2022-02-18, 18:44
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det finns inte enda chattlogg på dumpen där det inte framgår att pedofilen vet att denne gör fel. Inte en enda.
Även LSS-killen var myket väl medveten om det....

Tveksamt. Jag arbetar med personer inom LSS och bara för att han säger att han vet betyder det inte att han faktiskt förstår.

Han kan ha fått det berättat för sig men innebörden kan var totalt okänd för honom ändå.

Ingen ursäkt, men jag tycker att de borde ha överlämnat det ärendet till polis eller socialtjänst utan uthängning.
Citera
2022-02-18, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Det har ryktats om att hälften av dessa 40 redan tagit sina liv, utan mer skarpa bevis avfärdar jag det som bullshit.
Det är bs…

Vad jag har sett så är det en konstaterad.
Pedo eller inte, jag önskar inte livet av någon.

Till er som fastnat i dumpens nät, sök hjälp och lägg av.
Citera
Medlem
Dominga87s avatar
Citat:
Helt sjukt att Comhem släckt Dumpen.se

Japp samma för mig
Citera
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Tog inte många minuter från klippet kom upp tills Facebookgrupper fylldes med hatkommentarer och dom var identifierade.
Dom fick garageporten klottrade med pedofil så dom fick ringa hyresvärden o få det saneras.

Mannen lämnade bostad direkt och bodde i skyddat boende.

Känner äckel över mannen men även hat över hur sajten drivs och låter folket bli bödlar som dömer o straffar.

Hon kan fortsätta jobba för hon har förstående arbetskamrater och familj.
Och ska fortsätta bo kvar för hon har inte gjort nåt fel.

Stora drag.
Hoppas jag ändrat texten tillräckligt mycket nu för jag känner inte att jag har råd med fler tillsägelser 😅😅

Det är fruktansvärt att människor kan bete sig så! Familjen ska absolut lämnas ifred! Det är ju imbecillt att agera på det vis dom tydligen några har gjort. Snacka om att förstöra syftet!
Citera
Medlem
Citat:
Helt sjukt att Comhem släckt Dumpen.se

Det är inte någon leverantör som släckt dumpen!

Som de själva skrivit på deras hemsida så har sidan blivit enormt populär men 1000-tals läsare varje dag. Därav att vissa inte klarar av att besöka sidan. Dumpen.se ska få bättre servrar under nästa vecka så förhoppningsvis blir det bättre då!
Citera
2022-02-18, 18:49
Medlem
Citat:
Det har ryktats om att hälften av dessa 40 redan tagit sina liv, utan mer skarpa bevis avfärdar jag det som bullshit.

Bor själv i kommunen där en av de uthängda personerna bor/bott och kan bekräfta att han tagit sitt liv.
Citera
2022-02-18, 18:57
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Majoriteten som blir uthängda av Dumpen har max gjort sig skyldiga till tankebrott vilket i sig inte är något brott, att någon förtjänar att dö för det säger mycket om dig som människa.

Då kanske man ska döma alla som begår brott i Sverige till döden? För det måste ju vara ännu mer allvarligt att vara dömd för ett brott, än att inte vara det?

Dumpen har självklart ett stort ansvar eftersom det är dom som ofta inleder kontakten och trycker på att dom är minderåriga som söker sex med äldre. Och det är ofta fiskarna från Dumpen som uppmanar den dom chattar med att skicka nakenbilder, och inte tvärtom.
Är övertygad om att dom flesta som hängs ut av Dumpen egentligen aldrig haft några tankar att ha sex med barn innan.

Dumpen är så desperata av Swishdonationer och sälja merchandise att dom är villiga att gå över lik för att tjäna sig en hacka.

Det som Patrik och Sara sysslar med är inte för våra barn eller människor i allmänhets bästa.

En frisk och sund människa som aldrig haft tanken på att ha sex med barn agerar inte så som de här personerna agerar.
Citera
2022-02-18, 19:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Totalt fel än hur du menar. 1000 gånger är oändligt många fler gånger än ingen gång.
1000 gånger jämfört med en gång är tusen gånger så många gånger men på vilket sätt överförs lidandet till barnet.
Hur vet barnet att du tittar på detta t.ex. 22, 509 eller 833 gånger?

När barnet börjar må så dåligt att de visar tecken på att något har hänt och det uppdagas vad som har hänt så förstår barnet med tiden att det kan vara fotat och filmat.
Unga som har ett självskadebeteende kan ha varit utsatt för utnyttjande/övergrepp och i den åldern så blir det inte svårt att fundera på om det finns foton och filmer utspridda. Om det blir anmälan och rättegång så kan det komma fram där att det finns bilder och filmer.
I delen Aktuella brott finns fall som gått till rättegång och dom och där framkommer det tydligt i förundersökningen att barnet är fotat och filmat under övergreppen. Jag tror det blir svårt med tiden att försöka hålla sådant hemligt för barnet/ungdomen, de har väl själva rätt att få ta del av materialet vid en viss ålder.
Skulle du tycka det vore roligt om det fanns bilder och filmer på dej själv i förnedrande och hjälplös situation, du kanske blir våldtagen av en man. Att någon, en person, skulle njuta av att se dej så gång på gång, kanske tusen gånger, är väl inte så kul.
Citera
2022-02-18, 19:01
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Exakt tankebrott, det finns inget offer. Det är bara ett rollspel, med fiktiva karaktärer.

Du kan få ett tydligt exempel, du stämmer träff med dina vänner, ni skulle egentligen gå på bio, men endast en av dina vänner dök upp, så ni väljer att hitta på något annat istället.
Bara för du bestämt träff med någon så blir det ofta inte som man tänkt sig.

Kan tänka mig att i många av dom här fallen så hade inget hänt, alternativ att dom aldrig gått hela vägen, även om det varit en riktig 14-15 åring bakom användaren.

Det är brottsligt att skriva gill barn så som de har gjort.
De tror ju att de skriver med barn, alltså begår de brott. MEN de kan inte bli fällda för det iom att det inte finns ert riktigt barn bakom skärmen.

Men det är ren rappakalja att det är ett rollspel. Vid rollspel försäkrar man sig om gränser innan och gör upp vilken roll var och en ska spela innan man ger sig in i det.
Citera
2022-02-18, 19:06
Avslutad
Snömos:
Svara på frågan. Hur vet jag att min våldtäktsman tittar på filmen en eller tusen gånger, eller inte alls?
Citera
2022-02-18, 19:21
Avslutad
Någon som vet vem ” Calle” är?

https://dumpen.se/2022/01/11/4837/?fbclid=IwAR2ffPx-jFElpb2H72AFxBffBoLq9mUTdrVxOnOuBjg0ZNkCY8mTlKXJqc 4
Citera
2022-02-18, 19:21
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Snömos: Svara på frågan. Hur vet jag att min våldtäktsman tittar på filmen en eller tusen gånger, eller inte alls?
Bilder, filmer görs för att tittas på så varför skulle den som filmar våldtäkten på dej inte njuta av den mer än en gång? Eller inte titta alls? Så fungerar det inte. Troligtvis så tittas det och njuts 1000 gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in