2022-02-01, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ifrågasätter inte något du, läser mest. Jag är inte särskilt påläst på frågan, märkligt nog kan tyckas.

Jag har gjort dumma saker när jag varit kåt. Det är en svår drift att kontrollera.

Sexuellt tänder jag på flickor från det att dom börjar få bröst, lite rundad rumpa, lite olika från tjej till tjej när den åldern infaller. Sedan hela vägen upp till min egen ålder. Vet inte vad det gör mig till?
Njae inget särskilt skulle jag tro.
Det enda jag säger är att alla män som inte hade brytt sig skulle föredra att köra kuken i munnen på en 7-årig flicka jämfört med en gummidocka.
Även hur verklighetstrogen man än gör en uppblåsbar docka att likna en vuxen kvinna så liknar den verkliga flickan ändå en kvinna mer än dockan.

Att knulla en uppblåsbar vaxdocka kan alla män. Det förstår tom kvinnor. Att förneka blir bara dumt. Alla män är eller kan i någon mån vara pedofiler. Ner till 3 år för vissa. Ner till 5 år för gemene man, 7 för andra.
Citera
2022-02-01, 22:23
Medlem
Den här har jag missat innan - https://dumpen.se/2021/11/30/nananana-sa-mannen-som-ville-mysa-med-en-sexaring-och-hennes-mamma-napp-igen/?fbclid=IwAR1C1q7GalyyhzS1MSh-lgYcnCQO47F9wV3O4KBnWOOldZRXp8ofp8TAmGk - Vem är detta äckel?
Citera
2022-02-01, 22:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag
Njae inget särskilt skulle jag tro.
Det enda jag säger är att alla män som inte hade brytt sig skulle föredra att köra kuken i munnen på en 7-årig flicka jämfört med en gummidocka.
Även hur verklighetstrogen man än gör en uppblåsbar docka att likna en vuxen kvinna så liknar den verkliga flickan ändå en kvinna mer än dockan.

Att knulla en uppblåsbar vaxdocka kan alla män. Det förstår tom kvinnor. Att förneka blir bara dumt. Alla män är eller kan i någon mån vara pedofiler. Ner till 3 år för vissa. Ner till 5 år för gemene man, 7 för andra.
Hur går det till med vaxdockan?
Jag menar hur får man det att fungera fysiskt?
Tänder man på själva dockan?
Citera
2022-02-01, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Den här har jag missat innan - https://dumpen.se/2021/11/30/nananana-sa-mannen-som-ville-mysa-med-en-sexaring-och-hennes-mamma-napp-igen/?fbclid=IwAR1C1q7GalyyhzS1MSh-lgYcnCQO47F9wV3O4KBnWOOldZRXp8ofp8TAmGk - Vem är detta äckel?
Nästan säkerligen ingen särskild. Pedofiler träffar inte vuxna på det sättet. Pedofiler är där vuxna inte är.
Byt ut flickan till en pojke så försvinner rätt många bara av den anledningen. Så ser det ut överallt.

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur går det till med vaxdockan?
Jag menar hur får man det att fungera fysiskt?
Tänder man på själva dockan?
Oavsett hur så är det knappast dockans fitthål i sig som spelar roll. En cellgiftsbehandlad docka utan huvudhår skulle nog gått lika bra, och vise versa.
Citera
2022-02-01, 22:57
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Man har aldrig fått sexuellt erkännande av en vuxen kvinna. Självklart sätter det sina spår och blir en stor del av den sociala störningen. Du tappar empati för kvinnor och porren blir i värsta fall den enda kontakten du har med det motsatta könet. Självklart suddas gränserna alltmer ut för en sådan individ. Det blir ett samhällsproblem med ett stort bestånd av missanpassade manliga reptilhjärnor. Det handlar då om att våga ta emot hjälp för att lära sig inse hur man kan förändra sitt tänkande. Tyvärr krävs ofta för stora insikter bara att komma dit.

Jag tror tyvärr att det växande antal incels i samhället ökar omfattningen av den här problematiken. ☹
Citera
2022-02-01, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag tror tyvärr att det växande antal incels i samhället ökar omfattningen av den här problematiken. ☹
För att det ska vara pedofili så ska störningen inte gå att bota på några sekunder genom att smal attraktiv vuxen kvinna tar dom på kuken. Eller visar fittan.

Om en attraktiv kvinna tar ner handen och klämmer på deras ståkuk och störningen försvinner eller skiftar fokus pga det så var det inte en pedofil från början. Då är det inte pedofili. Då var det incel.
Citera
2022-02-01, 23:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Jag stör mig nåt enormt på deras språkbruk när dom konfronterar nån. Kvinnan är för aggressiv. Och allmänt störig. Jag stör mig på att dom själva använder ett sånt grovt språk när dom pratar om barn. Typ du kom hit för att knulla ett barn. Dom kan uttrycka sig mer professionellt. Typ dum kom hit för att ha samlag med ett barn. Inte du kom hit för att knulla ett. Det låter bara så fel.

Jag tror det är amatörer dom griper. Aldrig att en beräknad pedofil skulle ta så stora jävla korkade risker. Jag tror i alla fall inte det.

Skulle helt klart vara intressant med en mer seriös och litterat jargong i konfrontationerna. Men då får dom nog försöka fiska mer på annat håll än LSS-gruppen.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-02-01 kl. 23:42.
Citera
2022-02-01, 23:45
Avslutad
Nog ingen av dem Sjöberg fångar är pedofil. Det är nästan så att Sjöberg bevisar raka motsatsen. Kanske en av dem jag såg som verkade knepig och fick åka på sjukhuset. Men i övrigt nej, det tror jag inte.
Måhända att dom chattar med många ungdomar och att vissa eventuellt tom har barnporr men det säger banne mej inget särskilt när det inte finns så mycket att välja på.

Av två saker säger barnporr betydligt mer än chatt, åtminstone om endast barnporr förekommer. Om inga vuxna förekommer i runkmaterialet är det en fråga för PrevenTell. Chatt och barnporr blandad med porr med vuxna är endast en polisiär sak.

Barnporr i sig är inte tillräckligt för att bevisa pedofili. Däremot är avsaknaden av vuxenporr det.
Citera
2022-02-01, 23:58
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riverbend92
Han har riskerat ALLT för att sätta på en 7 åring och hennes mamma... Allt. Jobb, barn, familj, allt.

De där drifterna som dessa män har måste vara oerhört starka. Han måste liksom ha förblindats av sitt begär och hans omdöme förgrumlats.

Även om han själv är ett svin borde han inser att en mamma med utbjuden sjuåring är extremt osannolikt, såvida han inte är total idiot.
Citera
2022-02-01, 23:59
Medlem
Svennehuras avatar
Undrar hur många av dessa Fredrik Federley kommer att dejta?
Citera
2022-02-02, 00:05
Avslutad
Läs loggarna. Så skriver pedofiler inte. Så skriver inte pedofiler. Inte ens KinkyOve. Det är bara allmänt perverst. Har inte mycket med pedofili att göra.
Citera
2022-02-02, 00:07
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag
Läs loggarna. Så skriver pedofiler inte. Så skriver inte pedofiler. Inte ens KinkyOve. Det är bara allmänt perverst. Har inte mycket med pedofili att göra.

Hur menar du att en pedofil skriver då? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in