Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-08-22, 14:25
Medlem
Hejsan!

Jag brukar använda mig av Hilma biocare testo C 10ml vialer. Då jag hört att Hilma eventuellt ska läggas ner så behöver jag ett nytt märke. Det är extremt viktigt att det är multi vialer då jag micro dosar varannan dag. Jag har kikat runt lite och sett några märken från olika sidor men jag vill helst inte ha något garage kok, hellre något märke från något UG. Någon som vet någon tillverkare som producerar schyssta grejor? Helst någon erfaren och helst inköpt den närmsta tiden vore guld och få feedback från.

Tack på förhand.
Mvh
Citera
2021-08-29, 21:31
Medlem
Ingen som nyligen legat på eller ligger på något märke med 10ml multivial testo som kan rekommenderas? Behöver inom snar framtid fylla på och vill helst inte köpa grisen i säcken 😂😂 Tack på förhand!
Mvh
Citera
2021-08-30, 08:11
Medlem
SpOeNdis avatar
Of topic, men du vet att Hilma är ett UG märke va? Finns lab analyser på nån gammal batch där man funnit bakterier 😜

On topic:

Finns ju hur mycket som helst, både ug som hg. Galenika, bp osv..
Citera
2021-08-30, 09:54
Medlem
kanmyckets avatar
inte för att vara sån

Men skriv vilket testo det gäller, E , C eller mix , bla bla

Jag är endast intresserad och kan lite om E,
så den här tråden var helt värdelös gå in på

Det finns inget märke som gör ALLA sorterna bäst, ska man ha bästa E då finns två olika
Ska man ha bästa C läste jag förut om , och det var helt annat märke än den bästa E.
Minns inte vilket det var nu.

Hoppas mod ändrar rubrik till sorten exakt ts söker
Ni andra får göra trådar med exakt sort i framtiden tycker jag.

Det här var trist , finns så jävla många olika testo sorter i vial ju.
Det ska stå i topic vilken sort man är ute efter såklart !
Citera
2021-08-30, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Of topic, men du vet att Hilma är ett UG märke va? Finns lab analyser på nån gammal batch där man funnit bakterier 😜

On topic:

Finns ju hur mycket som helst, både ug som hg. Galenika, bp osv..

Klart jag vet det, jag har inget emot UG.
Japp det stämmer med bakterien.
Finns garanterat massa annat skit i alla olika märken som inte kommit fram 😂😂
Lite skit rensar magen eller hur 😊

Jag är medveten om att det finns en hel del men jag har inte testat alla och frågar därför efter folk som har testat och kan dela med sig av erfarenhet.
Citera
2021-08-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanmycket
inte för att vara sån

Men skriv vilket testo det gäller, E , C eller mix , bla bla

Jag är endast intresserad och kan lite om E,
så den här tråden var helt värdelös gå in på

Det finns inget märke som gör ALLA sorterna bäst, ska man ha bästa E då finns två olika
Ska man ha bästa C läste jag förut om , och det var helt annat märke än den bästa E.
Minns inte vilket det var nu.

Hoppas mod ändrar rubrik till sorten exakt ts söker
Ni andra får göra trådar med exakt sort i framtiden tycker jag.

Det här var trist , finns så jävla många olika testo sorter i vial ju.
Det ska stå i topic vilken sort man är ute efter såklart !

Absolut!
Du har helt rätt, testo C eller E letar jag efter. Klart denna tråd var värdelös för dig, du besitter varken kunskapen eller erfarenheten jag frågar efter, så skapa en egen roligare tråd. Och nej, finns inte så många olika återförsäljare som har 10ml multivial. Det brukar vara försäljarens egna märke som dom säljer på multivial och det är jag inte intresserad av, så av 6 olika försäljare så kanske jag har hittat 3 märken med 10ml vial.
Citera
2021-08-30, 15:28
Medlem
SpOeNdis avatar
Vart har du hört hilma ska lägga btw? För jag hittar inget angående ditt påstående att dom ska lägga ner..

Sen bra märken som har 10ml flaskor enligt mig som är aktiva nu, balkan pharmaceuticals, phenom pharma, kaptenen,
Citera
2021-08-30, 15:46
Medlem
Hulk labs olja är det bra tryck i
Citera
2021-08-30, 16:43
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Vart har du hört hilma ska lägga btw? För jag hittar inget angående ditt påstående att dom ska lägga ner..

