2021-08-20, 03:32
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahabibii
Även kärringar behöver kärlek. Fördelaktigt inför nästa löneförhandling.

Finns ett ordspråk som lyder "skit aldrig där du äter"
Citera
2021-08-20, 03:42
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTM_
Finns ett ordspråk som lyder "skit aldrig där du äter"

Jag har aldrig gillat det ordspråket. Den dagen den sorgen.
Citera
2021-08-20, 04:09
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Jag har aldrig gillat det ordspråket. Den dagen den sorgen.

Finns mycket man inte gillar här i livet.
Det finns ju en anledning att ordspråk uppstår.
Men visst, "ingen situation är inte en annan lik" heller för den delen...
- där fick jag till de 🔥🔥 lol
Vem vet ni kanske blir köra och skaffar hus Volvo unga...... Hund menar jag, hus Volvo och hund bön gång i framtiden..
Går ju att adoptera om man vill med. Hund alltså
Citera
2021-08-20, 05:55
Medlem
Har gått fram till ~30 tjejer på stan, brukar gå bra. En del blir glada, en del går bara rakt förbi.
Inga nummer än dom tjejer jag varit intresserad av har inte varit singlar. Jag måste ha någon diagnos känner knappt någon orolighet eller stress alls när jag går fram, lite dom första 2 gångerna..

Ts eller någon annan som har rekommendationer hur man kan bli bättre? eller analysera sig själv?
Är ~30, märker att unga kvinnor 15 - 25 är mer på och sugna än 30+, antar att jag inte utstrålar, mes / förhållande material.
Annars fy fan vad roligt det är, bryta mot normer, gå emot kulturen, hitta roliga konversationer människor, osv

https://www.youtube.com/watch?v=X9xjSMEtShs
Senast redigerad av Langkille 2021-08-20 kl. 05:59.
Citera
2021-08-20, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Typiskt flashbacksvar på ett inlägg som faktiskt försöker förklara lite hur läget är.
Typiskt vek betacuck kommentar på flashback.
Citera
2021-08-20, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
"Även om du är en lång utbildad bra kille kan det idag krävas att du gör en enorm ansträngning för att träffa någon."

Det där borde folk av tidigare generationer läsa några gånger. De fattar inte vilken tid och vilka resurser som måste läggas ned för att träffa en attraktiv tjej idag
Varför inte ta hem en riktig kvinna med sunda värderingar utan massa jävla fåniga krav från öst.
Den Svenska kvinnan har endast sin fitta resten är skräp.
Citera
2021-08-20, 06:04
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
Finns mycket man inte gillar här i livet.
Det finns ju en anledning att ordspråk uppstår.
Men visst, "ingen situation är inte en annan lik" heller för den delen...
- där fick jag till de 🔥🔥 lol
Vem vet ni kanske blir köra och skaffar hus Volvo unga...... Hund menar jag, hus Volvo och hund bön gång i framtiden..
Går ju att adoptera om man vill med. Hund alltså

Blir nog inga ungar då hon redan gått igenom klimakteriet, men jag har alltid gillat äldre kvinnor. Känner en del som träffat livspartner via jobb, förstår varför ordspråket existerar då allt kan bli rörigt om interpersonella relationer kommer i vägen för arbetet. Det var villkorslöst sex, betyder ingenting och hon är gammal nog att förstå det (hoppas jag).
Citera
2021-08-20, 06:59
Medlem
Vill man bara ha några kvinnor att snacka/chatta med så är det bättre att köra på en utländsk datingsida. Testade det själv ett tag och från att ha fått ca 5 matchningar på Tinder varav någon enstaka chatt fick jag plötsligt ungefär det 100-dubbla fan utan överdrift! Några riktigt snygga också som man aldrig någonsin hade fått ens en matchning med hemma. Personligen tycker jag det var ganska najs faktiskt, allt handlar inte om att få ligga i min värld. Om man däremot faktiskt vill träffa någon av dem IRL kommer det kosta pengar såklart, men å andra sidan får man en resa på köpet.
Senast redigerad av next-chapter 2021-08-20 kl. 07:02.
Citera
2021-08-20, 09:47
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Blir nog inga ungar då hon redan gått igenom klimakteriet, men jag har alltid gillat äldre kvinnor. Känner en del som träffat livspartner via jobb, förstår varför ordspråket existerar då allt kan bli rörigt om interpersonella relationer kommer i vägen för arbetet. Det var villkorslöst sex, betyder ingenting och hon är gammal nog att förstå det (hoppas jag).

