Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Tror att det enda som händer som du stämmer Dumpen är att du får mer uppmärksamhet.
Även om du vinner, vilket jag tror. Så är det antagligen lättare att vinna hundra miljoner på lotto än att få ett korvöre av dom där två.
Dom verkar ju inte ens ha tillgång till egen bil längre.
Ibland är det svårt att avgöra var i processen det brottsliga uppstår men det måste vara i samma ögonblick som materialet publiceras. Det är inte under chattandet, inspelningen osv, och inte heller efteråt.
Att igenkännandet är tillräckligt bevisas om inget annat att det efteråt dyker upp anonyma användare som skriver ut namn, adresser, länkar till Facebook m.m.
Oavsett det så är det störigt att män i andra sammanhang ska behöva intyga sig om inte vara pedofiler genom säga och indirekt förklara vissa saker.
Störigt är det också att sitta bland män och se hur folk ålar när ett naket barn visar fittan. Jag såg ju att ni rörde huvudet en centimeter meter och ändrade röstläget. Varför tänker man. Vem rör huvudet en centimeter men inte hela varvet runt? Nu vet jag i alla fall att ni är hycklare. Mer eller mindre alla är så.
Tyvärr kan du aldrig uttrycka något sexuellt och barn innan alla röda lampor blinkar. Hundra andra frågor också. Dock är pedofili det överlägset känsligaste. Finns ingen som lyssnar på
vad du säger. Du måste smälta in i ett hav av lögn och hyckleri. Meningen försvinner i ett moln av förvirring.