Sen bra märken som har 10ml flaskor enligt mig som är aktiva nu, balkan pharmaceuticals, phenom pharma, kaptenen,

En välkänd säljare på HB skrev för ett par veckor sedan följande:
"De har problem i organisationen och har stoppat alla leveranser så vi kommer tyvärr inte få in mer där. Förhoppningsvis så kan de komma på banan igen men det är osäkert så vi kommer börja fasa ut deras produkter ur sortimentet."
Kanske off-topic, men kan förmodligen ha och göra med polisens insatser och lyckade försök att bryta sig in i kriminellas kommunikationsnätverk (t.ex sky och encro). Det är trots allt ett UG-labb.

Dock har ett nytt märke poppat upp från samma säljare som heter "Deus Medical", sägs vara systerbolag till Hilma. Funderar på att prova Deus till min nästa testo-blast om en vecka eller två.
Citera
2021-08-30, 17:46
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
En välkänd säljare på HB skrev för ett par veckor sedan följande:
"De har problem i organisationen och har stoppat alla leveranser så vi kommer tyvärr inte få in mer där. Förhoppningsvis så kan de komma på banan igen men det är osäkert så vi kommer börja fasa ut deras produkter ur sortimentet."
Kanske off-topic, men kan förmodligen ha och göra med polisens insatser och lyckade försök att bryta sig in i kriminellas kommunikationsnätverk (t.ex sky och encro). Det är trots allt ett UG-labb.

Dock har ett nytt märke poppat upp från samma säljare som heter "Deus Medical", sägs vara systerbolag till Hilma. Funderar på att prova Deus till min nästa testo-blast om en vecka eller två.

Läste det med precis, va tvungen å kolla upp det och enligt ett annat forum är det bara rykten..
Dom ska tydligen ha ett mindre lager nu så många leveranser får vänta en längre tid nu, ingenting har stoppats.
Detta läste jag på ett forum utanför EU, så tror knappast polisens insatser här i EU spelar stor roll i Ryssland
Citera
2021-08-30, 18:18
Medlem
kanmyckets avatar
Det enda jag kört själv inom just TESTO och några bekanta är

TESTO E , märke Balkan Pharmacy

Den är bäst, den går verifiera även med fabriken. Om den är äkta

BP inrikes är seriösa, snabba och de säljer äkta 100% varor
De har hela BP sortimentet. En jävla massa olika produkter inom AAS.

Enda Problemet är att det tar slut ofta, då det är typ populärast.

BP Det är stor känd fabrik som gör dessa.
Och analysen senaste visade att deras TESTO E 250mg ifrån de hade 252mg.

Detta är inga billiga lab , eller kina grejjer.
Det är seriöst märke, proffsens favorit. Seriös Stor Fabrik som gör de.
Deras andra produkter är jävligt bra med har jag läst.

Offtopic
Vet själv med bekanta att deras D-bol är brutal.
Även denna är proffsens favorit.
Sjuk styrke ökning , Massiv ökning i styrka inom 5dygn bara

Räkna med 100-200kr mer jämfört med andra märken. Men ni får rena värsting produkter som går
verifiera med tillverkaren om ni köpt äkta via seriös inrikes shop.
Helt klart värt de få hundralapparna.

Eftersom Man får garanterat bra resultat , och slipper oftast biverkningar när det är äkta rena proffs
grejjer.
Man har ju läst om folk som fått skitgrejjer med dålig effekt av små lab, källar och kina grejjer.
Hur kul är det ? spendera flera veckor och många hundra och få skit effekt?
Eller åka på värsta biverkningar, och få varor blandade även med andra varor i. Konstiga källar mixar.
Nej tack !
Köp det bästa som går verifiera. Det är mitt råd !
Bättre lägga 100-200kr extra och sen vara säker och trygg på bra resultat !

Alpha Pharma eller
Balkan Pharmacy

Dom två är bäst har jag hört och läst många många gånger på flera olika bodybuilder sidor samt av bekanta som kurar och deras bekanta
Senast redigerad av kanmycket 2021-08-30 kl. 18:24.
Citera
2021-08-30, 19:58
Medlem
tram123s avatar

håller med om att alpha pharma är bland det bästa märket men dom har inte testo i 10 ml vialer utan i ampuller.
Annars är Osaka minst lika bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in