Har också en kuk så förstår precis vad du pratar om.. Det funkar utmärkt att stoppa in den i de flesta hålen.
Snygg och sexig är inte samma sak. Man måste inte vara snygg för att vara sexig och det spelar ingen roll hur ung eller gammal någon.. Har man kuk så är det normalt att gilla i princip alla åldrar över 18.
Men kom igen det existerar i princip inga snygga 51 åringar om hon inte heter Jennifer Lopez då. Annars nä, snygg ish på kan höjd och det vet du själv om.
Visst gött de va gött å knulla pensionärafitta, men en snygg tight 25 års fitta år ännu goare. Det bästa med dom damerna med är ju att det finns potential till nånting mer än just något obetydligt skit sex.
Runken är fan så mycket bättre än något obetydligt ons, då får de vara 9 eller 10 poängere som inte är psycho om det ska vara värt.
Inte nog med det, hon är din chef också..
Har du tur så ångrar hon sig och vill låtsas som det aldrig hänt och slutar prata med dig om hon absolut inte måste.
En kollega är egentligen nej, det ligger lite gränsfall så det kan funka 👌 men din chef?
Gilla hon det kommer hon vilja ha mer, du är hennes bitch from now on.
Obetydligt sex? Fan snackar du om, du är gammal nog att du borde veta att sex aldrig är obetydligt för kvinnor.. Obetydligt sex gäller bara män.
Några fåra undantag men du är en jävla dåre om du inte antar annat än att hon har känslor och sen läser hennes signaler utifrån det perspektivet. Om du inte förstår du inte att hon har känslor för dig så kan det sluta illa för dig om du har otur.
Vad tror du händer när hon märker att du är intresserad i andra egentligen?? Obetydligr? Sällan alltså. Hon har redan makt över dig, relation är ofrånkomlig, den börja dagen hon blev din chef. Därav fanns redan känslor.
Ni har uppenbarligen spanat in varandra innan..
Koppla nu för fan...

Leta upp en fruga istället som kan göra ditt liv lyckligt istället för att lägga krokben för dig själv broder.

