Citat:
Ursprungligen postat av
Wallahabibii
Blir nog inga ungar då hon redan gått igenom klimakteriet, men jag har alltid gillat äldre kvinnor. Känner en del som träffat livspartner via jobb, förstår varför ordspråket existerar då allt kan bli rörigt om interpersonella relationer kommer i vägen för arbetet. Det var villkorslöst sex, betyder ingenting och hon är gammal nog att förstå det (hoppas jag).
Har också en kuk så förstår precis vad du pratar om.. Det funkar utmärkt att stoppa in den i de flesta hålen.
Snygg och sexig är inte samma sak. Man måste inte vara snygg för att vara sexig och det spelar ingen roll hur ung eller gammal någon.. Har man kuk så är det normalt att gilla i princip alla åldrar över 18.
Men kom igen det existerar i princip inga snygga 51 åringar om hon inte heter Jennifer Lopez då. Annars nä, snygg ish på kan höjd och det vet du själv om.
Visst gött de va gött å knulla pensionärafitta, men en snygg tight 25 års fitta år ännu goare. Det bästa med dom damerna med är ju att det finns potential till nånting mer än just något obetydligt skit sex.
Runken är fan så mycket bättre än något obetydligt ons, då får de vara 9 eller 10 poängere som inte är psycho om det ska vara värt.
Inte nog med det, hon är din chef också..
Har du tur så ångrar hon sig och vill låtsas som det aldrig hänt och slutar prata med dig om hon absolut inte måste.
En kollega är egentligen nej, det ligger lite gränsfall så det kan funka 👌 men din chef?
Gilla hon det kommer hon vilja ha mer, du är hennes bitch from now on.
Obetydligt sex? Fan snackar du om, du är gammal nog att du borde veta att sex aldrig är obetydligt för kvinnor.. Obetydligt sex gäller bara män.
Några fåra undantag men du är en jävla dåre om du inte antar annat än att hon har känslor och sen läser hennes signaler utifrån det perspektivet. Om du inte förstår du inte att hon har känslor för dig så kan det sluta illa för dig om du har otur.
Vad tror du händer när hon märker att du är intresserad i andra egentligen?? Obetydligr? Sällan alltså. Hon har redan makt över dig, relation är ofrånkomlig, den börja dagen hon blev din chef. Därav fanns redan känslor.
Ni har uppenbarligen spanat in varandra innan..
Koppla nu för fan...
Leta upp en fruga istället som kan göra ditt liv lyckligt istället för att lägga krokben för dig själv broder.
Lovar dig, destruktiva relationer leder till destruktiva vägar som leder, destruktiva beslut som leder till ännu mer destruktiva relationer och du har mao skapat en ond spiral för dig själv.
Bra hälsosamma relationer leder dock till hälsosamma vägar som leder till hälsosamma kloka beslut som leder till ännu mer hälsosamma relationer som leder till ännu mer bra vägar etc etc etc...
Fråga dig shölv vad du vill i livet?
Knulla obetydligt runt med pensionärer eller leva lyckligt omgiven av människor som betyder något och som ger dig mening i livet??
Låter en egen familj som du älskar och älskar dig som något du önskar mest?
Ah det är klart som fan att det är drömmen...
Så varför i helvete spenderar du kvällen med en jävla kärring för?
Fattar du inte det att om du vill ha en snygg fruga som du kan tänka stadga dig med så måste du rent fysiskt ta kontakt med henne om och det är henne du ska gå hem med och knulla skiten av...
Fattar att snygga brudar skrämmer dig.
Du nöjer dig med det du får även om det är andra hands sorteringem.. Du är redo att göra komprimisser... Du få doppa, men inte dom du egentligen vill doppa. Och ursäktar dig själv med meningar som typ ingen är perfekt, vi är inte i samma liga jag är inte snygg nog, jag får vara glad med det jag får.. Nått i den stilen iallafall. Överlag är du missnöjd över ditt sexliv och som tonåring hoppades du på något bättre. Nu ser du det som overklig fantasi typ. Dittt sex liv kan ha börjat sent eller tidigt men du har förmodligen gått väldigt långa perioder utan sex och det är de senaste åren du börjar ha sex mer frekvent...
Det är så jävla uppenbart.
Helt ärligt så fanns det ingenting i ditt inlägg som lätt bra... Mer åt de sorgliga hållet tbh.
Men du pratar om det som värsta grejen och det påminner lite om högstadiet nästan. "Jag har knullat mer 15 brudar nu" Medans polarna beundrar och säger nått i stil jävla kung e du.. Håller du räkningen också?
Är det 25 stycken nu eller mer tom?
Jag som trodde typ alla slutade räkna nånstans under gymnasietiden...
Minns inte ens när jag sluta räkna eller vilket antal det var när jag sluta..
Har bara ett hmm om hur många det kanske kam röra sig om..
Mer än 100? Ja 100%
150?? Jaa lätt
200? Mmm det är nog mer
300? Hmm, osäker. Tror inte det...
Det är nog närmare 200 än 300 iallafall.
Jag har helt enkelt ingen aning.. Det är för många att hålla koll på.
Har knullat av mig iallafall.
Vill jag knulla så kan jag fixa en idag om det är så.. Men varför skulle jag ha något å göra med en slampa för??
Egentligen pratar jag aldrig om sånt här.
För man skryter inte om sånt för det är bara omoget...
Jag är dessutom en person som inte har något att skryta om direkt. Sticker knappast ut.. I vår ålder har dom flesta knullat runt.
Har många kompisar som är bra mycket duktigare än mig..
Rätt medioker egentligen..
20 åringar hör nog wow. 30+? Nej vafan nej. Vi peakar dessutom..
51 årig kärring 😅 kom igen nu för tusan och sluta ursäkta dig själv...
Fan är du där och rör för.. Jävla dåre.
Runka om du är så jävla kåt istället.