre då!

ja, du tycks ha rätt. Jag såg ett blogginlägg där om det. I den första versionen av det inlägget så tror jag det stod att de hade 900-1000 besökare per MINUT när de precis släppt en video. Det är ju helt sjuka siffror. Kolla då på snittet av storleken av deras filmer (någon har ju plockat alla deras filmer och lagt en länk här någonstans - (FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på ny sajt ) och gör lite enkel matte på det så ser man snabbt att det är GALET MYCKET data som ska skickas.

Han/hon som du kommenterade skrev att Com Hem hade släckt ner Dumpen. Jisses! Äger de One.com där dumpen finns idag? Innan idiotin får flöda fritt så borde de göra ett enkelt uppslag i en namnserver, så ser man det. Idiotin tycks monumental.
Senast redigerad av yussuf 2022-02-19 kl. 20:09.
Citera
2022-02-19, 19:29
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Uthängningeen kan sannolikt vara den sista droppen i en bägare fylld med skit. Drogerna hintar om att mannen i fråga var en klassisk självmedicinerare för sin psykiska ohälsa, en psykisk ohälsa som kan grundas i både det ena och det andra. Omättade lustar som tarvar minderåriga kan säkert slita på den mentala hälsan över tid.

Ja, man kan såklart inte helt utesluta något alls, men såvitt jag har sett innan då tycks de ju alltid uppmana till de uthängda att söka vård.
Citera
2022-02-19, 19:32
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Givetvis kommer Dumpen att få vara kvar. Detta är det största som hänt inom sexbrott mot barn. Här har Sara och Patrik använt sina dåliga erfarenheter och vänt det till något enastående bra. Detta är stort, större än många förstår.

Håller HELT med om detta! Detta är något som startade som ett enmansinitiativ, växte lite, blev en gräsrotsrörelse och håller på att bli en folkrörelse. INGEN vettig människa kan rimligen tycka att nuvarande lagstiftning är bra.

Dumpen, tillsammans med de som stöttar dom och alla besökare som förfasas över svinen, kan potentiellt röra om rejält i grytan och kanske till och med göra så att lagen ändras.
Det skulle jag gärna se.
Citera
2022-02-19, 19:34
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Jag har inget emot budskapet "kill your local pedophile" men tycker att texter och skit på kläder är löjligt. Sen är ordet så värdeladdat så folk lär ju bara se ordet "pedophile" och kanske läsa "I am your local pedophile" eller "Kiss your local pedophile". Så man lär väl få stryk oavsett. Skuile aldrig bära det ordet på mig. Fan så dumt.

Jag håller med! Det är dock inte dumpen som säljer de kläderna, det är någon hangaround till dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in