Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Trist gädda hursom, nu blev det utfyllnad igen. Fan Patrik & Sara, nu får ni komma med en vulkan innan jag blir arg...

Börjar misstänka att det inte finns nån vulkan utan det är ett sätt att hajpa Dumpen. Öka trafiken, intäkterna mm. Möjligtvis att dom sitter på nån avdankad c-kändis som var med i Big brother 2003 och åkte ut andra veckan.
Citera
2022-05-10, 13:00
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nja tveksamt. Inte skulle han kunna åka land och rike runt som pedofiljägare på heltid medan vi betalar hans diesel. 242 var en life changer så klart (var imponerande) men en Kuban hoppade 245 ganska tätt in på. Det kunde Patrik naturligtvis inte acceptera utan försöker förminska det hoppet i sin bok. Det var fel på underlaget eller något sånt skit. Dålig förlorare?

Har hört att Kubanen håller på på samma sätt bara att det står 245 på alla hans prylar på Kuba.

Patrik var faktiskt en fantastisk idrottsman men inte nr 1.

Ja det gick bra ett tag och många fina kontrakt, karln har väl aldrig haft ett vanligt kneg utan levt på sin karriär.

Synd att en fin karriär skall smutsas ner av dumpen, förr eller senare kommer det gå fel med dumpen och då blir det som man minns.

Ja så har han ju varit glad i pulver, snabba bilar och unga damer men det tillhör ju idrotten och att vara stjärna.
Citera
2022-05-10, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja det gick bra ett tag och många fina kontrakt, karln har väl aldrig haft ett vanligt kneg utan levt på sin karriär.

Synd att en fin karriär skall smutsas ner av dumpen, förr eller senare kommer det gå fel med dumpen och då blir det som man minns.

Ja så har han ju varit glad i pulver, snabba bilar och unga damer men det tillhör ju idrotten och att vara stjärna.

Enligt boken så har han bara testat mjöl vid ett enda tillfälle . Fanns en fantastisk förklaring till varför en liten påse mjöl fanns i hans ficka. Dessutom så namnger han andra kändisar som "inblandade".

Snabba bilar ja. Porsche 911 turbo som han gärna varvade upp, blev stoppad.

Favoriten i boken är ändå när han försökte bända upp en godisautomat på hotellet. Några ryska höjdhoppare fick säga till honom.

Tror inte Dumpen finns kvar om 1 år.
Citera
2022-05-10, 15:58
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Tycker ni det är märkligt att en man älskar snabba bilar och unga damer. I så fall är jag också konstig för jag har både en snabb sportbil och en snabb mc och jag älskar tjejer och kvinnor. Det jag inte älskar är pulver. Tycker inte Patrik är speciellt konstig. Han är en typisk man.
Citera
2022-05-10, 16:14
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men snälla det står ju klart o tydligt att hon INTE är minderårig! Antagligen ser hon väl yngre ut än hon är o därför kan användas o spela ungdom dvs minderårig!
Ja? Det skrev ju jag också klart och tydligt. Det står "inte minderårig".

Dvs "minst 18" eller "minst 15" beroende på hur man tolkar "minderårig" i sammanhanget. Det är tyvärr inte ett entydigt begrepp.
Citera
2022-05-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker ni det är märkligt att en man älskar snabba bilar och unga damer. I så fall är jag också konstig för jag har både en snabb sportbil och en snabb mc och jag älskar tjejer och kvinnor. Det jag inte älskar är pulver. Tycker inte Patrik är speciellt konstig. Han är en typisk man.
45+ år man skaffar motorcykel eller byter ut bilen mot något sportigt som inte har plats för barnstolar är inte helt ovanligt
Citera
2022-05-10, 17:37
Medlem
FreshPrincesss avatar
Citat:
Börjar misstänka att det inte finns nån vulkan utan det är ett sätt att hajpa Dumpen. Öka trafiken, intäkterna mm. Möjligtvis att dom sitter på nån avdankad c-kändis som var med i Big brother 2003 och åkte ut andra veckan.

Vulkanen finns men är lite blyg 😊
Citera
2022-05-10, 17:42
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshPrincess
Vulkanen finns men är lite blyg 😊

Dig känner jag igen! Ingen fara, du är inte skyldig mig pengar. Sånt hade jag drivit in redan.

Okej... Blyg? Är det några dejter inbokade? Med "vulkan", känd från tv?

Då kanske du vet om lockbetet som Dumpen hade var 18+ eller 15+?
Citera
2022-05-10, 17:56
Medlem
FreshPrincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Dig känner jag igen! Ingen fara, du är inte skyldig mig pengar. Sånt hade jag drivit in redan.

Okej... Blyg? Är det några dejter inbokade? Med "vulkan", känd från tv?

Då kanske du vet om lockbetet som Dumpen hade var 18+ eller 15+?

Varför skulle jag vara skyldig dig något? Tvärtom om något

Nämner/vet inget mer om vulkanen, men trött på att det spekuleras hela tiden. Det är i alla fall inte något trick för att hypa folk som någon skrev.

Jag vet att lockbetet garanterat är 18+. Så ni som påstår annat kan släppa det.
Citera
2022-05-10, 17:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Nämner/vet inget mer om vulkanen, men trött på att det spekuleras hela tiden. Det är i alla fall inte något trick för att hypa folk som någon skrev.

Får vulkanen äran att bli jubileumsgädda nr 100, tro?
Citera
2022-05-10, 18:12
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Det var en intressant formulering. Hoppas du klarar dig till 50 den här gången, jag blev nyfiken på dig förra gången vi pratade!

Okej... Jag tror dig om vulkanen. Klart det spekuleras när det antyds en massa från Dumpens sida. Kunde ju nästan känna hur de satt och hoppa av förväntan när de pratade om han/hon/den/det.

Går det att klandra gäddan för att han blir attraherad av en vuxen kvinna? Även om hon ser ung ut.
Citera
2022-05-10, 18:21
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Jag hoppas in till döden att vulkanen kommer. Det är vad jag vill.

Så blev du glad över ännu en utlänning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in