2021-08-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Tycker personligen att även gräs fungerar rätt bra med alkohol sålänge men börjar med att bli hög. Sen kan man smidigt övergå till att vara full.
Jag har aldrig fått den kombon att fungera. Testade senast i helgen och då slutade det med att jag däckade och akut steg upp för att spy när jag inte ens drack mängder. Sen utslagen i några timmar till.
Citera
2021-08-19, 18:44
Medlem
Jango-fetts avatar
Instämmer. Lägg till ketamin
Citera
2021-08-19, 19:00
Medlem
MrRainess avatar
Prova skjuta lite horse och ta lite ketamin på det.
Citera
2021-08-19, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflykt420
Jag har aldrig fått den kombon att fungera. Testade senast i helgen och då slutade det med att jag däckade och akut steg upp för att spy när jag inte ens drack mängder. Sen utslagen i några timmar till.
Min personliga upplevelse är att man blir duktigt illamående endast om man super först, men det kan såklart vara personligt eller bara något jag har fått för mig.
Citera
2021-08-19, 19:37
Bannlyst
Ketamin och heroin!
Citera
2021-08-19, 19:54
Medlem
Lägg av med pillerna innan det är för sent och kör ketamin eller 2cb istället
Citera
2021-08-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Tycker personligen att även gräs fungerar rätt bra med alkohol sålänge men börjar med att bli hög. Sen kan man smidigt övergå till att vara full.
Kör hellre tvärtom annars tar det tid som fan att dricka sig full
Citera
2021-08-19, 21:22
Medlem
yournotlikemes avatar
Subutex är billigt och ger en fin kick av Dopamin om du nu måste ha något att gå på. Helst tycker jag du ska hålla dig till cannabis men du kommer ju göra som du vill vad jag än säger.
Citera
2021-08-19, 22:04
Medlem
kaerakels avatar
Kanske något badsalt från eBay?
Citera
2021-08-19, 22:10
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Har funderat på att börja kura faktiskt. Bara lekt med tanken. Är anavar något man kan ta ofta och hur farligt är det? Testosterone gel eller vad menar du?
Om du inte kan svaren på dom frågorna är det inte så jävla smart att börja kura.

Lägg ner drogerna innan du torskar dit ordentligt. Det fysiska beroendet är det enkla, det mentala övertaget droger får efter långvarigt bruk är fan ingen lek.

On topic, svamp en gång per år, en joint på helgen, nått pulver vid speciellt tillfällen. Det räcker så om du inte vill misslyckas och orsaka lidande för dig själv och dina nära.
Citera
2021-08-20, 00:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Opiater och hallucinogener, det är väl de skönaste att bruka. Men annars så är ju kratom fint att ha som vardagsdrog.
Citera
2021-08-20, 00:32
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
I dagsläget så röker jag cannabis för det mesta för det gillar jag verkligen. Men benzos, tramadol, tjack, MDMA, LSD förekommer också när jag känner för det. Har testat oxy, kokain vilket jag gillar skarpt men pengar är ett problem för mig. Börjar kännas ensidigt och jag vill testa nytt knark så vilka nya droger bör jag lägga till och använda mig av tycker ni?

Låter riktigt pissigt att du börjar din pundarkarriär med att vara pank, vart tror du att du är om 5 år i fall du får smak på något ? Kommer du sulta av stora blånegrer på plattan för att de skall spotta fram en liten cabbe med dåligt horse ? Manlig hora med ett postlådeanus ?

Ta dig samman och börja knarka som folk, ju roligare det är ju dyrare blir det.
Senast redigerad av BarbaDonkey 2021-08-20 kl. 00:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in