Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Ditt sista stycke håller jag med dig om. Tycker som exempel därför att kläderna dom säljer har ett alldeles för starkt budskap ”Kill Your Local Pedophile”. Skulle personligen aldrig kunna bära ett sådant plagg med den texten.
Inte någon med hjärnan i normalskick skulle väl gå runt i dom där jävla kläderna som en idiot, Sjöberg och Sara visar sig i dom på bild men går nog inte runt så till vardags.
Patrik och Sara överskattar människors intelligens. Dom säger att budskapet "kill" inte betyder bokstavligt.
Säg det till en uppretad lynchmobb som möter en man som (dom tror är) "kinky brian" på en gata i gävleborg, jag tror att rim och reson är bortftluget då.
"Det är bekant att pedofiler är fula och dessutom dumma i huvudet" så varför inte döda närmsta fula dumskalle?
Du kan själv konstatera att intelligensnivån på hela upplägget inte överstiger 40.
Jag säger hela tiden att Dumpen kan fiska men gärna efter endast riktiga pedofiler och med mer avancerade metoder och skippa medeltida rättsskipning och uthängning på torget.
Du kan väl se på Dumpens kommentarsf'ält och på 2-42:s facebooksida att det är inte Sveriges intelligentia som håller till där. Nu har dom börjar rensa i kommentarerna med det var mycket värre innan.
Bevare mig väl att möta en sådan ilsken massa i någon liten stad och dom har bestämt sig att man är det fula, äckliga och nu ska man dö. Skyldig el oskyldig har nog föga betydelse då.