Lovar dig, destruktiva relationer leder till destruktiva vägar som leder, destruktiva beslut som leder till ännu mer destruktiva relationer och du har mao skapat en ond spiral för dig själv.
Bra hälsosamma relationer leder dock till hälsosamma vägar som leder till hälsosamma kloka beslut som leder till ännu mer hälsosamma relationer som leder till ännu mer bra vägar etc etc etc...
Fråga dig shölv vad du vill i livet?
Knulla obetydligt runt med pensionärer eller leva lyckligt omgiven av människor som betyder något och som ger dig mening i livet??
Låter en egen familj som du älskar och älskar dig som något du önskar mest?
Ah det är klart som fan att det är drömmen...
Så varför i helvete spenderar du kvällen med en jävla kärring för?
Fattar du inte det att om du vill ha en snygg fruga som du kan tänka stadga dig med så måste du rent fysiskt ta kontakt med henne om och det är henne du ska gå hem med och knulla skiten av...
Fattar att snygga brudar skrämmer dig.
Du nöjer dig med det du får även om det är andra hands sorteringem.. Du är redo att göra komprimisser... Du få doppa, men inte dom du egentligen vill doppa. Och ursäktar dig själv med meningar som typ ingen är perfekt, vi är inte i samma liga jag är inte snygg nog, jag får vara glad med det jag får.. Nått i den stilen iallafall. Överlag är du missnöjd över ditt sexliv och som tonåring hoppades du på något bättre. Nu ser du det som overklig fantasi typ. Dittt sex liv kan ha börjat sent eller tidigt men du har förmodligen gått väldigt långa perioder utan sex och det är de senaste åren du börjar ha sex mer frekvent...
Det är så jävla uppenbart.
Helt ärligt så fanns det ingenting i ditt inlägg som lätt bra... Mer åt de sorgliga hållet tbh.
Men du pratar om det som värsta grejen och det påminner lite om högstadiet nästan. "Jag har knullat mer 15 brudar nu" Medans polarna beundrar och säger nått i stil jävla kung e du.. Håller du räkningen också?
Är det 25 stycken nu eller mer tom?
Jag som trodde typ alla slutade räkna nånstans under gymnasietiden...
Minns inte ens när jag sluta räkna eller vilket antal det var när jag sluta..
Har bara ett hmm om hur många det kanske kam röra sig om..
Mer än 100? Ja 100%
150?? Jaa lätt
200? Mmm det är nog mer
300? Hmm, osäker. Tror inte det...
Det är nog närmare 200 än 300 iallafall.
Jag har helt enkelt ingen aning.. Det är för många att hålla koll på.
Har knullat av mig iallafall.
Vill jag knulla så kan jag fixa en idag om det är så.. Men varför skulle jag ha något å göra med en slampa för??

Egentligen pratar jag aldrig om sånt här.
För man skryter inte om sånt för det är bara omoget...
Jag är dessutom en person som inte har något att skryta om direkt. Sticker knappast ut.. I vår ålder har dom flesta knullat runt.
Har många kompisar som är bra mycket duktigare än mig..
Rätt medioker egentligen..
20 åringar hör nog wow. 30+? Nej vafan nej. Vi peakar dessutom..
51 årig kärring 😅 kom igen nu för tusan och sluta ursäkta dig själv...
Fan är du där och rör för.. Jävla dåre.
Runka om du är så jävla kåt istället.
Citera
2021-08-20, 09:49
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Vill man bara ha några kvinnor att snacka/chatta med så är det bättre att köra på en utländsk datingsida. Testade det själv ett tag och från att ha fått ca 5 matchningar på Tinder varav någon enstaka chatt fick jag plötsligt ungefär det 100-dubbla fan utan överdrift! Några riktigt snygga också som man aldrig någonsin hade fått ens en matchning med hemma. Personligen tycker jag det var ganska najs faktiskt, allt handlar inte om att få ligga i min värld. Om man däremot faktiskt vill träffa någon av dem IRL kommer det kosta pengar såklart, men å andra sidan får man en resa på köpet.

Ja men räkna bara med att dom är ute efter vad dom kan få ut av dig och inte dig personligen.
Citera
2021-08-20, 10:37
Medlem
Citat:
Känns som svårighetsgraden är väldigt överdriven när man läser alla inlägg här. Pratar ni aldrig med kvinnor?

Var ute på AW för några veckor sedan med kollegor och chef. Efter några öl, lite flört och tafsande åkte jag och chefen iväg till hennes villa och hade sex. Hon är 51 år och riktigt snygg för sin ålder. Hade sex med polarens lillasyrra (19 år) förra månaden, jag är 30 plussare och hon ville bli av med oskulden så hon frågade mig lite diskret. Jag har fler historier som ingen kommer tro på för att forumet är överbefolkat av incels som aldrig får ligga och tror sex är något mystiskt som aldrig händer.

Förstår ni inte att kvinnor är riktigt kåta och vill ligga lika mycket som er?

