Citat:
Ursprungligen postat av
Jokern.ger.er.allt
Idag så känner jag att inget saknas. Jag har inget "hål" i bröstet och jag vill egentligen inte ha något annat direkt. Vill bara köra mitt och gå min väg, skita I alla och jag pallar inte börja bry mig om någon så jag börjar må dåligt.
Så e de värt att träffa brudar om man inte saknar något? Är det värt att sabba det?
Visst kärlek kan innebära att livet blir riktigt nice men alla vet att brudar idag gör slut efter 3 månader då de kan få alla och e bortskämda.
Så e de ens värt att träffa brudar över huvud taget om man kan o e inkörd och klar för att träffa brudar?
Fetmarkerade är helt rätt.
Jag skulle säga att det beror på var du är i livet och karriären.
Skulle en heartbreak förstöra din karriär?
Vet själv hur relationer med tjejer påverkat mig som ung, det förstörde mig när en tjej jag träffade låg med en vän, så just nu prioriterar jag mig själv och min karriär. Det har lönat sig.
Kär, känslor och relation kan vara trevligt, men hur blir reaktionen och hon är otrogen och ni bryter?
Att gå vidare kan vara svårt och vill du nå toppen idag så måste du vara fokuserad.
Tjejer kommer på köpet.
Nej, det är inte värt att träffa brudar om du inte saknar något.
Glöm inte att kvinnor älskar drama, de livnär sig på det.
Blir det inte drama i er relation, vilket kommer uppta massa energi och tid, så kommer hon bli uttråkad.