Att sitta med kostym på en tinderbild är nog ingen bra idé. Det ger ett desperat intryck och det känner tjejer av. Det är svårt att förklara, men de killar som är ensamma som aldrig träffar någon är förmodligen killar som försöker för mycket, så att det istället blir pinsamt. Killar som inte förstår sociala koder, killar som försöker spela macho och ta fram plånkan och bjuda, killar som är verbalt klumpiga osv. Det spelar inge roll hur mycket du gymmar eller hur mycket du övar för det kommer alltid finnas en aura runt dig om desperation och failure, för dessa killar försöker ofta anama en egen stil där de känner sig bekväma vilket sällan funkar. Oftast handlar det om ”hårdrockskillar” som köper en skjorta för att försöka se snygg ut för tjejer men köper den i 2 nummer för stor för att killen har noll koll på passform eller sociala koder, till detta har han jeansskjorts och en gammal dassig plånboksskedja som hänger på sidan av byxorna. Dessutom behåller han det långa håret och skägget på hakan vilket bara får det att se tafatt ut.
Ett tips är väl att helt kopiera en framgångsrik persons kläder och stil rakt av istället för att ”försöka slå index” själv. Har du dålig skäggväxt raka av skiten, klipp dig, tjejer gillar inte långt fett hår, köp fräscha skor och kläder, lägg pengar på kvalité. Du behöver inte ha en jättevältränad kropp så länge du inte är svinfet eller jätteskinny. Sträva efter en normal kropp, det duger, vill du lägga på lite extra muskler för du GILLAR att träna, go for it, men det kommer inte att få tjejer att flockas kring dig vilket många killar verkar tro?? Okej så kläder, utseende och kroppsform är kanske 30% av vad tjejer går på. Har du prickat i dessa har du i alla fall lite bättre odds än innan.
Mycket mer handlar om personlighet. Men för att tjejer ens ska ge dig en chans bland alla korvar behöver du i alla fall se någorlunda normal ut. När jag hade tinder hade jag tjejer som stod i kö för att få träffa mig för de tyckte jag stack ut i personlighet då jag hade rolig humor, och humor är det viktigaste. Så jävla svårt är det inte att träffa brudar från tinder, var bara rolig och lite rå så löser det sig. Har några polare som heller aldrig lyckas på tinder och jag misstänker att de är för snälla bara
Håller med ts om krogen. Jag är fan lång och rätt snygg enligt många tjejer men inte fan har jag knappt någonsin lyckats på krogen med tjejer för jag knappt aldrig tagit initiativ. Inte ens på dom lökigaste, svettigaste och grisigaste nattklubbarna har jag lyckats för jag INTE tagit något initiativ. Tjejer går oftast inte fram till killar det är en sak som är rätt sann. Kanske är en tröst till er fula korta killar som är bittra.