Sluta vara motbjudande, ta hand om er själva. Ser äckliga män överallt. Överviktiga, tränar aldrig, klipper sig sällan, går runt med samma kläder nästan varje dag, tystlåtna, blyga och helt och hållet socialt missanpassade. Gamers som sitter hemma, gråtrunkar och gnäller över kvinnor och deras "natur" men vägrar kolla sig själva i spegeln.

Jo men det är kvinnor i din närhet du beskriver.
Vilt främmande kvinnor på stan, det fungerar bra att prata med flörta dom och dom är attraherade.
Men av någon anledning är det svårt att "knyta ihop säcken" med dessa

Oftast rinner det ut i sanden på sms sedan osv.
Du kommer inte sätta varannan kvinna du går fram till direkt.

Man får gå fram till extremt många, trots social skills etc

Men sen, när man väl har tur så känns det ju jätteenkelt såklart.
På min FÖRSTA Kväll när jag började med detta igen träffade jag en 33 årig MILF och knullade dagen efter

sen blev det typ, 15 kvällar i rad utan resultat efter det, för att sedan lyckas igen
Citera
2021-08-20, 12:32
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
Har också en kuk så förstår precis vad du pratar om.. Det funkar utmärkt att stoppa in den i de flesta hålen.
Snygg och sexig är inte samma sak. Man måste inte vara snygg för att vara sexig och det spelar ingen roll hur ung eller gammal någon.. Har man kuk så är det normalt att gilla i princip alla åldrar över 18.
Men kom igen det existerar i princip inga snygga 51 åringar om hon inte heter Jennifer Lopez då. Annars nä, snygg ish på kan höjd och det vet du själv om.
Visst gött de va gött å knulla pensionärafitta, men en snygg tight 25 års fitta år ännu goare. Det bästa med dom damerna med är ju att det finns potential till nånting mer än just något obetydligt skit sex.
Runken är fan så mycket bättre än något obetydligt ons, då får de vara 9 eller 10 poängere som inte är psycho om det ska vara värt.
Inte nog med det, hon är din chef också..
Har du tur så ångrar hon sig och vill låtsas som det aldrig hänt och slutar prata med dig om hon absolut inte måste.
En kollega är egentligen nej, det ligger lite gränsfall så det kan funka 👌 men din chef?
Gilla hon det kommer hon vilja ha mer, du är hennes bitch from now on.
Obetydligt sex? Fan snackar du om, du är gammal nog att du borde veta att sex aldrig är obetydligt för kvinnor.. Obetydligt sex gäller bara män.
Några fåra undantag men du är en jävla dåre om du inte antar annat än att hon har känslor och sen läser hennes signaler utifrån det perspektivet. Om du inte förstår du inte att hon har känslor för dig så kan det sluta illa för dig om du har otur.
Vad tror du händer när hon märker att du är intresserad i andra egentligen?? Obetydligr? Sällan alltså. Hon har redan makt över dig, relation är ofrånkomlig, den börja dagen hon blev din chef. Därav fanns redan känslor.
Ni har uppenbarligen spanat in varandra innan..
Koppla nu för fan...

Leta upp en fruga istället som kan göra ditt liv lyckligt istället för att lägga krokben för dig själv broder.

