• 1
  • 2
2021-08-20, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
klart det är värt att träffa fina kvinnor , om man inte är bög

och kvinnligt sällskap är mer än att bara knulla liksom

du får fundera på detta lite TS

Jaa, jag får fundera lite på det.
Citera
2021-08-20, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Jaa, jag får fundera lite på det.

släpp tanken på att bara knulla , se kvinnan på ett djupare plan , försök att ha lite acceptans , vi är liksom olika allihop , låt kärlek växa , under tid , njut av vänskap och närhet

knulla kommer du få ändå , då och då , tro mej !
Citera
2021-08-20, 20:42
Medlem
IcyHearts avatar
Om det är värt det bestämmer du väl själv.

Men vad är väl egentligen det värsta som kan hända?

Folk hoppar fallskärm för att det är en härlig känsla. Men man kan dö. Folk blir kära för att det är en härlig känsla. Det kan man inte dö av, liksom. Men visst man kan bli ledsen om det tar slut.

Att vara kär är ju underbart. Man missar nog en väldigt fin aspekt av livet om man flyr undan ifrån den möjligheten.

Sen finns det ju perioder i livet när man kanske måste eller vill fokusera på annat förstås.
Citera
2021-08-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Idag så känner jag att inget saknas. Jag har inget "hål" i bröstet och jag vill egentligen inte ha något annat direkt. Vill bara köra mitt och gå min väg, skita I alla och jag pallar inte börja bry mig om någon så jag börjar må dåligt.

Så e de värt att träffa brudar om man inte saknar något? Är det värt att sabba det?

Visst kärlek kan innebära att livet blir riktigt nice men alla vet att brudar idag gör slut efter 3 månader då de kan få alla och e bortskämda.

Så e de ens värt att träffa brudar över huvud taget om man kan o e inkörd och klar för att träffa brudar?

Inte värt det för dig med den kvinnosynen. Du får vad du tror du får.
Citera
2021-08-21, 00:37
Moderator
pbos avatar
Relationsakuten --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto