• 3
  • 4
2021-09-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvarg4ever
Föddes du så här korkad eller är det nåt du jobbat hårt för att uppnå?
Tyvärr är folk så korkade och orädda om sin hälsa. Bara synd att de sprids massa felaktig info om ämnet.
Citera
2021-09-01, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krelos
Hejsan!

Jag brukar använda mig av Hilma biocare testo C 10ml vialer. Då jag hört att Hilma eventuellt ska läggas ner så behöver jag ett nytt märke. Det är extremt viktigt att det är multi vialer då jag micro dosar varannan dag. Jag har kikat runt lite och sett några märken från olika sidor men jag vill helst inte ha något garage kok, hellre något märke från något UG. Någon som vet någon tillverkare som producerar schyssta grejor? Helst någon erfaren och helst inköpt den närmsta tiden vore guld och få feedback från.

Tack på förhand.
Mvh

Balkan pharmacys 10ml vialer och det är ingen uglab
Citera
2021-09-02, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanmycket
Balkan Pharmacy är garanterat ett sjukt bra märke, säger det återigen., Top 3 garanterat

Vi snackar om olja, som inte är så surt, då det inte ens brinner där man sticker.
Mild sort av olja.
Jag tror det går ta dubbeldos i en spruta, förvara det mörkt och svalt sen, max 4-5dagar
Bara man byter nål såklart. Det är det livsviktiga.

Vi pratar inte om Syror nu, bensin, eller frätande saker.
Jag smakade på en droppe TESTO E olja , det var hur lent som helst.
Det svider inte ens vid stick.

Nog håller det 4-5dagar om det förvaras mörkt och svalt, samt att det är äkta medicinska utrustning
man använder.

Man måste täta sprutan och kanske skaka om den en gång varje 24h tills stick två kan jag tänka mig
är bra göra.

Nu är det gissningar ändå bara.

Får du källa, länka den gärna. Min bekant skulle bli glad om det gick göra så.
Då det han vill ha finns endast i ampull, och han vill endast ha halva dosen av ampullen var tredje-fjärde dag.

Frågan är om det går göra det safe 2 stick med samma spruta, Bara behöva byta nålen med 4 dagars mellanrum ?

Fast då kan man inte kolla om man stuckit i åder tyvärr, vilken kan suga lite.

Annars är frågan om det går tömma par ampuller i en tom helt ny Vial ?

Förlåt om det blev endel offtopic

Du är livsfarlig både för dig sj och andra. Kan du berätta mig vrf smakar du testo enan olja? Att du undrar också om man kan tömma ett par ampuller i en vial säger vilken jubelidiot du är. Är du sugen att kirurgen amputerar din arsle?
Citera
2023-12-11, 18:20
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Vilket märke från vilken shop är det som gäller nu förtiden om man vill ha det bästa?
Citera
2023-12-22, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Du är livsfarlig både för dig sj och andra. Kan du berätta mig vrf smakar du testo enan olja? Att du undrar också om man kan tömma ett par ampuller i en vial säger vilken jubelidiot du är. Är du sugen att kirurgen amputerar din arsle?

Har till och från sen 2012 sugit upp och sparat en pump flera dagar. Tex om man vill ha 1.5 ml från en ampull knäck 3st, då ligger en pump laddad. Alltid ny nål .
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in