• 1
  • 2
2021-08-20, 19:49
Bannlyst
Idag så känner jag att inget saknas. Jag har inget "hål" i bröstet och jag vill egentligen inte ha något annat direkt. Vill bara köra mitt och gå min väg, skita I alla och jag pallar inte börja bry mig om någon så jag börjar må dåligt.

Så e de värt att träffa brudar om man inte saknar något? Är det värt att sabba det?

Visst kärlek kan innebära att livet blir riktigt nice men alla vet att brudar idag gör slut efter 3 månader då de kan få alla och e bortskämda.

Så e de ens värt att träffa brudar över huvud taget om man kan o e inkörd och klar för att träffa brudar?
Citera
2021-08-20, 19:53
Medlem
Mobscenes avatar
Baserat på dina trådar så borde du ge homosexualitet en chans. Det är inget fel med det, man ska vara den man är.
Citera
2021-08-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Idag så känner jag att inget saknas. Jag har inget "hål" i bröstet och jag vill egentligen inte ha något annat direkt. Vill bara köra mitt och gå min väg, skita I alla och jag pallar inte börja bry mig om någon så jag börjar må dåligt.

Så e de värt att träffa brudar om man inte saknar något? Är det värt att sabba det?

Visst kärlek kan innebära att livet blir riktigt nice men alla vet att brudar idag gör slut efter 3 månader då de kan få alla och e bortskämda.

Så e de ens värt att träffa brudar över huvud taget om man kan o e inkörd och klar för att träffa brudar?
Har du hört talas om knulla?
Citera
2021-08-20, 19:57
Medlem
Citat:

Fetmarkerade är helt rätt.

Jag skulle säga att det beror på var du är i livet och karriären.

Skulle en heartbreak förstöra din karriär?

Vet själv hur relationer med tjejer påverkat mig som ung, det förstörde mig när en tjej jag träffade låg med en vän, så just nu prioriterar jag mig själv och min karriär. Det har lönat sig.

Kär, känslor och relation kan vara trevligt, men hur blir reaktionen och hon är otrogen och ni bryter?
Att gå vidare kan vara svårt och vill du nå toppen idag så måste du vara fokuserad.

Tjejer kommer på köpet.

Nej, det är inte värt att träffa brudar om du inte saknar något.
Glöm inte att kvinnor älskar drama, de livnär sig på det.
Blir det inte drama i er relation, vilket kommer uppta massa energi och tid, så kommer hon bli uttråkad.
Citera
2021-08-20, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65

Jo jag vet men pallar INTE bli kär i någon o sabba det jag har nu.

Ska man max träffa någon 3 gånger eller? Då hinner man väll inte bli kär om det är "kärleks-potential" på bruttan man träffar?
Citera
2021-08-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65

Knull kommer också med en massa drama.

Använd en tjej för att knulla så kommer hon vilja ha mer.

Lever man livet och jobbar som bartender ser jag inget problem med att bara knulla runt och festa.

Men är ambitionen mer.
Jobbar man kanske på ett bra företag med möjlighet till avancemang så måste man ge upp något.
Man måste ge upp något som andra inte gör för att ta sig till en nivå de inte är på.
Citera
2021-08-20, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Fetmarkerade är helt rätt.

Jag skulle säga att det beror på var du är i livet och karriären.

Skulle en heartbreak förstöra din karriär?

Vet själv hur relationer med tjejer påverkat mig som ung, det förstörde mig när en tjej jag träffade låg med en vän, så just nu prioriterar jag mig själv och min karriär. Det har lönat sig.

Kär, känslor och relation kan vara trevligt, men hur blir reaktionen och hon är otrogen och ni bryter?
Att gå vidare kan vara svårt och vill du nå toppen idag så måste du vara fokuserad.

Tjejer kommer på köpet.

Nej, det är inte värt att träffa brudar om du inte saknar något.
Glöm inte att kvinnor älskar drama, de livnär sig på det.
Blir det inte drama i er relation, vilket kommer uppta massa energi och tid, så kommer hon bli uttråkad.

Väldigt sant det du skriver.

Jag kör nog mitt "race", märker jag att jag börjar gilla henne och hon har för "bortskämda" värderingar så drar jag direkt...
Citera
2021-08-20, 20:04
Nej! Det är INTE värt det. Om du har det bra nu så ge dig inte in i något. Isåfall ska du ha ett bestämt syfte, och kräva det. Vik inte. Ändra dig inte. Jucka ett surnat fitthål är inte värt mycket och är inte gratis.

Aldrig att låta sig köras med, och kära ner sig. Inte under de omständigheter som råder i Sverige idag. Annorstädes är det omvänt måhända.
Om du kan träffa någon ny och bättre nästan omgående när det tar slut så är är det annorlunda, då kan du köra på.
Citera
2021-08-20, 20:05
Medlem
Citat:
Väldigt sant det du skriver.

Jag kör nog mitt "race", märker jag att jag börjar gilla henne och hon har för "bortskämda" värderingar så drar jag direkt...

Jag vill att tittar på ett klipp om du har tid.
Det är ett bra klipp.

Det handlar om fokus och om det du har tagit upp i tråden.
Att man måste ge upp relationer för att ta sig dit man vill.

Klippet:
https://www.youtube.com/watch?v=z3_mV5bOksc

Titta på det.
Gör dina bedömingar själv.

Partners kommer och går.
Vissa har lätt att släppa de, andra inte.

Men kom ihåg att alla kommer ALLTID dras till framgångsrikhet.
Är du ambitiös löser sig det mesta.
Ambitiös blir man tyvärr inte av att lägga en massa tid på relationer.
Senast redigerad av kajusi 2021-08-20 kl. 20:08.
Citera
2021-08-20, 20:10
Bannlyst
klart det är värt att träffa fina kvinnor , om man inte är bög

och kvinnligt sällskap är mer än att bara knulla liksom

du får fundera på detta lite TS
Citera
2021-08-20, 20:23
Medlem
Knulla. Vad är problemet? Blir du kär blir du kär.
Citera
2021-08-20, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Sluta bete dig som en kärring.
Har du ingen Y-kromosom eller?

Men de e bra, nu försöker du iallafall!

Jorå jag har gått om testosteron
Citera
  • 1
  • 2