• 2
  • 3
2021-08-20, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflykt420
Har funderat på att börja kura faktiskt. Bara lekt med tanken. Är anavar något man kan ta ofta och hur farligt är det? Testosterone gel eller vad menar du?

De gånger jag har kört har jag tagit antingen Testosterone Enchanter eller Sustanon i spruta, och ca 20 mg Anavar om dagen i tablettform ett tag, typ 3 veckor. Finns de som kör betydligt längre och högre doser, men att lyssna på sin egen kropp är väl det bästa, alla är vi olika. Anavar är hursomhelst en ganska mild sterorid och bland de bättre om man vill bli mer rippad, helt klart. På det brukar jag även köra med en Gainer, mycket rawfood (chiafrön/linfrön, pumpakärnor, bovete, valnötter, musli och torkade bär) och mycket vatten. Plus gräs då såklart! Finns en står tråd om Anavar på forumet om du är intresserad.
Citera
2021-08-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Instämmer. Lägg till ketamin
Ketamin ligger på listan nu. Har tänkt prova det förut men man blir ju lite avskräckt när man läser vad det är skapt till från början.
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Subutex är billigt och ger en fin kick av Dopamin om du nu måste ha något att gå på. Helst tycker jag du ska hålla dig till cannabis men du kommer ju göra som du vill vad jag än säger.
Är det subutex som man måste krossa och snorta? Hur är det jämfört med tram och oxy? Jag röker cannabis som standard men vill lyxa till det ibland helt enkelt. Gör att jag inte blir trött på cannabis också när jag varvar med annat.
Citat:
Ursprungligen postat av 1876random
Om du inte kan svaren på dom frågorna är det inte så jävla smart att börja kura.

Lägg ner drogerna innan du torskar dit ordentligt. Det fysiska beroendet är det enkla, det mentala övertaget droger får efter långvarigt bruk är fan ingen lek.

On topic, svamp en gång per år, en joint på helgen, nått pulver vid speciellt tillfällen. Det räcker så om du inte vill misslyckas och orsaka lidande för dig själv och dina nära.
Jag har aldrig lagt någon tid för att titta på detta så klart att jag saknar kunskaper.

Du verkar tro att jag började med detta igår men jag har hållit på i åtta år...

Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Låter riktigt pissigt att du börjar din pundarkarriär med att vara pank, vart tror du att du är om 5 år i fall du får smak på något ? Kommer du sulta av stora blånegrer på plattan för att de skall spotta fram en liten cabbe med dåligt horse ? Manlig hora med ett postlådeanus ?

Ta dig samman och börja knarka som folk, ju roligare det är ju dyrare blir det.
Har hållt på i åtta år som sagt. Dom flesta börjar väl i tonåren och då är man väl pank om man inte har föräldrarna i ryggen som skämmer bort än?

Har du tips för att tjäna pengar då utan att jobba vitt?

Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
De gånger jag har kört har jag tagit antingen Testosterone Enchanter eller Sustanon i spruta, och ca 20 mg Anavar om dagen i tablettform ett tag, typ 3 veckor. Finns de som kör betydligt längre och högre doser, men att lyssna på sin egen kropp är väl det bästa, alla är vi olika. Anavar är hursomhelst en ganska mild sterorid och bland de bättre om man vill bli mer rippad, helt klart. På det brukar jag även köra med en Gainer, mycket rawfood (chiafrön/linfrön, pumpakärnor, bovete, valnötter, musli och torkade bär) och mycket vatten. Plus gräs då såklart! Finns en står tråd om Anavar på forumet om du är intresserad.
Tack för tipsen, ska kolla in detta.
Citera
2021-08-20, 17:23
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflykt420
Ketamin ligger på listan nu. Har tänkt prova det förut men man blir ju lite avskräckt när man läser vad det är skapt till från början.

Är det subutex som man måste krossa och snorta? Hur är det jämfört med tram och oxy? Jag röker cannabis som standard men vill lyxa till det ibland helt enkelt. Gör att jag inte blir trött på cannabis också när jag varvar med annat.

Jag har aldrig lagt någon tid för att titta på detta så klart att jag saknar kunskaper.

Du verkar tro att jag började med detta igår men jag har hållit på i åtta år...

Har hållt på i åtta år som sagt. Dom flesta börjar väl i tonåren och då är man väl pank om man inte har föräldrarna i ryggen som skämmer bort än?

Har du tips för att tjäna pengar då utan att jobba vitt?

Tack för tipsen, ska kolla in detta.

Subutex jämfört med Tram så är Subutex mycket bättre, håller i sig länge och är väldigt dospotent samt billigt. Du kan både krossa och snorta sub och även lägga det under tungan då det är subliungala tabletter. Köper du en 8mg som brukar kosta ~150-250:- så kommer den räcka till minst 8 rus för dig.
Citera
2021-09-06, 18:02
Medlem
Numes avatar
Tramadol är ett rent skämt IMM v.g. eufori. Att det är klassat som narkotika är löjleväckande. Kan liknas vid fängelsehistorier där folk försökt bli höga på att äta enorma mängder Bupropion (vilket inte riktigt går).
Subutex har jag testat, och det ger bra eufori, bra kraft i denna substans, dessvärre för mig gör det mig enormt illamående.

Enligt min ytterst magra erfarenhet av opioider skulle jag hellre rek Ketogan eller Oxykodon före ovan nämnda skit. Ketogan IV är riktigt underligt, när jag tog det var jag visserligen i kraftig smärta men det var rätt sinnessjukt ändå. Oxynorm har jag ju käkat enstaka gånger då och då, och för vissa kanske det är en hit (själv blir jag mest trött).
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in