2022-02-02, 08:42
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Var kan jag se magmysarens upptåg?

Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Honom får man inte länka till eller diskutera på Flashback.

Kan du berätta något? Blev nyfiken.
Citera
2022-02-02, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Kan du berätta något? Blev nyfiken.

Admin har bestämt det p.g.a. raidtrådar mot "magmysarn".
Citera
2022-02-02, 08:47
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Honom får man inte länka till eller diskutera på Flashback.

Vem är han? 🤔

Nä förresten, glöm det
Citera
2022-02-02, 08:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Ja jag såg hur han ser ut men är nyfiken på vem personen är. Ser inte att hans namn har läckt och tycker inte det är värt att falla i glömska.

Tänkte bara det blir enklare för läsare av tråden om man får bilden och info om var har bor med så få klick som möjligt.

https://postimg.cc/vg2d64LV
Citera
2022-02-02, 09:01
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Admin har bestämt det p.g.a. raidtrådar mot "magmysarn".

Ok, sökte lite. Släpper den saken. Det hör inte hit.
Citera
2022-02-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Vem är denna Sara Nilsson? Knäppskalleradarn ger fullt utslag.

Citat:
Ursprungligen postat av tradedoubler
Det är en gammal tjackis/heronist från Hyllstofta, inte riktigt okey på hjärnkontoret samt ett långt brottsregister, drev tom sin man till att hänga sig för några år sedan

Härlig historik
https://mrkoll.se/person/sara-malika-kristina-nilsson-hyllstofta-6354-klippan/DYuqcYfrkyqRaQmUxabTAQmmUxamUxacYfrkyqRaQbTAQmulaT uerArahA
Citera
2022-02-02, 09:24
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Skulle helt klart vara intressant med en mer seriös och litterat jargong i konfrontationerna.

Definitivt. Jag håller med. Men för dem att göra det tror jag blir svårt. För mycket känslor som kommer fram när de ska konfrontera. De har svårt att styra över sin ilska och då blir språket därtill när man inte tänker helt klart. Sara ser man det tydligt på. Patrik är bättre och har lättare att hålla sig lite mer känslokall, även om det hettar till många gånger.
Citera
2022-02-02, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Tror att det enda som händer som du stämmer Dumpen är att du får mer uppmärksamhet.

Även om du vinner, vilket jag tror. Så är det antagligen lättare att vinna hundra miljoner på lotto än att få ett korvöre av dom där två.

Dom verkar ju inte ens ha tillgång till egen bil längre.
Ibland är det svårt att avgöra var i processen det brottsliga uppstår men det måste vara i samma ögonblick som materialet publiceras. Det är inte under chattandet, inspelningen osv, och inte heller efteråt.
Att igenkännandet är tillräckligt bevisas om inget annat att det efteråt dyker upp anonyma användare som skriver ut namn, adresser, länkar till Facebook m.m.

Oavsett det så är det störigt att män i andra sammanhang ska behöva intyga sig om inte vara pedofiler genom säga och indirekt förklara vissa saker.
Störigt är det också att sitta bland män och se hur folk ålar när ett naket barn visar fittan. Jag såg ju att ni rörde huvudet en centimeter meter och ändrade röstläget. Varför tänker man. Vem rör huvudet en centimeter men inte hela varvet runt? Nu vet jag i alla fall att ni är hycklare. Mer eller mindre alla är så.

Tyvärr kan du aldrig uttrycka något sexuellt och barn innan alla röda lampor blinkar. Hundra andra frågor också. Dock är pedofili det överlägset känsligaste. Finns ingen som lyssnar på vad du säger. Du måste smälta in i ett hav av lögn och hyckleri. Meningen försvinner i ett moln av förvirring.
Citera
2022-02-02, 09:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Härlig historik
https://mrkoll.se/person/sara-malika-kristina-nilsson-hyllstofta-6354-klippan/DYuqcYfrkyqRaQmUxabTAQmmUxamUxacYfrkyqRaQbTAQmulaT uerArahA

Vad är detta för person? 🤔
Citera
2022-02-02, 09:36
Medlem
Har hjältarna Patrik och Sara en relation?
Citera
2022-02-02, 09:37
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Definitivt. Jag håller med. Men för dem att göra det tror jag blir svårt. För mycket känslor som kommer fram när de ska konfrontera. De har svårt att styra över sin ilska och då blir språket därtill när man inte tänker helt klart. Sara ser man det tydligt på. Patrik är bättre och har lättare att hålla sig lite mer känslokall, även om det hettar till många gånger.

Patrik är absolut bättre. Men vid hennes konfrontation med Femfinger-Tobbe blev det i alla fall lite vettig konversation och inte bara konstaterande att bajs luktar illa..
Citera
2022-02-02, 09:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Japp, det är det som är störigt. Inte bara Sara utan alla kvinnor när det kommer till pedofili. Vissa män kan också ha ögon och röstlägen men då betyder det kanske bara att de själva är pedofiler.

Finns många upprivna oförstående kvinnokänslor. Man undrar varför. Kanske inte så konstigt när man tänker efter några sekunder. Man kan hoppas att det blir bättre.
Män är störiga på det omvända sättet med att vara sjukt skitnödiga med att bevisa att de inte är pedofiler. Inte Sjöberg jag tänker på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in