Lovar dig, destruktiva relationer leder till destruktiva vägar som leder, destruktiva beslut som leder till ännu mer destruktiva relationer och du har mao skapat en ond spiral för dig själv.
Bra hälsosamma relationer leder dock till hälsosamma vägar som leder till hälsosamma kloka beslut som leder till ännu mer hälsosamma relationer som leder till ännu mer bra vägar etc etc etc...
Fråga dig shölv vad du vill i livet?
Knulla obetydligt runt med pensionärer eller leva lyckligt omgiven av människor som betyder något och som ger dig mening i livet??
Låter en egen familj som du älskar och älskar dig som något du önskar mest?
Ah det är klart som fan att det är drömmen...
Så varför i helvete spenderar du kvällen med en jävla kärring för?
Fattar du inte det att om du vill ha en snygg fruga som du kan tänka stadga dig med så måste du rent fysiskt ta kontakt med henne om och det är henne du ska gå hem med och knulla skiten av...
Fattar att snygga brudar skrämmer dig.
Du nöjer dig med det du får även om det är andra hands sorteringem.. Du är redo att göra komprimisser... Du få doppa, men inte dom du egentligen vill doppa. Och ursäktar dig själv med meningar som typ ingen är perfekt, vi är inte i samma liga jag är inte snygg nog, jag får vara glad med det jag får.. Nått i den stilen iallafall. Överlag är du missnöjd över ditt sexliv och som tonåring hoppades du på något bättre. Nu ser du det som overklig fantasi typ. Dittt sex liv kan ha börjat sent eller tidigt men du har förmodligen gått väldigt långa perioder utan sex och det är de senaste åren du börjar ha sex mer frekvent...
Det är så jävla uppenbart.
Helt ärligt så fanns det ingenting i ditt inlägg som lätt bra... Mer åt de sorgliga hållet tbh.
Men du pratar om det som värsta grejen och det påminner lite om högstadiet nästan. "Jag har knullat mer 15 brudar nu" Medans polarna beundrar och säger nått i stil jävla kung e du.. Håller du räkningen också?
Är det 25 stycken nu eller mer tom?
Jag som trodde typ alla slutade räkna nånstans under gymnasietiden...
Minns inte ens när jag sluta räkna eller vilket antal det var när jag sluta..
Har bara ett hmm om hur många det kanske kam röra sig om..
Mer än 100? Ja 100%
150?? Jaa lätt
200? Mmm det är nog mer
300? Hmm, osäker. Tror inte det...
Det är nog närmare 200 än 300 iallafall.
Jag har helt enkelt ingen aning.. Det är för många att hålla koll på.
Har knullat av mig iallafall.
Vill jag knulla så kan jag fixa en idag om det är så.. Men varför skulle jag ha något å göra med en slampa för??

Egentligen pratar jag aldrig om sånt här.
För man skryter inte om sånt för det är bara omoget...
Jag är dessutom en person som inte har något att skryta om direkt. Sticker knappast ut.. I vår ålder har dom flesta knullat runt.
Har många kompisar som är bra mycket duktigare än mig..
Rätt medioker egentligen..
20 åringar hör nog wow. 30+? Nej vafan nej. Vi peakar dessutom..
51 årig kärring 😅 kom igen nu för tusan och sluta ursäkta dig själv...
Fan är du där och rör för.. Jävla dåre.
Runka om du är så jävla kåt istället.

Försökte inte skryta på något sätt. Inlägget är lite patetiskt men det var ett försök till exempel på hur sex kan komma från alla möjliga håll. Jag är en mycket svår människa att vara i relation med, är väldigt kritisk och anmärker på detaljnivå så ingen orkar med mig i längden. Kan inte stänga av hjärnan så det är min förbannelse. Det kanske är sorgligt men det enda jag gör är att ligga runt då jag inte fungerar i relationer.

Jag tycker pensionärfittan är snygg, bra BMI och vältränad. Som sagt inte för alla med äldre kvinnor men det är lite av en fetisch för mig. Tänder på slitna kvinnor. På imperfektioner. En 19 åring kan vara objektivt snyggare med perfekt hud och kropp men det är lite för tråkigt i mina ögon. Finns säkert någon psykologisk förklaring till det som jag inte sitter på, och nej jag vill inte sätta på min egen mamma.

Obetydligt, nja. Inte så obetydligt när jag har henne runt mitt lillfinger. Flera kan spela spelet.

Familj och barn lockar inte mig, har aldrig gjort. Låter som en börda jag gärna avstår ifrån. Visst är det skönt att ha någon att komma hem till som bryr sig om en men själva personen blir tråkiga fort även om tanken är fin.
Senast redigerad av Wallahabibii 2021-08-20 kl. 12:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in